• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GREGIDeck builder games and roguelike
    GUMBA
    GUMBA --- ---
    Mně se poslední dobou dost zalíbila Cobalt Core, některé mechaniky má velmi inspirované StS, ale relativně nové je to, že manévrujete s lodí a dalšími objekty. Řekl bych, že je to i takové oddechovější (lze nastavovat obtížnost) + navíc pěkný příběh i celkové zpracování je takové roztomilé.

    Save 35% on Cobalt Core on Steam
    https://store.steampowered.com/app/2179850/Cobalt_Core/
    SZANDA
    SZANDA --- ---
    GREGI: Nové klany, nové mechaniky, noví nepřátelé, nový endgame, jako fakt si dali záležet a jednička je čajíček
    GREGI
    GREGI --- ---
    SZANDA: ani nevim ze je 2ka:) v cem jiny nez 1ka?
    SZANDA
    SZANDA --- ---
    Monster Train 2 někdo? Já už atakuju 200 hodin, je to tak trochu opak Slay the Spire, ještě více šílenější a s možností "break the game" na nižších convenantech, na vyšších pak velmi podobné StS, tedy náročné na taktiku a buildy. Doporučuju
    JAACOB
    JAACOB --- ---
    CHEMIX: Info k Bazaaru. Testoval jsem (zatim jen dva runy).

    Pros: Je to zadax (F2P, vcetne nejakych mikrotransakci), ma pekny graficky kabatek, zajimave comba, vcelku inovativni pristup do deckbuildingu, inventare, levelingu, zajimave se pouzivaji ruzne boosty karticek - boostujou sousedy, reaguji na buffy, nebo treba zvysuji efekt pri koupi jine karty urciteho typu a podobne - pujde tam asi zajimave "breaknout" system. Zajimavej je ten "async multiplayer" fight s jinymi hraci na konci dne - to maj docela chytre vymyslene - proste se vam stahne konfigurace jineho hrace ze stejneho dne (levelu) a autobattle to pak vyresi. Celkove je to prijemne "nove".

    Cons: musi se stahnout proprietalni launcher, run je docela dlouhy (prvni run jsem hral dve hodiny - ale jako okej, ucil jsem se to, ale stejne - odehral jsem treba 12 dni a bylo to dost cteni, vymysleni, preskladavani). Pak ten samotny realtime (auto) fight zacina byt brzo dost neprehledny. Na konci jsou statistiky kolik kterej item dal dmg a podobne, ale jak se vsechno mutliplikuje, ovlivnuje a boostuje, tak by clovek obcas rad videl co se tam vlastne deje kdyz se to jeste deje, ale je to vlastne dost chaoticke. Fight se da myslim prehrat, tak okej, ale stejne - brzo se to proste ztrati v zaplave marastu a uz sledujete jen cisla na HP barech, i tak ale muze znicehonic prilitnout nejakej silenej crit efekt a nevite poradne co se stalo. Taky je blby, ze kazdy enemy je proste uplne jinej random build. Mozna ty NPC fighty jsou nejak typizovane (na to jsem to jeste malo nahral, ale asi bude jeden ohnivej, druhej poisonovej apod.), ale treba u hracu to bude hodne nepredvidatelne a vy se proste snazite mit jen co nejvetsi dmg output anebo nejakej brutalni shield build treba. Nakonec i ten building mi prisel trochu moc chance-based. Sem tam se jsou tam nejake hinty - napr. mate karticky, ktere jsou v synergii - jakoze "aquatic" items - a obcas tam muze byt "trader, ktery prodava aquatic items". Ale vetsinou jsou tam spis traderi, kteri "prodavaji small / big items" a dost se mi stavalo, ze jsem si vybral nejaky postup, ktery byl pro me nakonec totalne nezajimavy. Treba prodejce skillu a nabidne mi 3x poison boost, pricemz ja nemam ani jeden poison item, ale jsem ciste dmg/shield based... :/

    Takze zajimavej koncept, ale citil jsem se trochu utopenej v tom co se deje a jak to vlastne muzu ovlivnit. Komba se daly buildit zajimave, akorat na konci dne proste davate jen prehrat dalsi fight, s protivnikem, o kterem skoro nic nevite a modlite se, ze to nejak dopadne a ze nepritel nema nejaky jeste silenejsi build (a casem ma :)). Ale je to fakt poutave zpracovane, relativne neotrele a je to zadax. Takze doporucuju testnout.
    CHEMIX
    CHEMIX --- ---
    Odkladam si na pozdeji https://store.steampowered.com/app/2026820/Die_in_the_Dungeon/ videl jen video a screenshoty

    Die in the Dungeon is a deck-building, turn-based roguelite where you dont use cards, but dice! Try to find the best combination to conquer the 2X-floor dungeon, but be careful, a frog like you can only get so far before encountering a prey too big to swallow.
    CHEMIX
    CHEMIX --- ---
    MALLOCH001
    MALLOCH001 --- ---
    !!!!!

    GREGI
    GREGI --- ---
    AAA tenhle trailer mi nejak unikl!:))) cant wait... Tak snad do ty doby nez to vyjde stihnu mit vsechny charaktery na accession 20:))

    Slay the Spire 2 - Official Gameplay Trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=ttVtllHkb4E
    GREGI
    GREGI --- ---
    Tomu rikam win o prsa asijske plavkyne! Accession 14:)

    GREGI
    GREGI --- ---
    GORDHART: jo ale jak sem to "porazil" tak chut na dalsi a dalsi runy mensi:)) Ale na factorio to co se zasekovosti furt nema:D Kazdopadne ten lore a hlubokost mechanik je silena... Jen mi prijde trochu az moc "tajemna" a nenapovidajici ze normalni clovek co u toho nechce travit doslova tisice hodin nema sanci spoustu tajmestvi objevit bez wiki/ytb...
    GORDHART
    GORDHART --- ---
    GREGI: Gratuluju! Králičí nora týhle hry vede hodně hluboko, tak opatrně! :D
    GREGI
    GREGI --- ---
    Neuveritelny ze sem po 350 hodinach slay the spire dostal relikvii kterou sem nikdy nemel....

    GREGI
    GREGI --- ---
    Kdo ma neco nahrano na balatru, musi z toho strikat:)

    Balatro Main Theme - Funk Fusion Cover
    https://youtu.be/WJi6m7R8ADY
    GREGI
    GREGI --- ---
    Prvni noita win... ze zacatku to je pain ale jak na to clovek trochu prijde tak je to neuveritelne rewarding hra:) Fakt moc doporucuju. A je to fakt roguelike v tom ze kazdej run je jinej a ty op kouzla co se daj skladat sou proste skvely! https://store.steampowered.com/app/881100/Noita/

    GREGI
    GREGI --- ---
    You'll Never Quit Slay the Spire. Here's Why
    https://www.youtube.com/watch?v=VUwIwnQHnb0
    WOODMAKER
    WOODMAKER --- ---
    GREGI: Jde videt, ze nad tim kluci zvladaji fakt premyslet.
    GREGI
    GREGI --- ---
    LOPIK: ehm to je spis 99% her na mobilech mirene na deti?:) tady se aspon ucej aj a premyslet... Mladej ted nejvic hraje factorio takze zavislosti bych se fakt nebal, factorio je horsi:D
    LOPIK
    LOPIK --- ---
    GREGI: Balatro bych dětem do ruky nedal :-) To je fakt superzávislácká hra..
    DEEFHA
    DEEFHA --- ---
    GREGI: Správně! Závislosti by se měly budovat už od raného věku :⁠-⁠D
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam