STUART_HAMPLE: Jasne, to jsou klasicke dva pristupy k duchovnosti hudby: prvni rika, ze hudba musi byt nejprve a predevsim kvalitni z hudebniho hlediska a pak muze teprve povznaset dusi k vysinam, druhy rika, ze "anything goes", hlavne kdyz je duchovni atmosfera (vibrace, energie, atd...) a pripadna hudebni kvalita klasickeho typu je mily, nikoliv nezbytny bonus.
Nerikam, ze by jeden z tech pristupu mel absolutni pravdu, zazil jsem dostu uzasnych chvil, kdy se zpivalo/hralo zoufale falesne, ale bylo to lautr jedno, protoze TO tam bylo. Nicmene jak jsi asi pochopil, je mi blizsi pristup prvni (zvlaste kdyz na to nahlizim z pozice skladatele).
U spousty provozovatelu a vydavatelu (zejmena komercnich, ale nejen - i kdyz jsou vyjimky, byt by mohly byt trochu castejsi ;-)) tzv. duchovni/meditacni/sfericke a spol. hudby mam trosku podezreni, ze protoze by se svymi hracskymi/peveckymi schopnostmi stacili tak sotva na skolni akademii, tak si daji prislusnou nalepku a jsou "neprustrelni".