• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    2ND
    2ND --- ---
    zacal jsem pouzivat 2 mbank ucty, ktere jsem si zridil pred rokem a zjistil ze nevim pin ani k jedne bankovni karte... nevite jestli se tam da zmenit PIN? nebo musim pozadat o nove karty ?
    VXP
    VXP --- ---
    LUCIANA: tak prejdi k mBank a budes mit na vedeni nestudentskyho uctu naporad slevu 100% oproti KB :D
    LUCIANA
    LUCIANA --- ---
    to jsou věci - v KB mi skončil studentskej účet, bylo mi 26 loni v září, platí to prý do konce roku ještě, ale kašlala jsem na to a volali, že jako to bude platit ještě do března, zas jsem to nechala bejt a ted mi volali, jestli to teda už budu nějak řešit ten svůj účet a prý že budu mít první rok slevu na vedení už normálního nestudentskýho účtu 50%, docela mi dělají radost
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BUNDA: ani já nevím (vždy).

    SEBEL: hoď mi do pošty číslo své žádosti, nebo pokud si ho nepamatuješ, tak jméno+příjmení+reg. e-mail.
    PAULMUADDIB
    PAULMUADDIB --- ---
    BUNDA: Jo, akorát nechápu, púroč je ta částka vždycky jiná (jednou 200 k, jednou 150 k, pak 250 k, a zase 70 k, fakt nechápu).

    Já jsem si u mBank bral cvičně 100 k a pohoda.
    YNZA
    YNZA --- ---
    ZONICEK: hlavne si to nenech vnutit
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ZONICEK: tyhle nabídky sem měl před lety u ČS také (tedy na podstatně vyšší částku) :-)

    SEBEL: ADAMM je jediný kdo to ví.

    btw už, aby došlo k posílení mail serveru mBank :-(
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Když jsme u těch půjček :) dneska se přihlásim na servis24 a vyběhne na mě :)
    Obchodní sdělení

    50000 Kč je pro Vás připraveno!

    * Půjčka je předem schválena
    * Peníze na cokoliv můžete mít okamžitě
    * Smlouvu uzavřete pohodlně bez nutnosti návštěvy pobočky
    * Získáte zvýhodněnou měsíční splátku

    Vyřiďte si půjčku hned teď, stačí pár kliknutí!
    MALKE
    MALKE --- ---
    ADAM: Já jsem s nima taky nikdy neměla problém, všechno chodí, jak má. A vadí mi neprůhlednost poplatků - kdyby spořka ( u které jsem měla konto) měla produkt, jaký má mbanka (jasný systém poplatků, ne ty šílenosti, které mi chodily a u nichž jsem se nedopočítala, za co jim vlastně platím - ano, jistě by se to dalo do halíře zjistit, ale já z principu nechci studovat desítky stran poznámek pod poznámkami )+ několik funkčních kont (vyhovuje mi mít peníze "roztříděné") + většina věcí lze zařídit, aniž by člověk musel někam lítat, klidně bych u ní zůstala i přesto, že bych musela platit. Pro mě je mBanka prostě pohodlná. Není ovšem pro každého (nejsem jistě nijak náročný zákazník, nepotřebuju platit do zahraničí, netřeba mi úvěrů, ...).
    YNZA
    YNZA --- ---
    20k bych si teda imo pujcil radsi od nejakyho kamose
    SEBEL
    SEBEL --- ---
    BUNDA: To mi říkla taky, ale kdy si mám tedy o tu půjčku zažádat? Nebo spíš začínám zvažovat kde jinde...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    SEBEL: tak s úvěrovými produkty je mBank hodně opatrná :-) Na mFóru proběhlo, že aktuálně je snad mPůjčka pozastavena či jen do 18k prý v souvislosti s připravovaným nabízením úvěru klientům?
    SEBEL
    SEBEL --- ---
    ADAMM: No s mBank jsem byl spokojený až do včerejška... To jsem si zažádal o spotřební úvěr. Fakt nechápu, podle čeho určujete, komu dát či nedat půjčku. Chtěl jsem 20 000, což mi nepříjde moc a nedostal jsem je. A důvod proč jsem je nedostal jsem z chlapíka v kiosku taky nevymámil...
    ZONICEK
    ZONICEK --- ---
    Vždycky všude a na všem se najde někdo kdo nebude spokojený... Stačí si pročíst fóra od firem které poskytují zákazníkům možnost se vyjádřit. Všude se najde někdo kdo je nadšený a kdo je znechucený i když se ten podnik snaží dělat vše co nejlépe.
    Takovej příklad je Czechcomputer, stačí si přečíst jejich diskuze o certifikátu ochrany spotřebitele a člověk může mít dojem že v pondělí tam dělal někdo kdo lidi za dotaz fackoval a v úterý jim zato dal 50% slevu.
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    ADAMM: Ja jsem to cetla, vsak ja jsem tim chtela mbank obhajit. A ne ze by nechodily platby, ona ta moje prisla, ale za nestandardne dlouhou dobu.
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    XMARGE: už jsem to psal, ale klidně to napíšu znova - můžete nám vyčítat ledacos, mnohé právem - ale že by nechodily platby, tak to se skutečně neděje!
    XMARGE
    XMARGE --- ---
    ADAM: tak s tou platbou se mi to stalo CSOB -> Sporka. Platba šla asi 10 pracovnich dnu, dodneska nechapu, jak je to mozne. (tenkrat jsem to pak uz neresila, protoze nebyl cas a nakonec vse dobre dopadlo). Tim jen chci rict, ze jestli se neco takoveho stalo mbance, tak neni jedina..
    GREVE
    GREVE --- ---
    ADAMM: Ano, děkuju Adammovi za ochotu. Skutečně se nejedná o problém v Mbank, ale v mozku mého nájemníka.

    VANEK: Hanba tomuto systému, který vykořisťuje pracující!
    VANEK
    VANEK --- ---
    ADAMM: No teda hanba, fuj dotyčnému - a GREVEMU vlastně taky (nebo nájemník i padělal screenshot s potvrzením o odešlé platbě?).
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    ADAM: dotaz greveho na odchozí platbu byl v tom smyslu, že mu někdo tvrdí, že poslal platbu - jenže neposlal. to není o tom, že by platba neodešla, ale že se ho někdo snažil ošulit.

    co se ostatních problémů týče - udělejme klidně anketu, kolik lidí, co tady má mBank, se setkalo s jakým problémem (osobně, ne že o tom četli na fóru). předpokládám, že kromě platby v zahraničí to bude minimum. no a to, že tady s lidma diskutuju, bych neviděl jako nevýhodu. už někdy o dost dřív byl dotaz na správce, jestli mám udělat bokem speciální auditko, ale odpověď byla, že není třeba. pokud máte dojem, že to tady zapleveluju offtopicem, stačí říct.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam