• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHTainted Grail: Fall of Avalon
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    ne. Jsou to herní mechaniky a vy to prostě čítujete.

    Hra se nedesignuje podle toho, co se vám líbí a co ne.

    Váha a baťoh má svoje místo a nějakej důvod.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: U mě je na prvnim místě zábavnost a volnost pohybu, fakt nerozumim, proč můžu nýst v inventáři 50 brnění a 51 už ne. Chápu, že je to kvůli ekonomice a možná proto jsou prodejní ceny v souslike úplně o ničem :) stejně tak zadejchávání postavy třeba v DD, ať to udělaj jen u bossfightů a v soubojích, ale ne u normálního přesouvání po krajině, kor když je tam jen částečnej fast travel... nejsem gamedesignér, takže nevim, co všechno by to rozbilo, ale myslim, že tohle pochopili v From Softu, když po DS3 udělali Sekiro.... neni to pravda RPG, ale ta hra ma tak neuvěřitelnou flow... U RPG se tim dá odlišit válečník od trpaslíka, že toho unese víc, na druhou stranu nebyli to právě trpaslíci, co nosili obří štíty a kladiva?? Ve fantasy logiku fakt nehledat.. a na Kingdom Cum z vysoka seru :D
    AIAX
    AIAX --- ---
    PHOW_SAATCH: V soulsovkách mi to taky vadí, třeba já kdybych dělal ten remake Demon's Souls, rozhodně bych carry weight zrušil (a upřímně, upravil bych toho mnohem víc).

    U "normálních" RPGček nějaké omezení inventáře, váhové nebo jiné, asi má své místo, kor u her jako Kingdom Come, co se snaží o co největší realismus. I když i tam mě to občas sere.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    OCTOPUSS: Zas pak máš větší prostor oro představivost :)
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    SADAKO: AAA to být nemusí, resp. netuším, co vlastně AAA obnáší, ale nemuselo by to být rozpatlaný. Nečekám fotorealistickou grafiku - a vlastně bych musel docela dlouho přemýšlet, aby mě napadnul příklad, kde bych ji ocenil, ale zároveň by ty textury měly být ostrý, a místy nepřipomínat My Summer Car (když to fakt zhuleně přeženu) :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    SADAKO: O carry weight jsme měli nedávno vzrušenou debatu s VIRIKem :) jak mam rád Skyrim a Dragon's Dogma, tak tohle úplně nenávidim.... v soulsovkách můžu nosit v batohu neomezeně věcí a ničemu ro nepřekáží :)
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    SADAKO: dik za info
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    OCTOPUSS: Tainted Grail není AAA hra a grafika tím pádem není úplně super nejvíc vyhlazený next gen shit, ale mně se strašně líbí ta stylizace, takže graficky to není žádný zázrak, ale rozhodně pro někoho to může mít své kouzlo :D a tedy, jak to hraju v tom early accessu od začátku, tak vidím celkm velký posun, ergo mi to přijde vlastně hezké.

    LOJZEE: Mě to zaujalo primárně zasazením, mám rozehranou tu deskovku (už předposlední expanzi) a ten artušovský setting mají udělaný hodně dobře. Mají tam narativní design poňoukající k exploraci, k nějakým místům se dá dojít tak, že se díváš, jak to kolem tebe vypadá a když hráč exploruje, tak i něco najde. Moc pěkný writing, zejména dialogy jsou místy vyloženě jako zjevení, příjemně neprvoplánová vyústění některých questů. A questy obecně jsou místy velmi hilarious, včetně netrapného humoru.
    Fight v těch updatech hodně měnili, takže těžko říct, jak bude vypadat ve final, ale snad pokaždé se mi tam celkem dařilo fungovat v kombinaci útočných kouzel, luku a meče/dýky. Příjemné je, že člověk má hned od začátku možnost mít 4 sady vybavení (kouzel a zbraní).
    Vlasně jediné, čím mě to sere je můj tradiční problém s carry weight a omezeným inventářem, nesnáším to upřímně a nezištně plošně všude; jako mají to tady celkem velkorysé (dá se záhy najít prstýnek, co s tím pomáhá, skilly, co to zvedají, infinite truhla tu je atd.), ale mě to prostě sere od podstaty, nechci řešit tyhle píčoviny vůbec. Je tu crafting, nejsem't milcem craftingu, takže jediné, co k němu mohu říci je, že hráč není nucen trávit s ním mnoho času a toto oceňuji :D
    V tom posledním updatu přidali housing (spíš tak v náznaku, opět těžko říct, jaké to bude ve final), doceňuji popis, velmi to ilustruje tón některých míst hry
    https://images.steamusercontent.com/ugc/19810316429884203/08BF774D6E8B16052E19CE122729DD5A23BFE975/?imw=5000&imh=5000&ima=fit&impolicy=Letterbox&;imcolor=%23000000&letterbox=false
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    stačilo zkusit demo, nadšeně jsem prošel 4x, pokaždé za jinou postavu (bojovník, mág, etc) a už tam bylo vidět jak bohatý možnosti to nabízí.
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    SADAKO: tak treba vypichni, co te na tom tak zaujalo, zes sel "stejnej" kontent tolikrat? :) at se muzu tesit.. grafika me moc nezajima, to se upravi casem modama, spis treba jaka je explorace, fihty a tak
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    SADAKO: Já včera koukal na nějakej stream, a přišlo mi, že kvalita textur je srovnatelná s se Skyrimem modnutým podprůměrnýma texturama (pořád lepší než to co udělala Bethesda, ale jen trochu), což je dost hrozný. Ksichty NPC jsou úplně rozpatlaný. Dělá to Twitch, nebo to graficky není zase takovej zázrak, jako to vypadalo?
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    Pro mě bylo třeba velice zajímavé hrát pokaždé jinou hru (mám ten early access prochozený v různých verzích asi 3x-4x nebo tak něco, koupeno hned jak to vyšlo, tj. dva roky zpátky) - zejména rozdíl mezi posledním a předposledním updatem byl masivní. A to se early access většinou vyhýbám. Ale teď už se vyplatí počkat si na release.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    RELEASE V PÁTEK 23. KVĚTNA
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    PHOW_SAATCH: ajo, jen tejden, tak to je jasny)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    LOJZEE: Tak ten tejden už to vydržíš, ne? Jsem na tom stejně :)
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    OCTOPUSS: jo, jednou. nehral jsem snad nikdy zadnou "singleplayer" hru 2x, ale mozna je to jen muj problem a ostatnim to neva.. jinak wipe po early accessu chapu u nekterych her, ale proste si asi pockam, nez abych byl "tester"
    OCTOPUSS
    OCTOPUSS --- ---
    LOJZEE: To implikuje, že to máš v úmyslu hrát právě jednou, což úplně nechápu. Wipe v betě, kde je problém?
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    OCTOPUSS: to ja treba preferuju first person, je to pro me imerzivnejsi, skyrim napriklad jsem prepinal do 3rd minimalne.. spis vidim problem v tom wipu, investovat 10tky hodin do hry, szit se s postavou a vyspoilovat si pribeh a lokace, abych to pak musel delat znovu, to si asi radsi pockam s tezkym srdcem na release..
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    HRAJEME TAINTED GRAIL: FALL OF AVALON S DAVIDEM ROZSÍVALEM feat. SOUTĚŽ!
    https://www.youtube.com/watch?v=9OCGqTpyMZw
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    Tainted Grail: The Fall of Avalon - Xbox Preorder Trailer
    https://www.youtube.com/watch?v=djHiQpoT3b8
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam