AIM_FREEMAN: ta pani sice mluví na půl pravdu ale její vývody jsou nesprávný protože nemá přístup na nějakej ad server kde jsou ty big data :D
Třeba facebook je ten nejhorší... reklama na něm nefunguje fakt má špatný výsledky... (mimojiné jeho kauzy s falšováním dat...
a vůbec víte jak se hodnotí? funkční reklama je když na ni klikne jeden z tisíce co ji viděl ... jen aby vám bylo jasné měřítko
Takže ti manažeři co o tom mluví, nejsou ti co ve skutečnosti nastavují kampaně... pro mě jsou to hlubcy co jsou ochotni platit za nefunkční reklamu :D
A mimochodem pokud patříte k těm co pohltí tlačítko další, další další... tak by jste se měli zamislet nad tím jestli opravdu chcete být bezduché stádo, protože pokud vás tohle tlačítko ovlivní tak jste. A ještě to jak vám nabízí extrémnější a extrémnější obsah tak to je stejné jako noviny bublvárnější a bulvárnější titulek, ale zas to platí jen na ovce... mimochodem ten algoritmus se dá hacknout vaším chováním tak že vám youtube nebude nabízet dokola pořát ty stejné písničky... no nic
Poslech jsem is to se zájmem z profesionálního hlediska a dost jsem se zasmál :D