• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    LIA09
    LIA09 --- ---
    GONZA223: Pokud se nepletu, zpoplatnění sms pro přístup je změna cca od července, současně se zvýšením poplatku za vedení účtu (kterému se dá vyhnout dostatečnými příchozími platbami). Bezplatná alternativa je aplikace do telefonu - kromě mobilního bankovnictví je tam i online klíč pro přístup do net bankingu a potvrzování plateb. (Tzn. určitě není pravda, že to vždycky bylo zpoplatněno.)
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Prosím Vás ted jsem opět volal na tu UniCredit linku protože mi furt vrtá hlavou to zpoplatňování přístupu do internetového bankovnictví.Jsem si jistý že za rok a půl jsem za to nikdy neplatil ani Kč přesto mi operátorka tvrdí že to bylo vždy zpoplatňováno ,ale já prostě vím že nebylo.Má tu někdo podobnou zkušenost že za to nikdy neplatil a ted najednou ano ???
    ADM
    ADM --- ---
    NAVARA: presne tak, pokud to dopadlo az takovymhle zpusobem, tak to znamena ze tam musi byt solidne zazmrdovano v managementu. tohle bych z principu nepodporoval a okamzite utekl ...
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    hele a ten poplatek u Unicredit za ten SMS klíč na přihhlášení do internetového bankovnictví bude odted už nstálo ???
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    Ja mam u Unicreditu HYPO a jsem dlouhodobe tezce nespokojen. Jejich ucet na nic jineho nepouzivam, protoze IB bylo vzdycky tragedie. Kdyz potrebuju jakekoli info - vsechno pisemne, osobne (v systemu se nic nikdy poradne nezobrazuje). Nic nejde zrusit, zmenit. Zmenili obecne obchodni podminky behem me smlouvy takze jsem ziskal jiny produkt a musel jsem zvysit obrat na ucte abych ho mel "zadarmo" (jasne jen trvaly prikaz tam a zpet navic, ale nasere to). atd. atd. Nemluve o tom ze jsou proste drahy. A zpoplatnena informacni SMS do IB (prihlaseni, prikazy) je spatny vtip. Ale tehdy kdyz jsem resil HYPO jsem tam mel insidera a ty podminky samotne HYPO byly o neco lepsi nez jinde - v tu danou chvilku. :-/ Jestli vyjde refinanc, tak Unicredit nikdy vice.
    Tata tam vydrzel asi 5 mesicu a to jsem mu to rozmlouval jeste pred tim.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    VLASTIS: to je to top-managementu, který zapráskal nad IT bičem ve stylu "prostě to dáte nebo", bez ohledu na to, co jim jejich vlastní IT říkalo - a to je systémový problém, ne náhodný výpadek / chybka
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    GONZA223: hlasování nohama je jediné řešení
    NELDE
    NELDE --- ---
    GONZA223: Tak to je nejlepší tam nezůstat ani týden. Respektive přenést hlavní užití účtu někam jinam ještě dnes.
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Tak se mi tam povedlo po cca 5 hodinách pokusů dovolat a prý do měsíce se všechno vrátí do starých kolejí ... DO MĚSÍCE ?
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    VLASTIS: ps přijde mi, že nejsou schopni použít aktuální zalohu- na kreditce mám teď nově limit, který jsem navyšoval asi před rokem
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    NAVARA: jako IT profesionály jim zrovna tohle odpustit dokážu. co mi sere mnohem víc je strategie nekomunikace
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    GONZA223: Tohle není mírné škytnutí, které bance z loajality a dlouhodobého spokojeného vztahu odpustíš... už dávno ne
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Musím říct že je to zatím první problém co s touto bankou mám.Ještě mě teda ted štve že mi smazali kompletně historii plateb a zmizela i položka nezaučované transakce.
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    Příčina problému byla již identifikována - "Jsem u této banky" - otázkou už jen zbývá, proč pořád ještě? Masochismus?
    TOOMIX
    TOOMIX --- ---
    GONZA223: podle mě to mají pořád rozmrdaný po tý jejich slavný migraci
    GONZA223
    GONZA223 --- ---
    Zdravím , má tu někdo z Vás UniCredit Bank a používá jejich internetové bankovnictví ... Jsem u této banky cca. dva roky a a nejdnou koukám že si tato banky začala učtovat 3kč za SMS klíč k internetovému bankovnictví , které posléze vrátí ,ale pak je tam položka -1.90kč za POPL.PB.INFO.UZIVANI 1x 1.90 ... Absolutně nechápu že takhle z ničeho nic si to ta banka učtuje za něco co vůbec nevím co je.Stalo se to někomu z Vás?Samozřejmě na infolinku se nejde již od odpoledne vůbec dovolat :)

    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    8BB76E1: kdysi to fungovalo u Privatbanky, ale mám pocit, že už to dělat nechtějí

    HARALD: S Fio je to složitější. Účet založený v ČR má trochu jiné podmínky, než účet založený v SR.
    U obou platí, že je "československý", tedy stejné číslo účtu s koncovkou 2010 je český účet a s koncovkou 8330 je slovenský účet (a je jedno v jaké je veden měně).
    Pro styk mezi ČR a SR je to jedno, to mají oba (příchozí i odchozí transakce) zdarma. Něco jiného jsou ale transakce z dalších zemí.

    U "plnotučného" slovenského účtu, když přijde platba třeba z Německa, tak není zpoplatněna, u českého (i když eurového) zpoplatněna je a to částkou 20 Kč. Rozdíl je také u poplatků za výběr z bankomatu - slovenský účet má 1 výběr kdekoliv v EU, český 10 z vlastních bankomatů a za každé 4 000 Kč utracené kartou jeden z kteréhokoliv českého bankomatu.
    8BB76E1
    8BB76E1 --- ---
    no jak jsem na to koukal, tak já tam asi budu mít problém s tím, že nejsem daňový rezident Slovenka..
    VANEK
    VANEK --- ---
    HARALD: účet jako takový nevznikl, jen se přijímaly (resp. snad i daly odesílat) slovenské platby pod takovým číslem. možná to poněkud naboural přechod Slovenska na SEPA/IBAN, ale princip česko-slovenského propojení zdarma by měl zůstat zachován.
    HARALD
    HARALD --- ---
    Už ve fio nefunguje to, že když si založíte účet v CZK v Česku, tak vám automaticky vznikne EUR účet v SK se stejným číslem a slovenským kódem banky?

    Před 5 lety to fungovalo, docela se to hodí.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam