• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LITTLELIAssembler
    SHALDAN
    SHALDAN --- ---
    _BENNY: no to seš teda fakt dobrák .. místo aby jsi nám začínajícím pomohl, někam je odkazuješ :)). Ale je fakt, že pro začátek lepší odkaz než na Iczeliona asi neexistuje :))
    _BENNY
    _BENNY --- ---
    SHALDAN: no vida, konecne mam kam odkazovat ruzne otravne lidi... :D
    SHALDAN
    SHALDAN --- ---
    především pro začátečníky (protože profíci by mě moc kritizovali :)) jsem si dovolil začít překládat slavné Iczelionovy tutorialy o assembleru ve Windows.
    První tři si můžete přečíst na: http://www.shaldan.xf.cz/
    Připomínky vítám, ale nečekejte bleskové opravy .. beru to spíše jako cvičení v angličtině a assembleru (jsem také začátečník, ale mohu to vřele doporučit, podrobným zkoumáním textu za účelem překladu jsem mnohé pochopil mnohem lépe), které by mohlo někomu kdo začíná přinést nějaký užitek.
    SHALDAN
    SHALDAN --- ---
    KYOSUKE: kurna to vypadá dobře, díky za tip ... lepší než se pořád ptát na masm forech :))
    Ale knihy Randalla Hyda jsou skvělý a zadarmo:
    http://webster.cs.ucr.edu/ .... ale to už asi všichni znáte ... :))
    KYOSUKE
    KYOSUKE --- ---
    Našel jsem docela hezkou věc, aspoň teda myslím: :-)

    http://www.agner.org/assem/
    LITTLELI
    LITTLELI --- ---
    je to asi zname, ale precejen neco na doplneni nastenky
    http://www.tortall.net/projects/yasm/
    VIRUS31
    VIRUS31 --- ---
    vzdavam se :) ta kompatibilita mi necvakla :)
    KYOSUKE
    KYOSUKE --- ---
    VIRUS31: "Pokud CWD pracuje s 16bity proc ji nepozmenili tak aby byla schopna pracovat s 32bity"

    ...a k tomu ještě mohli pozměnit kvůlivá 386ce (na konci 80. let) všechny existující DOSovské programy (všichni měli 88ky a 286ky), dyť by to bylo levnější, že jo? ;-)
    _BENNY
    _BENNY --- ---
    a tos jeste neslysel o instrukci CDQ, to je teprve narez ;)