• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    NELDE
    NELDE --- ---
    SIN: A proč ne mBank? Taky mám účet u spořitelny, zatím si ho nechám, ale plánuji využívat minimum služeb (platební karta, SIPO, kontokorent, hypotéka) na Výhodný program. Až přijde výplata, tak prostě přesunu nějakou hotovost do mBank a je to.
    SIN
    SIN --- ---
    čerstvá zkušenost s ČS a tímhle:
    http://fincentrum.idnes.cz/uz-pul-milionu-klientu-vyuziva-drahy-osobni-ucet-ceske-sporitelny-1fl-/fi_osobni.asp?c=A080215_094147_fi_osobni_fib

    Šel jsem na pobočku kvůli změně ve smlouvě u klasického sporožira. Slečna mi hned nabídla ten jejich Osobní účet a předvedla mi konfiguraci, podle toho co používám - měsíční poplatek 268,- Kč, když slevila tak 228,- Kč. To se mi zdálo jako dost, takže jsme s díky odmítl a doma spočítal současný a minuloroční náklady vedení účtu (spadám zhruba do kategorie klient 1 v tom článku) a jsou třetinový se všema polatkama co platím. Spořka je dost nechutná a její osobní účet si může nechat.

    Koukal jsem se po alternativách - zaujala mě ČSOB a Citibank - máte někdo nějaký reference, zkušenosti? Díky.
    BUTHRAKAUR
    BUTHRAKAUR --- ---
    ADAM: dik za info..
    ADAM
    ADAM --- ---
    BUTHRAKAUR: jde to imho kdekoliv a žádné speciální doklady nejsou třeba na 100%
    BUTHRAKAUR
    BUTHRAKAUR --- ---
    nemate nekdo zkusenost se zrusenim sporozito uctu u CS? potreboval bych vedet, jestli to jde na jakykoliv pobocce a jestli jsou na to potreba nejaky specielni doklady jako original smlouvy nebo jestli staci jenom karticka od uctu + prokazani totoznosti... kupodivu se mi info o zruseni uctu nepodarilo na csas.cz najit :)
    ATAN
    ATAN --- ---
    v mkiosku to slo.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    ROMANET: Vzhledem k tomu, že toto je první osobní kontakt s někým kdo má s bankou něco společného, ale asi jsem to měl uzavřít v pobočce.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    Tak po schůzce s kurýrem se cítím zklamaný.

    Kurýrní paní přijela obtížena igelitkami z Electroworldu, zjevně to vzala po cestě z nákupu.
    Zaskakovala za kolegyni a absolutně neměla ponětí co by mi vlastně měla předávat o nějaké proceduře nemluvě. Na závěr když už si balila igelitky, tak jsem jí připomněl jestli by mi náhodou neměla zkontrolovat občanský průkaz.
    S omluvami, že zaskakuje za kolegyni a že toho má moc, jsem jí nechal zkontrolovat občanku a odeslal jí pryč.

    mBanka by si možná měla malinko hlídat co se v kurýrní službě děje.
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    ORBIT: no podle mne to dělají částo brigádníci, kteří nemají ani praxi ani motivaci.

    ale baví mne, že kvůli hmd přijede o hodinu později. spíš si to špatně naplánovala.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    ORBIT: Kurýrní služba, kterou využívá mBank, omlouvám se v předchozím postu to chybělo.
    ORBIT
    ORBIT --- ---
    Také Vás musím pobavit:
    Právě mi volala paní z kurýrní služby (10:32):
    ,,Dobrý den pane Růžička,
    se omlouvám, že nedorazím mezi tou 9 a 10tou. Příjdu až po jedenácté, nevadí?
    A pak dodala: ,,Se omlouvám, já jezdím MHDčkem, tak mám zpoždění"

    Je vidět, že kurýrní služba je opravdu humorná organizace.
    ATAN
    ATAN --- ---
    je to do tri pracovnich dnu.
    NTR23
    NTR23 --- ---
    NELDE: očekávej dneska v 16. nebo v 17? nevím teď přesně.

    Jinak ve čtvrtek v noci odešly z tvého na sběrný účet ČS a v pátek v noci asi do mbank. a banka z clearingu přijímá odpoledne.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Tak jsem si poslal peníze na mbankový účet (ČS ve čtvrtek večer) a marně čekám na jejich připsání. Tak se chci zeptat, jakou s tím máte zkušenost? Kdy mám ty peníze očekávat? Mám tady několik příkazů, které chci zaplatit a nechce se mi za ty převody platit.

    Nepište mi, že ČS zpracovává transakce jednou denně a to k 20:00, takže ty peníze měly jít do clearingu v pátek večer. To vím. Kde však jsou od té doby?
    YNZA
    YNZA --- ---
    zeptam se na tu mbank jako blbec - jak daleko dojede takovy kuryr? je to jen pro pepiky?
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    no já koukám, že mbanka má pořád v žádostech ty otázky, na zdroj příjmů, vzdělání a rodinný stav.

    ATAN
    ATAN --- ---
    Snazim se vytvorit novy emax jako zakaznik a dostavam tohle:
    V systému žádostí došlo k chybě.
    Pokuste se přihlásit znovu

    Kde pak soudruzi udelali chybu...
    ATAN
    ATAN --- ---
    tak mi v mkiosku nedokazali vytvorit naraz 1 mkonto a 2 emax. pry si druhy emax mam pridat pres internet. taky musim ric, ze je to v ovladani trochu nezvykly oproti csob. ale to jsou malickosti. uvidime co bude dal.
    PURPURKA
    PURPURKA --- ---
    mbanka
    ATTILAH
    ATTILAH --- ---
    ADAMM: Diky. Snad ti v mBance i za nyxaktivity plati :-). Ty OSVC ucty se planuji odkdy? Ď ještě jednou.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    _BENNY: jeden je spořící a druhý běžný...

    NELDE: teď si nejsem 100% jistý, ale to je podle mě v každém mailu automaticky. ověřím si to.

    ATAN: karta je zdarma ke každému účtu, pro majitele i spolumajitele. pro disponenta je zdarma na mKONTU, na eMAXu za 100 kč ročně.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Kurýr tu byl minulý týden ve čtvrtek. V pondělí mi přišel email, že konto je funkční. V emailu byla věta, která mně zarazila:
    Pokud jste o kartu doposud nepožádal a chcete ji získat, podejte novou žádost prostřednictvím internetu nebo kontaktujte operátora mLinky 844 777 000.

    Vzhledem k tomu, že v emailu bylo uvedené číslo mé žádosti (GMP041020025), tak bych čekal, že v systému je zapsáno, o co jsem žádal a tedy, že tam napíší něco jako: Karta vám bude doručena do x pracovních dní. Takhle jsem trochu na pochybách zda vůbec v systému je žádost o kartu zadána.
    _BENNY
    _BENNY --- ---
    ADAMM: mozna trouchu hloupy dotaz, ale - k cemu je dobre mit dva ucty v jedne bance misto jednoho?
    ATAN
    ATAN --- ---
    jen jeste upresnim. je ke kazdemu uctu karta zdarma? nebo jen k jednomu uctu a k dalsim za rocni poplatek?
    ATAN
    ATAN --- ---
    ADAMM: dekuji. ja zrovna vcera kolem jednoho mkiosku sel, tak se tam asi jeste jednou stavim.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    NELDE: běžnou poštou na korespondenční adresu. v IB to (zatím) není. máš nějaké pochybnosti, že ti dlouho nepřichází karta? (případně do pošty pošli svoje číslo žádosti, já ti to můžu zjistit.)

    ATAN: je to rychlejší v mKiosku / FC (v podstatě ihned), ale s kurýrem nemusíš nikam chodit a přijde za tebou, kam si řekneš, kdy se ti to hodí.

    ATAN: rozdílů je několik - za výběry z eMAXu se platí vždy, ale hlavně z něj lze převádět peníze jen jednou šablonou (tu lze kdykoliv měnit, zdarma a on-line), čili žádné trvalé příkazy (ani inkaso v budoucnu). mBank strategie spočívá v tom, že si uděláš eMAX a mKONTO provázané šablonami tam a zpět - převádíš si peníze v reálném čase, trvaláky a šablony ven si dáš na mKONTO, kam vždy v případě potřeby hodíš peníze z eMAXu, kde si je hezky úročíš.
    NELDE
    NELDE --- ---
    ADAMM: Chápu dobře, že karty dojdou běžnou poštou na adresu uvedenou ve smlouvě? Nedá se to zjistit v internet bankingu?
    ATAN
    ATAN --- ---
    a jaky je vlastne rozdil mezi mkonto a emax krome uroku?
    ATAN
    ATAN --- ---
    ahoj. je rychlejsi mbanku vyridit pres internet nebo v mkiosku?
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam