• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    hele a ten poplatek u Unicredit za ten SMS klíč na přihhlášení do internetového bankovnictví bude odted už nstálo ???
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    Ja mam u Unicreditu HYPO a jsem dlouhodobe tezce nespokojen. Jejich ucet na nic jineho nepouzivam, protoze IB bylo vzdycky tragedie. Kdyz potrebuju jakekoli info - vsechno pisemne, osobne (v systemu se nic nikdy poradne nezobrazuje). Nic nejde zrusit, zmenit. Zmenili obecne obchodni podminky behem me smlouvy takze jsem ziskal jiny produkt a musel jsem zvysit obrat na ucte abych ho mel "zadarmo" (jasne jen trvaly prikaz tam a zpet navic, ale nasere to). atd. atd. Nemluve o tom ze jsou proste drahy. A zpoplatnena informacni SMS do IB (prihlaseni, prikazy) je spatny vtip. Ale tehdy kdyz jsem resil HYPO jsem tam mel insidera a ty podminky samotne HYPO byly o neco lepsi nez jinde - v tu danou chvilku. :-/ Jestli vyjde refinanc, tak Unicredit nikdy vice.
    Tata tam vydrzel asi 5 mesicu a to jsem mu to rozmlouval jeste pred tim.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VLASTIS: to je to top-managementu, který zapráskal nad IT bičem ve stylu "prostě to dáte nebo", bez ohledu na to, co jim jejich vlastní IT říkalo - a to je systémový problém, ne náhodný výpadek / chybka
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    GONZA223: hlasování nohama je jediné řešení
    NELDE
    NELDE --- ---
    GONZA223: Tak to je nejlepší tam nezůstat ani týden. Respektive přenést hlavní užití účtu někam jinam ještě dnes.
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Tak se mi tam povedlo po cca 5 hodinách pokusů dovolat a prý do měsíce se všechno vrátí do starých kolejí ... DO MĚSÍCE ?
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    VLASTIS: ps přijde mi, že nejsou schopni použít aktuální zalohu- na kreditce mám teď nově limit, který jsem navyšoval asi před rokem
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    NAVARA: jako IT profesionály jim zrovna tohle odpustit dokážu. co mi sere mnohem víc je strategie nekomunikace
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    GONZA223: Tohle není mírné škytnutí, které bance z loajality a dlouhodobého spokojeného vztahu odpustíš... už dávno ne
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Musím říct že je to zatím první problém co s touto bankou mám.Ještě mě teda ted štve že mi smazali kompletně historii plateb a zmizela i položka nezaučované transakce.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Příčina problému byla již identifikována - "Jsem u této banky" - otázkou už jen zbývá, proč pořád ještě? Masochismus?
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    GONZA223: podle mě to mají pořád rozmrdaný po tý jejich slavný migraci
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Zdravím , má tu někdo z Vás UniCredit Bank a používá jejich internetové bankovnictví ... Jsem u této banky cca. dva roky a a nejdnou koukám že si tato banky začala učtovat 3kč za SMS klíč k internetovému bankovnictví , které posléze vrátí ,ale pak je tam položka -1.90kč za POPL.PB.INFO.UZIVANI 1x 1.90 ... Absolutně nechápu že takhle z ničeho nic si to ta banka učtuje za něco co vůbec nevím co je.Stalo se to někomu z Vás?Samozřejmě na infolinku se nejde již od odpoledne vůbec dovolat :)

    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    8BB76E1: kdysi to fungovalo u Privatbanky, ale mám pocit, že už to dělat nechtějí

    HARALD: S Fio je to složitější. Účet založený v ČR má trochu jiné podmínky, než účet založený v SR.
    U obou platí, že je "československý", tedy stejné číslo účtu s koncovkou 2010 je český účet a s koncovkou 8330 je slovenský účet (a je jedno v jaké je veden měně).
    Pro styk mezi ČR a SR je to jedno, to mají oba (příchozí i odchozí transakce) zdarma. Něco jiného jsou ale transakce z dalších zemí.

    U "plnotučného" slovenského účtu, když přijde platba třeba z Německa, tak není zpoplatněna, u českého (i když eurového) zpoplatněna je a to částkou 20 Kč. Rozdíl je také u poplatků za výběr z bankomatu - slovenský účet má 1 výběr kdekoliv v EU, český 10 z vlastních bankomatů a za každé 4 000 Kč utracené kartou jeden z kteréhokoliv českého bankomatu.
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    no jak jsem na to koukal, tak já tam asi budu mít problém s tím, že nejsem daňový rezident Slovenka..
    VANEK
    VANEK --- ---
    HARALD: účet jako takový nevznikl, jen se přijímaly (resp. snad i daly odesílat) slovenské platby pod takovým číslem. možná to poněkud naboural přechod Slovenska na SEPA/IBAN, ale princip česko-slovenského propojení zdarma by měl zůstat zachován.
    HARALD
    HARALD --- ---
    Už ve fio nefunguje to, že když si založíte účet v CZK v Česku, tak vám automaticky vznikne EUR účet v SK se stejným číslem a slovenským kódem banky?

    Před 5 lety to fungovalo, docela se to hodí.
    ZBYNEK
    ZBYNEK --- ---
    TBC: Zajímavé je, že fio na webu píše, že to pro cizince online nejde...
    TBC
    TBC --- ---
    8BB76E1: minimálně FIO
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    nevíte někdo, zda si jako cizinec (čech) můžu založit účet u nějaké banky na slovensku komplet online? tedy aniž bych musel na pobočku, nebo něco posílat kurýrem..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam