• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AETHERFORUM GERMANUM
    AETHER
    AETHER --- ---
    QUARK: Jo, u tehle kapitoly vetsinou vyvstanou problemy;)))
    QUARK
    QUARK --- ---
    sprechen sie deutsch je wostra !
    Nejlepsi je veta : Na ja, jeder hat "seinen" Lieblingsplatz, Auch unsere Katze Muschi... (Sprechen Sie Deutsch I, Lekce 5)...
    Docela dobrej sprym.
    MOONBEAM
    MOONBEAM --- ---
    sprechen sie deutsch? jee, z tho jsme na gymplu moc radost nemeli....otazkou je, cim to?
    PROSIM VAS, POTREBOVAL BYCH REFERATEK Z NEMCINY - V NEMCINE TAK NA 1,5 - 2 NORMOSTRANKY - NEJAKOU ZAJIMAVOST O ZEMI EU, I PRAVE VSTOUPIVSICH

AETHER
    AETHER --- ---
    SSD nejsou spatne, ale pote, co jsem podle nich nekolik let sama ucila v jazykovce, je uz skoro nemuzu ani videt:)))

jinak ja studuju germanistiku na ffuk
    SONJA
    SONJA --- ---
    AETHER: na jazykovce mame ucebnice "Sprechen sie Deutsch?",ktere se mi zdaji vcelku dobre,ale radsi jsem si jeste koupila nemcinu pro jazykove skoly 2.,3.,4. díl.z nich se toho snazim nejvice vyuzit.
    s tema statnicema mas pravdu.jen na jedne skoly mi za ne pripisou asi 2 body,jinak nikde,ale beru to spise jako "predzkousku" pred prijimackama+otestovat si jak na tom jsem.problem asi je ten,ze prijimacky se vesmes zabyvaji jen gramatikou. snad to vyjde..:)a co studujes?
    AETHER
    AETHER --- ---
    SONJA: Kdyz jsem delala prijimacky, koukli na papir, ze mam statnici, ale stejne se hlavne ptali, co umim. No a nakonec jsem si mohla vybirat, kam pujdu:)