• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MYKEZFanklub Dana Vávry
    CBRPNK
    CBRPNK --- ---
    HANOUCH: Tohle bude stejnej případ jako u Mafie. Uctívá tu hru někdo jinej než češi? :D

    VEVERCAK: Jestli tu jsi proti své vůli a někdo tě tohle nutí psát násilím, napiš "pomoc". Pošleme pro tebe záchrannej tým. Psát tohle dokola je nelidský dokonce i pro AI.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    MINERWA: Jindra po týdnu v Klatovech
    MINERWA
    MINERWA --- ---
    HONZA09:
    HONZA09:
    HONZA09: co to je?
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    DAN_F: ok dík za opravu
    DAN_F
    DAN_F --- ---
    HANOUCH: Vávra není CEO.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    HONZA09: To bych zase úplně netvrdil. Mimo ČR má KCD imho nemalou cílovku nerdů, kteří mají rádi středověk. Troufnu si KCD srovnat například s Armou nebo momentálně aktuálním Reforgerem, které mají také dopad na úzkou skupinu hráčů. Akorát si u vydání her od BIS nevybavuji podobně imbecilní masáž, kterou předvádějí někteří kolegové tady na Nyxu nebo česká média. Taky mi není známo, že by někdo z klubu o Armě spamoval NextGen a argumentoval, že střílečky od Ubisoftu jsou herní McDonald's, mají nerealistický bullet drop a kdo ví co ještě. Na závěr napíšu, že Marek Španěl momentálně v levelu kreténismu Vávru IMHO překonává o parník, a taky mám v Armě skoro 1000 hodin. Řešit hry podle jejich CEO, tak nemůžu hrát nic.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    HANOUCH: Přesně tak. Mimo ČR ta hra zajímá naprostý minimum lidí a je to okrajová záležitost. Nikdy to nebude mít dopad na videoherní průmysl jako například hry od Nintenda, nehledě na to jakej je nebo není Vávra kretén.
    ADAMIRA
    ADAMIRA --- ---
    Myslite ze to ma befelem od vůdce ten superlativ na konci kazdyho postu nebo to je osobní iniciativa která se pak individuálně hodnotí nekde na sjezdu?
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    MATHEZ: Prostě nemůžeš dát do stejného žebříčku hry jako Pong, Tetris, Super Mario nebo Zelda a nějakou ušmudlanou hru z Kutnohorska. :)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    VEVERCAK: jak presne ovlivnuje rozpocet cp2077 krivku prodejnosti kcd2?
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    MATHEZ: Bafta to na webu má, protože většina castu je z UK, byť třeba žijou v Pze.

    ...

    Jestli je něco tak tohle, posuzování kvality a udělování cen na základě toho, že je někdo odněkud. Ok, tak si to WH možná nezaplatili, ale dostali se tam kvůli tomu, že že to dabuje někdo z UK a hezky o tom mluvil? LOL
    VEVERCAK
    VEVERCAK --- ---
    To je super, že Cyberpunk "ničí" KCD 2, akorát teda nikdo nezmínil, že Cyberpunk měl přibližně destkrát větší rozpočet než KCD 2 :D 40 milionů dolarů versus 400 milionů dolarů. A přesto Warhorse udělali hru, která se může směle poměřovat se současnou špičkou. A udělali město, které působí víc živě než cokoliv co jsem viděl ve hrách za poslední roky.
    HANOUCH
    HANOUCH --- ---
    MATHEZ: Dost mě pobavila reakce ve stylu "nechci se pouštět do diskuze" poté, co mnou na netu vyhledaný žebříček Bafta nepadl na úrodnou půdu jako ultimátní šach mat argument, na příspěvek, který je jasně myšlen v žertu vzhledem k tomu, jaké ololy tu generuje jeden nejmenovaný kolega. Nevím, jakou metodiku výběru volila Bafta, ale mohu tě ujistit, že v mé irsko-britské bublině na Steamu, Xboxu a v práci z cizinců KCD2 skoro nikdo nehraje. Fakt se mi zdá, že z 90 % hrají akorát Češi z mého okolí. Na Steamu nebo Xbox účtech mají Irové, Britové a další národnosti od Aše na západ totálně jiné herní priority. Opravdu se mi nestalo, že by si někdo z místních bral dovolenou kvůli KCD, tak jako to dělali u her jako D4, CP2077 nebo dalších peckách, kterým KCD2 nesahá ani po kotníky.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    MATHEZ: behem 5 let kcd2 tezko zvysi prodeje o pulku, natoz znasobi. jako perlis, tvymi slovy: zlatej ignore... jen kdybych mel davat do ignoru kazdyho demagogickyho nyxaka, nikoho bych nevidel..
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    MATHEZ: a jinak samo, zaplatilo se to, maj na dalsi projekty - je to uspech
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    MATHEZ: CP2077 prodal 13 milionu prvni den - kolik ze to bylo u KCD?:p samo mel mnohem vetsi medialni masaz - nicmene i tady je videt, ze se z tech uvodnich cisel dostal behem peti let na neco pres dvojnasobek. Hadam, ze u KCD to bude podobny a s trochou stesti a par dlc to dotahne nekam k desiti
    MATHEZ
    MATHEZ --- ---
    GANDHI: mit data je lepsi, tohle jako argument obstoji :) pamatuju si ten hype okolo vydani, CD projekt byl v dobe vydani mnohem znamejsi nez Warhorse; stale ale plati teze, ze KCDII je uspesne :)

    It is estimated that the game sold over 13 million copies within its first day of release, making it one of the most successful game launches ever.

    Cyberpunk 2077 global unit sales 2024 | Statista
    https://www.statista.com/statistics/1305749/cyberpunk-2077-sales-worldwide/
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam