• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    LUKEHPLZEEEEEEEŇ WOEEEEEEE! (by M4JKL05)
    WENCA
    WENCA --- ---
    THE_ID: ja si tiskl v copy general barevnou A3 z pdf a vyslo me to asi na 250kc, nebo tak nejak. A2 pak stala o dost vic a dalsi vetsi formaty uplne mega penez.
    THE_ID
    THE_ID --- ---
    EK0LKA: mno, poslala jsem jim mejl s dotazem, tak snad taky nekdy koukaji do schranky :)
    EK0LKA
    EK0LKA --- ---
    myslim, ze bude nejlepsi se tam jit zeptat....
    asi taky zalezi na tom jaky plakat to ma byt, velikost, barva atd.
    THE_ID
    THE_ID --- ---
    WENCA: bomba! a nevis za jake ceny? koukala sem na jejich stranky a zrovna tisk plakatu tam v ceniku nemaj :(
    WENCA
    WENCA --- ---
    v copy general vlastne taky :)
    WENCA
    WENCA --- ---
    ve slonovi na pockani
    THE_ID
    THE_ID --- ---
    EK0LKA: a za jak dlouho to vytisknou? na pozadani nebo jim to par dnu trva?
    EK0LKA
    EK0LKA --- ---
    ze by u Slona nebo v Copy General?
    THE_ID
    THE_ID --- ---
    heleeeee... nevite kde v Plzni mi vytisknou plakat????
    EK0LKA
    EK0LKA --- ---
    zas tak dlouhy to snad neni ne?

    jinak "Kdyby magistrátní inženýři jednou uznali, že opravdu platí dopravní
    indukce, došli by k tomu, že dokud se prostě nějaká ulice neuzavře,
    aut v ní bude stále dost. " ......presne tak, kam pustis auta, tam budou a jinde neubydou
    takze kez by zavreli Americkou pro osobni dopravu, byla bych jim vdecna ...namisto aut stromy, co vic si prat..


    REDTIME: posledni asi 1-2 roky v podstate skoro pokazdev jakoukoliv hodinu a den (snad krome pozdnich veceru a vikendu) kdyz jedu do mesta z Vinic (autobusem), vychytam vetsi ci mensi zacpu .... a nejvic me na tom sere to, ze kdyz koukam tem lidem do aut, tak skoro v kazdem aute ( v naproste vetsine tech aut) sedi jeden jediny clovek......a vetsina z nich je pochopitelne plzenskych
    ja vim, ze jsem naivni idealista, ale bylo fajn, kdyby lide zacali trochu premyslet a nebyli tak pohodlni....misto 40 aut by na silnici stal jeden autobus a misto 80 aut po jednom cloveku by byla akuratne naplnena tramvaj.... je to idealni model, ale stejne....k tomu nejake ty cyklostezky a pesi zony a hned by bylo mesto stravitelnejsi
    v Plzni se na vetsinu mist mestskou hormadnou v klidu dostanes, ty vzdalenosti tu nejsou takove, aby ses nekam nedostal behem pul hodiny, jedine co zdrzuje jsou zacpy .......
    REDTIME
    REDTIME --- ---
    S dopravou by se v plzni melo fakt neco delat.... nahodou sem ted projizdel mestem a na mistech, kde jsem nebyl zvyklej na kolony, tak clovek stoji 20 minut ... doporucuju se vyhnout mostu pres nadrazi a ceste do bozkova.

    Hlavne by bylo krasne, kdyby uz nekdo zacal vazne premyslet nad severnim obchvatem plzne... nova hospoda -> skvrnany -> vinice -> kosutka... i kdyz pochybuji, ze by to treba zrovna kvuli Detem zeme proslo hladce (protoze by se muselo premostovat slovanske udoli...)
    MENY
    MENY --- ---
    presne...taky sem to nedal cist to cely...:)jeste kdyz to je nadepsany rorespondence s Detmi zeme akka ekoteroristama:)
    THE_ID
    THE_ID --- ---
    mno vida... pul radku stcila pro zjisteni poenty :-D
    ARXIE
    ARXIE --- ---
    ja to cet... vychazi mi z toho ze se proste americka uzavirat nebude coz ostatne kvituju at si zeleny rvou jak chteji, radni ze sebe delaji standardne idioty, uz pred temi x lety museli vedet ze doprava poroste ne zrovna hlemyzdim tempem.
    THE_ID
    THE_ID --- ---
    jejej..... fakt strasne nerada ctu dlouhe veci :(
    MENY
    MENY --- ---
    REDTIME: Tyjo....kdyby nam protahly vikend do pondelka tak to bude zas Tuesdays suck.:))ale v ramci s tebou souhlasim:)
    M4JKL05
    M4JKL05 --- ---
    k tématu Americká přeposílám korespondenci s Dětmi země:

    Dobrý den,

    vzpomenete-li na výstavbu ulice U Trati a přemostění nádraží, jeden
    z hlavních argumentů byl ten, že doplněním vnitřního silničního
    okruhu touto komunikací bude odvedena silniční doprava a tudíž bude
    možné zklidnit nejen Americkou třídu, ale i vyřešit prostor před
    nádražím a vybudovat zde důstojný přestupní uzel veřejné dopravy.

