chyba je na naší straně. to uznávám - a omlouvám se. nicméně nemyslím si, že by šlo o typický případ. pro zájemce můžu popsat, jak k tomu došlo:
chtěli jsme, aby osobní a spořící účet mohl mít kdokoliv, včetně cizinců bez přechodného / trvalého pobytu. bylo to tak schváleno řadou lidí, včetně vedoucích projektu a generálního ředitele české pobočky. záhy po spuštění se ale ozvali kolegové z jiných oddělení (accounting), že to není možné, právnici si vzpomněli, že v nějakém zákoně je něco jinak - no prostě najednou se ukázalo, že to nebude až tak jednoduché... k tomu se do celé věci vložilo několik velmi horlivých stěžovatelů (zejména z polska), kteří to "hnali výš". několik dní nad situací bádala celá řada lidí včetně dozorčí rady BRE Bank, a nakonec nám řekli, ať to prostě zrušíme a požadujeme buďto občanku nebo doklad o přechodném/trvalém pobytu. případy lidí, kteří se zaregistrovali dost brzo ještě podle původního formuláře, jsou řešitelné: pokud mají normální občanku, prokážou se kurýrovi pasem, který uvedli, a svým platným OP, jehož číslo si kurýr napíše. čili se domnívám, že případ NOSPAMa je sice skutečně nešťastný a chyba je na naší straně, ale není to nic typického...