Je pátek, tak to vykopnu nějakýma zprávami ze stavby vratislavické rychlodráhy. Zdroj mám přímo z DPMLJ, takže spolehlivý.
1) Po týdnu topení a betonování se schikakanzen přesunul o 100m výše na další úsek. Co je ale nemilé, všechno budou muset vymlátit a udělat znova, protože mají křivě koleje a špatně vyvrtané díry na uchycení kolejí (vrtali to asi podle nevyrovnaných kolejí :D)
2) Sloupy trakčního vedení a osvětlení z Rudy až po silo. Přestože je v nich vše co má, jsou zapojené atd. musí všechny ven a znova se zabetonovat. Je špatně udělaná, nezhutněná, jedna vrstva, takže když na to teď chlapi z DPMLJ chtěli pověsit vedení, tak se jim sloupy naklonily k sobě :) Od sila dál už je to v pořádku, tam už si to dělali sami!
3) Mělo se začít s podbíjením kolejí. Podbíjet se nemůže, protože na podbíjení je potřeba podbíjecí tramvaj a ta jak známo bez trakčního vedení jezdit neumí.
A pak že je super vysoutěžit nejnižší cenu!!!