    Po výstavbě ul. U Trati a mostu Milénia však sliby politické
    reprezentace vzaly za své s odůvodněním, že se ukázalo, že narostla
    automobilová doprava a tudíž není možné komunikace uzavřít.

    Kdyby magistrátní inženýři jednou uznali, že opravdu platí dopravní
    indukce, došli by k tomu, že dokud se prostě nějaká ulice neuzavře,
    aut v ní bude stále dost.

    Posílám Vám v příloze k tématu pár článků (2 z MF Dnes a 2 naše).

    V současné době v tématu dopravy v Plzni řešíme hlavně kauzu výstavby
    hypermarketu U Prazdroje (naproti pivovaru, na místě býv. náklad.
    nádraží) a zabýváme se dosti zoufalým návrhem akčního hlukového plánu
    pro Plzeňský kraj, který nepřináší žádná účinná řešení nadměrného
    hluku ze silniční dopravy, ačkoliv by měl. Dále připravujeme akce
    ke Dni bez aut v září, hlavně výstavu o dopravě a cyklojízdu.

    Pokud byste měl zájem, tak stále sháníme dobrovolníky, kteří by měli
    čas a chuť se dopravní kampani věnovat, rád se s Vámi případně setkám
    a "dám řeč" :-)

    Případně uvítáme i finanční podporu naší činnosti na č. účtu
    193 027 268 / 0300, rádi Vám vystavíme potvrzení o daru pro snížení
    daňového základu.

    Děkujeme za zájem o věci veřejné a přeji hezké jaro,

    --
    >----.-~-----------------------~-.----<
    |Martin Hyťha, místopředseda Dětí Země|
    | W W W . D E T I Z E M E . C Z |
    | Children of the Earth (C@E) |
    | |
    | tel/fax/zazn: 377 240 772 |
    | SMS: 606 104 784 |
    ( mail: Barrandova 16, 326 00 Plzeň )
    \ e-mail: deti.zeme@ecn.cz /
    | ICQ 244-516-778 |
    ~---___________________________---~



    09.10.2006 - JAROSLAV NEDVĚD - Kraj Plzeňský - str. 01
    Sen o klidné Plzni mizí

    Politici mění názory. Z frekventované Americké třídy zřejmě pěší zóna nebude

    Plzeň - Plán plzeňské radnice, která hodlala výrazně rozšířit v centru
    města klidovou zónu, se zřejmě hroutí jak domeček z karet.
    Velké zklidnění středu Plzně mělo přinést vyloučení osobní automobilové
    dopravy z Americké třídy v části mezi Mrakodrapem a Škroupovou ulicí.
    Nejvlivnější představitelé plzeňské ODS ale tvrdí, že se to nestane. A
    vedení plzeňské ČSSD souhlasí.

    Měly zůstat jen trolejbusy a dopravní obsluha

    Po části Americké třídy měly po rekonstrukci, která začne v příštím
    roce, jezdit pouze trolejbusy a dopravní obsluha. Vznikla by tak v téměř
    pěší zóna s alejemi stromů. Přestože stále platí usnesení zastupitelů,
    kteří o tom rozhodli, přední politici ODS ohlásili, že se Americká třída
    pro auta neuzavře. „To padlo, protože policie je proti,“ prohlásil
    kandidát ODS na primátora Pavel Rödl.
    Policisté argumentovali tím, že by po zklidnění Americké příliš aut
    jezdilo rovnoběžnou ulicí U Trati. Radnice ale téměř dvoumiliardovou
    investici města do vybudování široké silnice v ulici U trati
    zdůvodňovala tvrzením, že hlavním cílem je zklidnit právě Americkou třídu.
    Negativní stanovisko policie nemusí být v tomto případě pro radnici
    nepřekonatelné. Záleží na vůli politiků, protože magistrát má hlavní
    slovo při rozhodování o dopravním značení.
    Jenomže kromě ODS už plán razantně zklidnit centrum Plzně vzdali i
    politici ČSSD. „Přehodnotili jsme svůj názor i když i já pro to před
    lety hlasoval. Když jsme viděli studii, co to způsobí, chceme, aby se to
    přehodnotilo,“ řekl šéf plzeňské ČSSD Milan Chovanec.
    Některým politikům se ale nezamlouvá, že se sen o klidném bulváru
    uprostřed Plzně pohřbívá. Radní Miroslav Zábranský z US-DEU tvrdí, že se
    někteří představitelé ODS snaží rozhodnutí o zklidnění Americké třídy
    zvrátit dlouho. „Jen jsem čekal, kdy ODS najde odvahu a řekne, že tam
    pěší zónu nechce. Ukazuje to na stálý trend, že automobilová doprava má
    v Plzni zelenou na úkor chodců. Vždyť ulice U Trati byla postavena, aby
    mohla nahradit Americkou,“ sdělil Miroslav Zábranský.

