• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZFanklub Dana Vávry
    Primárním cílem této diskuze je odlehčit ostatním auditkům, kde nejsou diskutující schopni odolat pokušení vznešeně a kultivovaně debatovat o tomto českém géniovi.
    rozbalit záhlaví
    VEVERCAK
    VEVERCAK --- ---
    EVILMIND: Dobře, ano to je vzdáleně podobná hra. Ale Kingdom Come klade mnohem větší důraz na příběh a narativ, výrazně inovativní dialogový, bojový systém a jiné systémy, hráč má skutečnou svobodu jak ke hře přistoupit, místo epických bitev hra volí primárně spíše lokální drama. Samostatnou kapitolou je hardcore režim, který nabízí ještě větší výzvu a maximální vnoření se do hry.
    Zkrátka je to unikátní, revoluční hra, která podle mnoha lidí a mimo jiné i mě patří mezi vůbec ty nejlepší hry všech dob. Absolutní nesmysl, že je to "tendenční rpg". To může napsat jenom někdo kdo to nehrál, případně někdo neměl dostatečný skill na to aby hru zvládnul a ragequitnul, nebo někdo kdo je zaslepený nenávistí k Vávrovi.
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    VEVERCAK: RPG bez magie dle skutecne historie - Mount & Blade: Warband, o deset let dříve. Nemáš zač.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    VEVERCAK: zrovna ten originalni mavaci soubojovej system v podstate od 1/4 hry nescaloval vubec a ve dvojce ho radsi zjednodusili.
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    VEVERCAK: A porad je to tisicatej klon Ultimy Underworld :D
    VEVERCAK
    VEVERCAK --- ---
    NE7RA: Tendenční RPG? Ukažte mi jediné RPG, které je stejné jako Kingdom Come: Deliverance. Jedno jediné, prosím. Které je založené na skutečné historii a je velmi historicky přesné, kde není žádná magie, kde jsou realistické až simulační mechaniky, kde se nemůžete rozeběhnout proti několika nepřátelům a pokosit je během pár vteřin aniž byste zapojili mozek, kde ovládnutí herních mechanik vyžaduje postupné zdokonalování a nikdo vás nevede za ruku, kde je doslova jedna mise kde musíte být součástí života v klášteře
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    VEVERCAK: Hele, tady to asi utnem, nejsi pricetny, rves a povidas nesmysly. Tendencni RPG, kterou si fanousci tohodle zanru koupi, jenom aby meli co hrat, chces srovnavat treba s Tetrisem nebo Minecraftem? Hele dobry, pobavils, ale uz dost...
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    Jasny protože Bakala je takovy romanticky snílek a určitě by vrazil prachy do projektu o kterém by se takhle mluvilo.
    VEVERCAK
    VEVERCAK --- ---
    NE7RA: Šest milionů prodejů NEPRODEJNÉ hry. Copak jste to nečetl? Všichni říkali - tohle si nikdo nekoupí. Hráči nechtějí RPG kde není magie, bude to nuda. Profesionálové z herního průmyslu tipuju že odhadovali desítky tisíc prodejů, maximálně pár stovek tisíc. V tom je to ten obrovský úspěch. V totálním překročení očekávání. V dnešní době kdy všechny hry slibují hory doly, jedou nejnovější trendy, mají miliardové budgety a potom totálně propadnou v prodejích. Viz Concord, Dragon Age Veilguard a jiní adepti
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    VEVERCAK: Ty moc dlouho hry asi nehrajes, vid? 6 milionu mas za nejvetsi uspech v gaming history? :D
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    Slusnej Heaven's Gate vibe :)
    VEVERCAK
    VEVERCAK --- ---
    EVILMIND: Mýlíte se, KCD je stoprocentně převratná hra. Doslova žádný vydavatel nechtěl tuto hru financovat, protože tento žánr (RPG bez magie, založené na skutečné historii) doslova prakticky neexistoval, než přišel Vávra a studio Warhorse. Nikdo nevěřil, že to hráči budou chtít, vůbec nikdo. Proto se Warhorse musel obrátit na crowdfunding, a ani ten nestačil, hra vznikla díky Zdeňku Bakalovi, který později investoval.
    No a jaký byl výsledek? Šest milionů prodejů hry, která měla být neprodejná. Jestli tohle není jeden z největších úspěchů ve videoherní historii, který všem zavřel ústa, tak už nevím co jiného. A těším se na to, až se stane úplně to samé s KCD 2
    EVILMIND
    EVILMIND --- ---
    VEVERCAK: vždyť jsi tu dostal jasné slušné odpovědi, proč nám tu vesměs přijde směšné předstírat, že Vávra je nějaký génius herního designu. Jeho hry nejsou ani převratné ani v rámci lokálního rybníčku - určitě se mu nedá upřít komerční úspěch, schopnost stáhnout na sebe pozornost a vzít si credit za práci celého týmu, a osobně bych mu přidal nejvíc bodů za zásluhy o renezanci estetiky podnikatelského baroka 90. let v podobě veřejné rekonstrukce vlastního bytu.

    Vidíš někde hejt třeba na tvůrce Beat Saberu? Přestože je tu mnohem víc věcí, které by jim lidi mohli závidět, dle tvojí logiky, jejich hra je skutečně převratná, skutečně prodávají miliony kopií aniž by si museli započítat slevy (sám mám KCD tuším z GOG úplně zadarmo), a vydělali na tom mnohem víc peněz. Zkus se zamyslet nad tím.
    DOUPLE
    DOUPLE --- ---
    VEVERCAK: socialismus recyklujes ty sam, tim ze se si myslis ze sranda z vavrovo majestatu stoji na "netoleranci jeho uspechu a jineho nazoru".
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    VEVERCAK: to je problém že ty seš totálně mimo a jenom okolo sebe házíš keywords který ses naučil nazpaměť dokola, plus neumíš číst a polovině věcí o čem lidi mluví ani nerozumíš.

    Nic si z toho nedělej já zas píšu jak prase ale číst se vždycky snažím pořádně ;)
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    VEVERCAK: 'A většina lidí na ně nedokázala odpovědět...' Jak ti mame odpovidat na ty tve subjektivni duvody vedouci k jeho adoraci?
    NE7RA
    NE7RA --- ---
    EVILMIND: nemysli ty zertovne kolaze, viz: HWLLFFRDD:
    HAR4NT
    HAR4NT --- ---
    VEVERCAK: toleruje, ale nesmi to cpat tak na silu no..
    VEVERCAK
    VEVERCAK --- ---
    ADAMIRA: Já jsem tu předložil jasné argumenty, proč obdivuju Dana Vávru a proč si myslím že je borec. A většina lidí na ně nedokázala odpovědět a snížili se spíš k osobním urážkám. To o mnohém vypovídá.
    Myslím si že u hejtrů Vávry platí přímá úměra - čím méně toho v životě dokázali, tím více hejtují Vávru. Protože tady furt žijeme v zaprděným socialismu a ten, kdo něco dokázal a dovolí si mít jiný názor, tak ten se prostě netoleruje.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    EVILMIND: Je to mučedník. Ukřižujte ho.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    EVILMIND: ja teda nemuzu mluvit za AF, ale rekl bych, ze kvuli konfliktu nacka s nacky jim teda slzicka neukapne :))
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    EVILMIND: "Vydíš"? Vydím.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam