OTAVA: tak lítat může evidentně i nenaleštěná, což o to, ale fakticky je laťka nasazená hodně vysoko. Asi si pár let počkáme, ale domnívám se, že v2 neměla nosnost ani vzdáleně se blížící udávanému cíli 100t - že prostě unesla tak akorát sama sebe, a tím to končilo. Ale i reuse sama sebe v téhle váhové kategorii je samozřejmě úctyhodný cíl a to, že vůbec přežije reentry nějaká natlakovaná nádrž s kapalnými pohonnými hmotami je dost neuvěřitelné.
Ono to vypadá, že když pochybuju, že to přeci jen celé (zejména v téhle konkrétní konfiguraci - váhové, kormidlové, apod.) může fungovat, tak že nějak zlehčuju, jak obrovský úspěch je, že vůbec někdo dostane zpět z oběžné dráhy tolik motorů na KPH i se zbytkem těch kryogenních pohonných hmot a dokáže je zažehnout, apod. Je to obrovský krok kupředu, obrovský úspěch... cesta k praktické použitelnosti se zdá být pořád v podstatě ještě strašně dlouhá, nechci se opakovat pokud jde o názor, zda jde o vhodnou architekturu pro Měsíc a pro Mars... ale na druhou stranu je to určitě největší krok vpřed od vícenásobné použitelnosti Falconu 9 a předvedli ho ještě předtím, než Falcon 9 vůbec někdo dokázal okopírovat (což se snad povede koncem roku raketě Neutron od Rocketlabu, ale uvidíme... bez šance na přistání není ani New Glenn...)