    Náměstek je překvapen

    Náměstek primátora Vladimír Duchek (Pravá volba pro Plzeň) řekl, že jej
    prohlášení politiků ODS překvapuje. „Pořád žiju v domnění, že platí
    usnesení zastupitelstva. A to jasně říká, že se má provoz od Mrakodrapu
    ke Škroupově ulici zklidnit tak, že z části bude téměř pěší zóna,“ řekl
    Duchek."

    ***

    „Automobilová doprava má v Plzni zelenou na úkor chodců. Vždyť ulice U
    Trati byla postavena, aby mohla nahradit Americkou.“

    Radní Miroslav Zábranský

    Regionální mutace| Mladá fronta DNES - plzeňský kraj


    ------------------------------------------------------------
    ------------------------------------------------------------
    ------------------------------------------------------------


    03.01.2007 - (ned) - Kraj Plzeňský - str. 03
    Kritizují změnu plánu s Americkou

    Plzeň - Ostré negativní reakce u ekologických aktivistů i přívrženců
    veřejné dopravy vyvolala skutečnost, že vedení Plzně mění plány na
    podstatné zklidnění Americké ulice. Představitelé sdružení Děti Země
    přístup nového vedení radnice k řešení dopravy přirovnali rovnou ke
    katastrofě. Vedení města se až v závěru minulého roku rozhodlo změnit
    projekt, podle kterého se z části Americké ulice měla stát téměř pěší
    zóna. Představitelé města projekt mění a chtějí například, aby se na
    křižovatkách budovaly odbočovací pruhy pro osobní auta. Sen o pěší zóně
    se tak začíná hroutit. „V lednu přineseme nový návrh dopravního řešení.
    Začátek rekonstrukce posouváme o rok,“ prohlásil náměstek primátora Jiří
    Uhlík.
    „Zastupitelstvo se rozhodlo nadále zdržovat zklidnění centra zahozením
    projektu na omezení průjezdu aut po Americké třídě, o kterém se dlouhou
    dobu hovořilo jako o jisté věci,“ prohlásil šéf plzeňské pobočky
    sdružení Děti Země Martin Hyťha. Ten připomněl, že zklidnění Americké
    bylo nejvážnějším argumentem pro stavbu ulice U Trati za půl druhé
    miliardy. „Najednou pro naše zastupitele není již Americká třída
    živoucím centrem města, najednou není důležitá plynulá trolejbusová
    doprava a úspory za čas, který desítky vozů veřejné dopravy stráví na
    Americké třídě v zácpách aut, jež si tudy jenom zkracují cestu,“ zlobí
    se Miroslav Klas ze Společnosti pro veřejnou dopravu.

    „Vyřešte situaci u nádraží a nerušte integrovaný systém“

    Dětem Země vadí i to, že radnice neřeší problémy prostoru před Hlavním
    nádražím, odkud se lidé těžko dostávají na zastávku veřejné dopravy
    podchodem. Aktivisty pobouřily i úvahy radnice o zrušení integrovaného
    dopravního systému, který umožňuje využívat jednu jízdenku u různých
    dopravců. Zástupci města se chtějí integrovaného systému zbavit, protože
    na něj radnice ročně doplácí miliony korun.
    „Místo aby se dopravní systém rozvíjel, začíná pomalu jeho likvidace. Na
    vině je město, které se rozhodlo zrušit Plzeňský holding. Ten dohody
    mezi dopravci zajišťoval a až poté zkouší radnice vyjednat nové řešení s
    Plzeňským krajem. Mělo se postupovat obráceně,“ uvedl Hyťha. Ten
    zdůraznil, že zhoršení podmínek pro veřejnou dopravu povede k růstu
    počtu aut v ulicích.

    Regionální mutace| Mladá fronta DNES - plzeňský kraj
    REDTIME
    REDTIME --- ---
    MENY
    MENY --- ---
    gooood mooooorniiiing vietnaaaaaaam :)
    LUKOYE
    LUKOYE --- ---
    Nabízím pronájem pokoje v Plzni.

    Na celé léto 7/2008-9/2008, nebo po dohodě na jakoukoliv poměrnou dobu v tomto období, nabízím pronájem pokoje v centru Plzně na Palackého náměstí. Pokoj je skromně zařízený v bytě s dalšími asi čtyřmi v pohodě spolubydlícími, taky studenty, je hodně veliký 36 metrů čtverečních.

    Jsou tam dvě místa, takže 1500,- za jedno (nájem, energie, internet) nebo 3000,- za celej pokoj/měsíc. Na kratší dobu než celý měsíc se na ceně dohodneme.

    info v poště
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam