• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    Jinak jsem si došel na pobočku a mám apku aktivovanou a naopak ten RB klíč deaktivovaný. Ještě jsem jí moc nezkoumal, ale jestli to nebude použitelné, tak se holt budu muset přesunout jinam. Na pobočce to nějakou chvilku zabralo, protože paní školila brigádníka, ale takovým stylem, že mi bylo trapně i za něj :D A když se vy finále nedařilo přes tu jejich apku podepsat dokumenty o aktivaci a musela to vytisknout na tiskárně a podepsat ručně, tak to byla už jen taková třešnička na dortu. Nabídku financování jsem utnul slovy, že to si řeším mimo jejich banku a už neměla odvahu nabídnout cokoliv jiného.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    NELDE: u RB nebylo pro internetové platby potřeba mobilní bankovnictvé, mají samostatnou apku RB klíč a tu jsem používal.
    NELDE
    NELDE --- ---
    BUNDA: Jasně, že věděli, ale podle nich uživatelé mající MB v EB a účet v RB mají MB i v RB (protože marketing a donucenost pro internetové platby).
    NELDE
    NELDE --- ---
    VLASTIS: UCB nechceš. Největší výnos na spořáku je MaxBanka
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    tak konretizuje dotaz - RB mě nasrala tím, že budu muset obeslat všechny smluvní partnery a změnit číslo účtu, ze kterého odcházejí platky, strhávají inkasa - takže změna banky mi větší potíže nepřinese

    Hledám novou banku pro takove to běžné bakovnictví - většinu=vše řeším přes mobilní aplikaci
    vybíráme tak 1-2x do měsíce, trvalé příkazy, inkasa, platby přes QR kod,..

    a potřebuji teď přibližně na rok někam uložit +- půl mio na FVE a TP, - koukam na UCB a jejich měsíční Terminak - nebo je něco lepšího?
    QUIP
    QUIP --- ---
    MADCAT: Me to jejich internetove bankovnictvi vic pripomina eshop. Rozlozeni a dohledatelnost pro me dulezitych veci je tam proste zalostna. Od bankovnictvi cekam neco jineho, nez nabidku produktu, ktere nechci.
    A jak jsem tu psal nedavno - na pobocku me chteli tahnout kvuli zmene bydliste / obcanky, takze RB rozhodne neni banka, kde jdou veci na dalku (ani po dvou letech covidaria)

    BUNDA: Skvelej vtip. Jsem ve stejne situaci jako ty, ale jeste jsem tu jejich apku nezkousel nainstalovat - kdyz jsem cetl tvoje pokusy, ani jsem nemel nervy to zkouset. Jestli me budou chtit taky tahnout na pobocku, tak jim tam vsechny ty ucty rovnou vypovim.

    PS: Kdyz koupili ING, tak jaksi pocitali s tim, ze klienti ING mohou mit i ucet u RB, takze jim nezeru, ze by nepocital is tim, ze klienti Equa mohou mit i ucet RB.
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    ADAMM: asi kdybych měl RB apku dřív, tak trabl nebyl, ale já měl jen EB. Uvidím na té pobočce, ale zdá se že na tohle vykašlali. museli to vědět předem.
    STEPNI_VLK
    STEPNI_VLK --- ---
    A do prdele, pánové! Já už u RB také jednou nedobrovolně skončil, když před lety koupili HYPO stavební spořitelnu. Tak se teď jen modlím, aby tohle nemělo vliv, resp. to bylo jiné rozhraní. Poněvadž jinak jsem ve stejné řiti jako vy. :(
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    BUNDA: to si dělají srandu, že nepočítali s lidmi, co už měli účet u RB?? mám samozřejmě taky oboje, naštěstí oboje de facto mrtvý, takže si maximálně půjdu na pobočku oboje zrušit... (účet u RB byl důsledkem ... převodu účtu z ING ;)
    NIGHTHUNTER
    NIGHTHUNTER --- ---
    Mě zase pobavilo, že když si nechám v bankovnictví RB zobrazit PIN karty z EquaBank, tak mi ho neřekne, ale jestli ho znam, tak ho můžu používat :-)

    Ale asi jsem schopnej to pochopit z technického hlediska i odpustit, jen jsem se trochu zasmál, že při "chybové hlášce" na zobrazení PINu karty počítají s tím, že ho vlastně znáš a jen je zkoušíš ;-)

    BUNDA
    BUNDA --- ---
    Tak se pobočce nevyhnu :( Sice cením, že mi teď večer zavolali z RB, když jsem teda dnes desítky minut zbytečně visel na čekačce na operátora, ale výsledek je pobočka. Protože jsem byl klientem obou bank ještě před jejich sloučením, tak se mnou migrační proces nepočítal. A prý kvůli phishingu zrušili možnost aktivovat apku přímo v IB.
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    Nejhorší možná bude povzpomínat si kde všude mají z nějakýho důvodu moje číslo účtu a tudíž budu muset jim nahlásit novej kód banky...
    MADCAT
    MADCAT --- ---
    Tak u mě zatím dobrý, skoro si říkám, že přes původní zoufalství tomu možná dám i šanci. Nejsu zas tak náročnej klient, používám vesměs jenom ty nejběžnější funkce.

    Apka v mobilu mě provedla sama, webový bankovnictví se napřed jaksi nenačetlo nebo co, při druhým pokusu už OK. Rozložení prvků v obojím je otázka zvyku. Jestli nebudu muset kvůli kravinám chodit nebo volat na pobočky, tak to možná aji pude...
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    Jinak další varianta aktivace je přes IB Equa, ale tam zase po přihlášení je jen zpráva, že vše už najdu v RB a žádné QR kód k naskenování a tím i aktivaci apky. Prostě dementně nedomyšlený zacyklení. Tuším, že budu muset osobně na pobočku a předem lituju toho zoufalce co to se mnou bude řešit..
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    KOC256: holt už jsem zapomněl, jak to bylo s mou Citi kreditkou, která také přešla pod RB s podobným úspěchem. nějak zapomněli převést inkaso platby za telefon a já se stal dlužníkem O2 :( Zjevně se od těch dob zas tak moc nezměnilo..
    NUSIK
    NUSIK --- ---
    No mě to aspoň všechno funguje, ale je to slusnej krok zpět ta RB appka :/
    KOC256
    KOC256 --- ---
    BUNDA:
    To je daň za to, že jsi nestihl zdrhnout :)
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    VLASTIS: já ani neumím aktivovat RB aplikaci :( Ta mě odkáže na Equa apku a v ní je zas jen odkaz na RB apku, kruh se uzavřel. Chat nic nevyřešil a chvílemi byl nefunkční, info linka přetížená nebo desítky minut čekání na operátora. takže jsem nasranej.
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    a premyslim o emigraci..

    nedari se mi zjistit, jaký je základní urok na účtu u UCB po vypršení bonusového úroku 6%

    díky
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam