• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHTainted Grail: Fall of Avalon
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    PHOW_SAATCH: Yeah, pomalost, důraz na simulacionismus, survival, to jsou pro mě přesně ty nesnesitelné herní prvky.
    Velmi mě těší, že v Tainted Grail do této pasti nespadli a survival (pokud vůbec, z pochopitelných důvodů to nezkoumám) je tak maximálně optional možnost a ne default, oproti deskovce, kde prudí s jídlem a spaním.

    L4MA: Dex only si nevybavím, dex + perception (to máš radost, co :D) ano.
    L4MA
    L4MA --- ---
    dotaz. obvykle ve hrach nedavam nic do STR, kdyz uz tak DEX. po prvnich sedmi hodinach mam dojem, ze temer vsechny melee vyzadujou vice ci mene STR. nasli jste nejaky super DEX only zbrane?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    CLAVEN: vim, že to neni odpověď na mě, ale simulátory reality mě nikdy nebavily, to je to, proč mě RDR2, KC 1 a 2 nechávaj úplně chladnym :D
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    SADAKO: veľa ľudí vyťahuje dôraz na realistickosť a slow burn v RDR2 presne preto, prečo sa veľa ľuďom ľúbi Kingdom Come 1 a 2, kde si musíš ručne variť potiony a ostriť meč a podobne. Jednoducho existuje pre tieto herné prvky rovnaké publikum, ako pre zjednodušenú hrateľnosť pre Tiktokovú generáciu s poruchami pozornosti. Se stim smiř asi.

    Ostatne sa stačí pozrieť na survival sim žáner, kde si milióny ľudí nadšene ťažia drevo a kopú kameň, aby si z toho mohli skladať domček a jednotlivé kusy nábytku.
    L4MA
    L4MA --- ---
    PHOW_SAATCH: nejsem si jist, k cemu se tvuj vyrok vztahuje, kazdopadne souhlasim. :)
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    L4MA: čim jsem starší, tim mam rád menší, ohraničený hry, kde neni v obsahu nastavována kaše až do alelůja.. všechno by mělo mít svůj začátek a svůj konec... je hezký, že můžeš hrát svojí oblíbenou hru 250 hodin a a pořád tam máš ještě tunu nesplněnejch questů, ale stokrát nic umořilo osla :)
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    CLAVEN: To s těmi Sims byla pochopitelně hyperbola (nechápu, proč takové množství - nebo se mi tak alespoň zdálo - lidí vytahovalo na prvním místě jako přednost RDR2 zrovna holení a spol. a vzpomenu si na to pokaždé, když někdo zmíní RDR2), ale mám-li hovořit za sebe, shit talk si představuju jinak, než konstatovat, že některé herní prvky v nějaké hře by pro mě byly nesnesitelné.


    Nicméně k tématu, za dva roky early accessu na mě nevyskočil žádný zásadnější bug.
    Takže teď ve finalu se mi postava začala propadat texturou pod zem do vody a vesele se topí v infinite loop. Zatím nepomohlo nic, tak mi asi nezbývá než čekat, až to fixnou, LOL.
    L4MA
    L4MA --- ---
    jen pro zaznam, nesrovnaval jsem s RDR2 aboslutne (oproti tomu je pro me osobne, kdyz si trochu zaprehanim, TG porad cca na urovni Vlaku nebo hledani min :D). myslel jsem to jen jako poctu, protoze od RDR2 si prijdu vyhorelej a nedokaze me realne nic nadchnout. zpet k tematu! :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    CLAVEN: O Dark Souls tu nepadlo ani slovo :)
    CLAVEN
    CLAVEN --- ---
    SADAKO: tvl prečo tu musíte shit talkovať najlepšiu hru všetkých čias?
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    mě zmátlo, že některý odhozený věci vypadaj normálně a některý jsou v pytlích... lol
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    aha, to jsou ty pytle, tywe já jsem lama :D
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    SADAKO: aha, já nepostřeh, že to zůstává na zemi, jdu to zkusit
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    SADAKO: plus "realistické" animace looting, kdy tvoje postava otevře zásuvku, hledí na zásuvku, vytahuje věci ze zásuvky, klikneš, a't to sebere, on to vezme do ruky, prohlésdne si to, pak otevře torničku, vloží do torničky, zavře torničku a jestě se vrátí do pozice hledím, nebo stojím... a když je to velký dům, nebo více zásuvek, tak znovu :)))
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    Taky vyhazuju a rychlocestuju tam i zpět.

    Mimochodem, na konzolích je optimalizace na úrovni, že rychlocestování nemá postřehnutelnou loadovací obrazovku. Prostě jste tam.
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    PHOW_SAATCH: Bohužel, ale dá se s tím pracovat - dojít k fast travel pointu, vyházet na zem pár věcí, ať zmizí přetížení, port do pevnosti, prodat obsah batohu a zase se portnout zpátky a sebrat to ze země (nezmizí to, rozhodně ne po jednom fast travelu). Ano, jsem notorický loot goblin.

    AIAX: Mně RDR2 z internetové odezvy přišel jako Sims pro lidi, co se stydí hrát Sims - nebo nevím, proč na mě všude vyskakovalo hýkání nad tím, že se tam musí hráčský avatár převlékat, holit, hřebelcovat koně et cetera ad nauseam. A z pár viděných gameplayů mi přišlo, že by mě ta hra zabila, protože to vypadalo, že (nejen) tyto činnosti zaberou dlouhé minuty.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    PHOW_SAATCH: z důvodů, které uvedl AIAX? POměrně dobrý postřeh, který mrzel u RDR2 i mne.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    AIAX: RDR2 jsem kdysi koupil na PC ve slevě, hrál asi 12 hodin, na chvíli odložil a nějak na to úplně zapomněl... jak je to možné???? :D
    AIAX
    AIAX --- ---
    L4MA: Tak doufám, že TG nedopadne jako RDR2, kde se po pár hodinách hraní ukázalo, že mise jsou repetitivní až k pláči, střílení je buď nuda (s Dead Eye) nebo k zbláznění frustrující (bez Dead Eye) a že je tam sice hromada vedlejších aktivit a možností upgradování kdečeho, ale nic z toho není vůbec integrované s hlavní linií, která jde dohrát, aniž by člověk na ten obří side content vůbec sáhl.

    Omlouvám se za OT a taky pokud jsem teď někoho triggeroval, ale za mě je RDR2 ukázkový příklad fenomenálních production values, dechberoucího audiovizuálního designu a úžasných hereckých výkonů skloubených s šokujícím - na tak zkušené studio - gameplayovým selháním. Jsem fakt rád, že TG není jako RDR2.
    PHOW_SAATCH
    PHOW_SAATCH --- ---
    nononononooooooo :)

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam