tak jsem si precetl par prispevku zpet a koukam, ze nejsem jedinej, kdo ma takovejhle nazor. taky tam padlo v ruznych nazorech, ze co se clovek divy, dyk vsechny RTS jsou o tom jit a vymydlit. nesouhlasim, nejsou. dow2 ma obrovsky prostor, v kterem by se dalo vystavet hromad misi s nejruznejsimi variacemi. hnedle me napadaji prvky, ktere mi ve hre chybi:
1) mise nema pruchozi body - tj. vzdy je start a finish a nic mezi tim, jenom se prokousat. mohly by obsahovat mnoho dejovych prvku a bodu, jako dobyt nejdriv jeden bod, pak dalsi atd. proste vest hrace po mape.
2) v misich by clovek mohl potakvat vice NPC. zatim za cca 20 misi nic moc teda.
3) mohl by se menit charakter mise prubezne. nejdriv dojit na bod, zabit potvoru, a pak trebas defense neceho a pokracovat dale.
4) doprovazeci mise jsou klasika. mate doprovodit a nenechat zhebnout typka z bodu A do bodu B a tam s nim pripadne jeste neco vykutat.
5) dobyt nepratelske oblezeni. dokazal bych si predstavit, ze bude jedno misto fakt dobre braneno nepratelskyma jednotkama a hrac jej bude muset tezko dobijet. primarni strategie jednotek v hnizde nebude bezhlave utocit tak jak to delaj, ale branit.
6) nutit hrace rozdelit tym - v omezenem case nutno splnit ukol a jedina moznost vzhledem k rychlosti pohybu na mape rozdelenim tymu a vydanim se na opacne strany.
tak to jen tak zfleku co me napada, co jsem zatim v dow2 nepotkal a klidne tam mohlo byt.