• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    SPECTRECyber.Punk: The future is already here - it's just not evenly distributed

    Kick, ban, ignore, offtopic
    Jak se po 20 000 prispevku ukazalo, tak v tomhle klubu jsou vsichni uznavani odbornici na tema co je a co neni cyberpunk. Nedoporucuji proto psat sem ani slovo punk ani slovo cyber /kyber, cp..../, protoze jinak se najde vzdycky nekdo, kdo vam rekne, ze to neni dost cyber nebo dost punk.
    S pozdravem vas milujici Overdrive

    LUKASHIVA --- --- 8.07:22 24.8.2004
    NIC JAKO CYBERPUNKER neexistuje! Podte mi to odsouhlasit at uz je klid.. :)) Kdo byl kdy cyberpunker? Case ( myslim ze spis zkrachovaly programator), Kovboj ( ten byl snad pilotem ve vysluzbe, chlastajici troska touzici se vratit na oblohu), Silencio (prtavy dite s pravdepodobne poskozenym mozkem?), Ransom Stark (bloodnet), Rick z Dreamwebu?


    Navrhuji temata pro audit:
    [Augmented Personality - paradigm change && "Kazdy den je prochazkou v databazi"] -- [Hack of reality, hack of virtuality] -- [Smart City & House] -- [CyberPunk is the state of Art - projekty, ktere nejakym zpusobem umelecky zpracovavaji nebo reaguji na CP, jsou CP] -- [Cyberpunk Geography - od SIlicon Valley az po hardwarove plaze na Tchaiwanu, middle east and Africa sillicon valley boom?] -- [Augmented Body & Brain - od LSD po benza a hydergine] -- [Completely Virtual - virtual paranoia, Internet 3.0 - matrix...] -- [Future military] -- [???]


    Navrhujte dalsi temata s tim, ze cilem je shromazdit nejen linky, ale treba i predstavy budoucnosti, touhy a predstavy, ktere se ve vas s danym tematem objevuji. Samozrejme ale davejte linky a informace o cemkoliv, co se sem hodi. Idealne muzete prispevky otagovat pomoci #keyword, v RSS se to pak lepe filtruje. [BloodNet - cyberpunková hra, imho jedna z nejlepsich] -- [DreamWeb - cyberpunkvá hra s motivy magie] -- [Cyberpunk RPG] -- [Cyberpunk, industrial a novoromantika v textech a hlavne obrazech...].... atd, atd.
    Google.com
    Neural.it
    rozbalit záhlaví
    TONAL
    TONAL --- ---
    DZODZO: nebylo to ve Strange days? Tuším, že tam byla scéna, kdy si chlapík na vozejku užíval běh po pláži. Ale jestli to má knižní předlohu netuším
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    JOSE_MAT: no nemyslel som to az tak uplne ze v tom mas aktivnu ulohu, skor iba ze si taky divak, nemozes to nijako ovplyvnit
    JOSE_MAT
    JOSE_MAT --- ---
    DZODZO: něco jako total recall
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    neviete ci existuje nejaka kniha, ktorej zapletka by sa tocila okolo zitia cudzich zivotov? nieco trochu podobne ako bolo v jednej epke black mirror, kde si ludia mohli prehravat zazitky co sa im ukladali do cipu v hlave ale toto by bolo realtime online, t.j. niekto kto ma zaujimavy zivot by za poplatok cez brain machine interface sprostredkovaval svoje neuralne vjemy subscriberom do ich BMI, taky instagram na steroidoch
    KOHY
    KOHY --- ---
    Večerníček

    Sci-Fi Visions Short - Nano
    http://www.youtube.com/watch?v=amopUN-bW94
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    QWWERTY: normalne nyx nespamuju, ale "TVL" ;]
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    OVERDRIVE: ad. ID SW/Carmack/Quake a matika
    Fast inverse square root - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Fast_inverse_square_root
    i  = * ( long * ) &y;                       // evil floating point bit level hacking
    i  = 0x5f3759df - ( i >> 1 );               // what the fuck? 
    
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    DZODZO: Dela dalkovy ovladani, pokud to dobre chapu z jinych tweetu. Takze jsem vlastne mel pravdu a resi obraz jen jako tool k matice a fyzice raket...
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    OVERDRIVE: rad bych pozmenil sve vyjadreni: je to dobry ;) ta voda a odlesky jsou skvely :)
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    OVERDRIVE: tak carmack chvilu tiez fusoval do rakiet, nez presedlal na VR, asi zistil, ze sa mu zo zeme lahsie unikne softwarovym algoritmom na oklamanie mozku ako fyzikou :D

    https://twitter.com/id_aa_carmack/status/226800462890946561
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    MMchodem AI nasazenou nad GTA asi znate, ze?

    GitHub - Sentdex/pygta5: Explorations of Using Python to play Grand Theft Auto 5.
    https://github.com/Sentdex/pygta5

    nerikam, ze tech projektu neni vic, pokud vim, nVidia ma kontayner, ktery je urceny jen proto, aby vysledky rizeni zivych ridicu v GTA vracela jako vahy do AI/NN, kazdopadne je to fascinujci. Uz jen proto, ze "moje" hackerspace se psanim NN zabyva... [btw. spam a reklama httsp://sensoricnet.com; kde si to rekne o jmeno a heslo: navstevnik, jak vidis]
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    DRAGON: vic si hraje se stiny je prave NAPROSTY mazets. Pocita to svetlo a vsechny jeho odrazy, podle fyzikalne naprosto jasnych ale vypocetne extremnich modelu. To co jsi rekl, tak vicemene popisuje to, co jsem ted zazil, kdyz jsem si chtel zahrat novy Carmageddon, a nedarilo se mi to ovladat. Vzal jsem si stary Carmageddon a koukal na hromadu pixelu [kterou jsem nedokazal ovladat naprosto stejne] a rikal jsem si: Tyvole, co vsechno muj mozek v devadesatkach dopocital, to byl rozdil jako mezi filmem a divadlem.
    Tzn. ty stiny a jen tak si to s nima hraje, to je asi tak stejne, jako bys mapoval realitu pomoci pohledu cloveka, ktery to kresli a pomoci lidaru. Muzes se rozhodnout, kdo z nic udela presnej celou matematiku prostoru kolem tebe.
    Straslive dulezite je, kdyz se pohybujese v opravdu 3d prostoru. Jak jsem tady ted daval link na knizku od Stephensona, on si to uvedomuje.
    Predstav si, ze mas unikovou rychlost z nejake gravitacni studne, a spletes se v kteremkoliv rozmeru x, y, z o uhlovou vterinu [i kdyz to je fakt masakr]... nektere jevy musis proste vnimat daleko presnej. Jevy typu stiny jsou vicmenene takovy hodne pokrocily nadstavby veci jako treba echolokace.
    Takze treba cela matematika Doom3 je asi neco, co muzes na vedecke urovni pouzivat v uplne extremnich implikacich.
    John Carmac to NAPROSTO presne vi, proto taky dela pocitacove hry s tak extemni matematikou a matematickou=dyzikou v pozadi...
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    Z hovna bic neupletes, ten engine ma 20 rokov, UE4 v rt by bol ine kafe
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    DZODZO: je to stejne hnusny, jenom je to barevnejsi a vic si to hraje se stiny, no ok :)
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    GIOMIKY: Hoax
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    Dalsi doporuceni na knizku, jedna se spis o hard-sf, ale v podani Neila Stephensona je veda a technika vzdycky tak trocha punk, takze...

    [ OVERDRIVE @ OVERDRIVE, nejlepsi pritel sama sebe: Valku zahajilo Rusko kratce po podepsani paktu Molotov-Molotov. ]
    OVERDRIVE
    OVERDRIVE --- ---
    CYBERSTORM: Videl jsi keynotes Johna Carmacka z ID software, kde se venuje ratracingu? Jsou no uTrubce a jsou moc zabavna, i kdyz obsazene asi znas...
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    QWWERTY: teraz vysla aj q2

    Quake 2 Now Fully Ray Traced, RTX/ON?
    https://www.youtube.com/watch?v=0YYJwwSrwtg
    QWWERTY
    QWWERTY --- ---
    CYBERSTORM: btw nekolik verzi Quake vyslo v raytraced verzich cca 10 let zpatky
    muzete stahnout a vyzkouset o kolik se zlepsil vykon dnesnich hernich stroju, porovnat s tehdejsi urovni a jestli jsme se nekam pohli :)
    Quake Wars: Ray Traced - Wikipedia
    https://en.wikipedia.org/wiki/Quake_Wars:_Ray_Traced#Performance
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    CYBERSTORM: s dostatocnym vykonom pak bude mozna aj realtime manipulacia videa ako tam predvadzaju s tym taneckom, potom bude americky prezident v zivom prenose v televizii rozpravat o tom ako hodi atomovky na rusakov, hoci v skutocnosti bude rozpravat napr. o udelovani cien najlepsim studentom na skolach :D
    CYBERSTORM
    CYBERSTORM --- ---
    LUKK: V tomhle směru. Co se týká renderingu a relističnosti bude hodně zajímavý raytracing. Nově se v počítačové grafice používá sledování dráhy paprsku světla a i když to zatím grafické karty moc plynule nedávají tak můj mozek začíná mít ze screenshotů silný pocit, že se to blíží skutečnosti. Stíny a odrazy např výbuchu v ulici o 100m dále, odrážející se na louži vody pár metrů odemně a další a další detaily. Tohle až se spojí dohromady s nedokonalostí prostředí, tak začne být časem problém pro neznalé to rozlišit :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam