KOUDY: Pro upresneni, jde o Level 3, tedy "podminena automatizace". Zdaleka nejde o "auto bez ridice". Na druhou stranu to je i tak celkem vyznamny posun, protoze to je prvni level, kde ridic
nemusi neustale sledovat provoz a okamzite zasahnout. V pripade potreby musi byt pripraven to prevzit, ale ma na to cas (obvykle se udava 10s), takze bezprostredni prusvih musi vyresit automatizace. Pokud to ridic na vyzvani do limitu neprevezme, tak je to samozrejme prusvih ridice. Takze pokud spal, ma problem. Ale pokud nekdo napriklad necekane zabrzdi a automat si toho nevsimne a naboura do nej, tak to je chyba automatu a (zda se, podle toho co jsem zatim nasel), ze zodpovednost (a problem) bude mit vyrobce.
Plus teda auto si samo rekne, jestli se mu "libi" podminky (tj. treba je na dalnici nebo popojizdi v kolone) a je ochotne to prevzit do autonomniho rezimu. Ale zrovna treba na ty kolony by to mohlo byt velmi uzitecne a relativne bezpecne.
K tematu klubu se asi hodi dodat, ze Tesla samozrejme L3 certifikaci nema.