• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    PHOW_SAATCHTainted Grail: Fall of Avalon


    Vstupte do temné reinterpretace artušovských legend v tomto RPG z pohledu první osoby s otevřeným světem. Prozkoumejte svět uvězněný v nekonečném podzimu, buďte svědky pádu legend a dělejte smysluplná rozhodnutí zapletená do komplexního, rozvětveného příběhu.

    Tainted Grail: The Fall of Avalon on Steam
    https://store.steampowered.com/app/1466060/Tainted_Grail_The_Fall_of_Avalon/
    rozbalit záhlaví
    HONCKA
    HONCKA --- ---
    AVATAREK: jj ten byl dobrej, jinak co by se mi celkem šiklo je mapping i prostor mimo hlavní lokace, zrovna tahle mapa a pak ten nakažený chrám je velká jak prase
    AVATAREK
    AVATAREK --- ---
    Dohrál jsem to 28.5., nahráno jak vidíte pár hodin. Dávám si pauzu chvíli a pak to prolezu do mrtě. Nejvíc se mi líbil dung s “králem a královnou”

    AIAX
    AIAX --- ---
    VIRIK: Jasně, těžko bych počítal na prstech jedné ruky RPGčka, kde na konci nejsi více nebo méně OP.

    Vlastně mám problém si teď vzpomenout na jediné.
    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tenhle dung je naprosto fascinující

    VIRIK
    VIRIK --- ---
    tak jsis ji mohl zvýšit :)

    nicméně takhle ale RPG fungujou. Něco děláte, dostanete se do místa, kde to nejde, tak jdete jinak cvičit, vrátíte se a zbijete to. Funguje tak Oblivion, Gothic, Elden ring a samo i TG.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    480% Spell power
    110% Crit Spell Power Chance
    cca 350% Crit dmg

    Měl jsem fire ball, ice ball a pak nějakej bleskovej taser, co při silným sesílání chanelloval.

    V percích jsem měl, že mě crit léčil, zrychloval, nepřátelům dával negativní statusy, což mě dál boostilo a ještě ty enemáky stunoval.

    Celkem Op build. Ke konci už jsem nepotřeboval pak ani lektvary a jídlo. IMHO to střední obtížnost je hrozně jednoduchá
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    AIAX: tak on treb duel knight cape, co dava +20 procent crit (melee/range/magie) uz imo dava celkem smysl
    AIAX
    AIAX --- ---
    Já zatím upgrade vůbec nevyužil, jednou jsem si zkusmo vyboostil hůlku na +10 a stálo mě to dvacet tisíc, což mi za těch 10 spell power navíc fakt nestálo. Sice jsem zatím neobjevil žádné o moc lepší využití peněz, skoro nic nekupuju, ale to si za těch dvacet litrů radši pořídím domek v Southern Horns :D
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ja mel armor vyupgradovanej na nulu - celkem me tim nasrali:) Ale zas nektery veci, co mely nadefinovany fixni bonusy, se ted daj upgradem zlepsit, coz je fajn
    AIAX
    AIAX --- ---
    L4MA: Tvl aha.
    L4MA
    L4MA --- ---
    HONZA09: nic jako lehka a tezka zbroj neexistuje. je to jen o pomeru k tvy nosnosti. taky jsem ted o kousicek pres light treshold, nevim proc.
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    L4MA: Rebalanced armor weight loss when upgrading

    To bude asi tohle. Měl jsem střední zbroj sníženou na lehkou. Po patchi byla zase střední a protože už jsem byl před koncem a nezresetovsla se cena za snížení váhy, tak už jsem se na to vybodnul. Nacpal Goldy do upgradu síly kouzel a šel dát Final bosse na tři rány. :)
    L4MA
    L4MA --- ---
    GURBON: nevazily 0, jen nebylo videt ze vazej 0,01.

    Item weight is now displayed to two decimal places for very light items; otherwise, it remains rounded to one decimal place.
    Rebalanced armor weight loss when upgrading
    GURBON
    GURBON --- ---
    HONZA09: j hejbbali s tim, veci co vazili 0 ted vazi treba 0,01 coz je celkem znat kdyz tech veci tahas stovky
    AIAX
    AIAX --- ---
    GANDHI: Lehce přelevelovaný řekl bych :DDD

    Třetí akt projdeš v sukni a s tyčkou salámu v ruce :D
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ja teprve dojizdim Cuanacht - 80hod. lvl 60:p
    HONZA09
    HONZA09 --- ---
    Já to dohrál včera ve dvě ráno a už jsem teda ten třetí akt spíš prosvištěl. Jsem byl přefarmenej. Hrál jsem to na střední obtížnost a končil někde na lvl 67. Potom co jsem nacpal asi 5 bodů do praktičnosti jsem v tom posledním aktu bez problémů nafarmil asi sto tisic. :) Příběh ta hra má super. Ale mám 31/60 achievementy. Někdy si to dám znovu na Hard. Jo a po tom v erejsik patchi se z mé lehké zbrojení stala zbroj střední. Takže museli upravovat i balance itemů asi.
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    Dohráno ne, ale už jsem ve Forlorn Swords + dodělávám věci na předchozích mapách, kam nešlo jít bez posunu v main story a obecně hledám, jestli mi někde něco neuteklo.
    Ve třetí mapě opět trošku přituhne, jestli se tu zase spawnuje nějaký foredweller, tak mě ještě nepotkal.
    Fascinuje mě, jak tu mají haluzní věci jen k tomu, aby je někdo našel, viz mrtvý týpek obklopený rybami (měl oblečení, než mu ho "někdo" ukradl...)

    AIAX
    AIAX --- ---
    Tak za dva týdny prodali skoro půl milionu, takže slušné. Asi bude dvojka :D

    Už někdo dohrál? Já zatím pořád na Cuanacht mapě, je to macek a já kompletionista.
    SADAKO
    SADAKO --- ---
    AIAX: Podle mě je imunní na blesky (a obecně má dmg reduction jak prase), thunder lash nevypadal, že by mu něco dělal, zato heavy scorching blaze ho zvládl stunovat a pak ho šlo chvíli mlátit mečem, opakovat ad nauseam a nakonec chcípl. Ale já mám už level 47 a +8 meč, možná to taky dělá rozdíl, poté, co mě ten první v Horns zašlapal do země (už je teda taky po něm), se mi zdálo, že to chce nějaký tunning.

    Mimochodem, jak se tam porůznu vyskytují takové akoby mikro-menhiry, tak minimálně jeden (v té rozvalině hradu za Cuonachtem, co je prolezlá nakaženými morem) dává za sáknutí 10 max health 1 atribut a 1 skill point.

    NAVARA
    NAVARA --- ---
    AIAX: Není imunní na lightning? :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam