GECKO: Řeknu ti to tak, pane chytrý. Byl jsi se na stavbě aspoň jednou podívat? Podle tvých keců evidentně ne:
"Co se tech nastupist tyce, tak vzhledem k tomu, ze trat je pripravena na normalni rozchod" - je lež. Trať na to připravená není, protože se provedly práce tak, že normální rozchod už přidat nejde. To bys viděl třeba podle toho, že část tratě je zabetonovaná a v tělese vozovky. Ano, šlo by to udělat tam, kde je trať na klasickém svršku, a ale ne tam, kde je v tělese vozovky (teda ne bez bourání).
Co se týká vzdálenosti nástupišť pro normální a úzký rozchod. Vyprojektováno bylo pro oba rozchody, ale pak se projekt změnil v rámci úspor a dělá se jen úzký rozchod. A bohužel se zapomněl změnit projekt nástupišť.
Mám tu smůlu, že 2 mí sousedé, kteří pracují v DP mají hodně co do činění se stavbou. Jeden spíše z výkonné pozice (prostě tam maká), a druhý spíše z manažerské pozice.
Tak zanech kavárenských keců, a projdi se z Rudy na Výhybnu a uvidíš to na vlastní oči. Navíc pokud bys tuto procházku udělal ob den, uvidíš i třeba to, že ve čtvrtek část tratě zabetonují, aby to následně v sobotu sbíječkami rozbili. Nebo to, že u kostela udělali chodník, který v neděli vybourali, protože ho udělali přes nějaké kryty šachet. Nebo třeba to, že udělají chodník i s obrubníky, aby to za pár dní přejeli míchačkou a celé to rozbořili! A je tam milión takových věcí.