• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JIKENOŽE -
    KURE
    KURE --- ---
    REDSNAKE: ?? tobě přijde že má nějakou extra širokou nabídku?
    vždyť nemá ani benchmade, microtech, . a ty stránky se nedaj filtrovat.
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    SIRIUS: No ja moc o konkurenci ktera by mela tak siroky portfolio nevim, v tom pripade je jednooky poloslepy asi kralem a holt je to skromnej kluk, kdyz mu ty trzby staci.
    SIRIUS
    SIRIUS --- ---
    na tom neni az tak fascinujci proc to dela, jako to ze tam lidi furt nakupuji, pak proste neni tlak na spatny prodejce :-(
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    Fakt nechapu proc si to dela, vzhledem ke zpusobu prodeje hadam paruje i obj s platbami rucne, to musi byt naprosta labuz. Kdo chce kam..
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    MATT: Zjevně už ani bankovní převod.

    Všichni jdou vpřed, jen on couvá. 😂
    MATT
    MATT --- ---
    NEVILL: JOHN_LENON: letos 20.6. mi psal, že posílá jen dobírku
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    JOHN_LENON: Hustý, tomu říkám pokrok! :⁠-⁠)
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    NEVILL: Co jsem naposled Koukal, tak převod.
    NEVILL
    NEVILL --- ---
    JOHN_LENON: Ještě pořád má jako jedinou platební metodu dobírku?
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    MATT: o výsledku reklamace bude informován pouze odesílatel. To mi zní se Šulcem jako slepá ulička.
    MATT
    MATT --- ---
    REDSNAKE: taky jsem si to myslel, ale prijde mi, ze muzou oba
    Pokud po převzetí zásilky dodatečně zjistíte, že je obsah poškozen, případně že došlo k úbytku obsahu, může uplatnit reklamaci na kterékoliv poště. https://www.ceskaposta.cz/rady-a-navody/reklamace
    REDSNAKE
    REDSNAKE --- ---
    reklamovat na poště bude muset imho odesílatel, ne?
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    ALDARION: No on pan majitel tohohle shopu je vyhlášenej exemplář.

    Na pivo bych s nim nešel. Ale nože má pěkný.
    ALDARION
    ALDARION --- ---
    MATT: No jasně, já vím, jak začít. :) Jen jsem se chtěl zasmát nad tím přístupem toho prodejce, což je už asi místní folklor. :) Maník, co strčí tenkostěnnou dřevěnou krabičku do bublinkové obálky a hodí jí na poštu je už sám o sobě případ. :D A člověk, co ti v roce 2023 nenapíše nějaký "reklamujte to, prosím, u poštu, a my vám pak samozřejmě kazetu vyměníme" napíše "s tím nic neuděláme" by už prostě měl být pomalu památkově chráněnej, nebo vycpanej v muzeu. :D
    ALDARION
    ALDARION --- ---
    JOHN_LENON: "NK15011 Rapala Witch's Tooth Collector" :) Ale název zboží na objednávce či faktuře nemusí vyjmenovávat jeho všechny součásti. Pokud je v popisu v nabídce obchodu, na jejímž základě zboží objednám, uvedeno například, že je to nůž, pouzdro, křesadlo, kompas, pilka a kdovíco, očekávám, že tam budou, i když se položka nejmenuje "kudla v pouzdře s křesadlem, kompasem, pilkou a kdovíčím", ale "rambo kudla" :D
    MATT
    MATT --- ---
    ALDARION: reklamace na poštu? pozor, můžeš jen do dvou dnů..
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    A objednávce.
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    ALDARION: Co máš na faktuře?
    ALDARION
    ALDARION --- ---
    JOHN_LENON: Na fotce je pouze nůž, ale v anglickém textu, který tam copypastuje, popisuje nůž, pouzdro a kazetu. Takže jsem toho názoru, že jem objednal všechny tři tyto věci. :) Asi ho budu ze sportu chvíli pošťuchovat... :)
    JOHN_LENON
    JOHN_LENON --- ---
    Co bylo předmětem smlouvy? Kazeta s noži, nebo finský filetovací nůž samotný?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam