• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    HARALDBanky, bankovnictví, bankovní operace
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    STARDAY: Včetně transakčních systémů apod? Říkáš popcorn do pohotovostní polohy? :)
    STARDAY
    STARDAY --- ---
    NAVARA: nene, nejen internetove bankovnictvi. celou banku odspoda. a spustili docela "holatko", zvlast v porovnani s tim, co maji v puvodnich produktech
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    STARDAY: Technické řešení jejich Produktu Internetového bankovnictví možná, ale Produkt jako takový už venku mají - jestli tedy mění podvozek, neměl by jít na uživatele dokud nebude obsahovat stejnou, již schválenou a implementovanou, funkcionalitu původního technického řešení.
    Nebo otevřeně říct "nabíjení předplacenek ukončujeme (v novém i starém), nikdo to nechce (platit)".
    Tady nehrozí feature creep, protože všechny ty současné featury už v současném Produktu jsou.
    STARDAY
    STARDAY --- ---
    NAVARA: no zrovna komercka novy produkt dela. stavi cely reseni uplne bokem, nic nemigruje...
    NAVARA
    NAVARA --- ---
    PREDSEDA: Klasika, projekťák musel dodat, je jedno co :)

    Že nedělají nový produkt, aby se mohli vymlouvat na MVP, to je v metodice také neučí…
    NELDE
    NELDE --- ---
    PREDSEDA: Ale už aspoň přidali do IB možnost zobrazení PINu ke kartě.
    Jinak jsem ani nenašel, jak vložit šablonu . dokonce ani jak vložit nového příjemce - mám tam dva, ale mohu je jen smazat, nikoli vložit nebo editovat (-; Ani vlastně filtrovat - jeden seznam a tím to končí. Dokonce tam ani není nová platba, jen mohu vyhledat příjmemce při zadání platby. Myslím, že to je vlastně jen nick pro číslo účtu.

    Ale možná jim křivdíme, třeba mají hako hlavní prioritu vzhled (-;
    ADAMM
    ADAMM --- ---
    PREDSEDA: KB je totální děs, a jejich nový IB je hrozný - ale to původní bylo snad ještě horší.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    NELDE: Máš úplnou pravdu:

    "Dobrý den,

    mrzí mě, že vám služba šablon v nové aplikaci nevyhovuje.

    Způsob, jak šablony fungují, možnost vytvářet a upravovat šablony a také funkce výběru šablony při zadávání platby teprve budou do aplikace přidány."

    Betatest.
    NELDE
    NELDE --- ---
    PREDSEDA: To je důvod, proč se novým produktům vyhýbám, nechci být beta-tester, který za tu "možnost" platí (-;
    Sranda je, že tyhle možnosti šablon měly snad už první internet-bankingy. Jenže je holt nová doba - zřejmě autoři žijí v iluzi, že vše se dneska platí přes QR kódy (-; nebo kartou.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    NELDE: Ano, na to jsem si stěžoval taky, navíc se původní šablony příkazů ze starého bankingu v novém nepochopitelně nenabídnou při zadávání nového přikazu, ale jsou někde v Nastavení účtu.

    "děkujeme za váš dotaz ohledně umístění šablon

    Šablony z původního systému byly přeneseny do aplikace KB+. Jejich přehled naleznete po přihlášení do aplikace v pravém horním rohu (v mobilu pod ikonou vašich iniciálů, na PC pod ikonou Nastavení)."


    Kromě toho když si chci udělat novou šablonu z příkazu k úhradě, můžu si uložit jen číslo účtu příjemce. Tedy ani částku, ani variabilní symbol, ani zprávu pro mě / pro příjemce.

    No a do třetice - v transakční historii se u trvalých příkazů zobrazuje jenom částka a účet příjemce. Popis chybí. Takže nemám přehled, kam se co platí.

    Tohle všechno ve stávajícím ibankingu bylo.

    Jak píšu - nedodělaný paskvil a nechápu, jak to jejich quality assurance oddělení testovalo, než to vypustili. A to otravovali emailem, smskami i telefonicky, abych přešel na nový banking.
    NELDE
    NELDE --- ---
    PREDSEDA: Není jim hanba. Slíbit lze cokoli.
    Ona je otázka kolik lidí to reálně užívá a nakolik jsou tihle klienti pro banku zajímaví.
    Mně více chybělo nemožnost v internetovém bankovnictví definovat příjemce platby - šlo jedině zadat platbu. Ani nejsem nezkoušel se ptát - prostě je to pro mě spící banka.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    MMORT7: přesně tak, to bude OK.
    KALIBAN
    KALIBAN --- ---
    XCIDER: vyuzivam, prachy mi chodi, hacek nehledam
    MMORT7
    MMORT7 --- ---
    PATRIKCHRZ: Tak já mám pod jedním tarifem O2 spolu pro jednoho jak pevný internet tak mobil a TV, každé jedno pod 300, dohromady 749, tak snad ano.

    Založit účet určitě jde online že?
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    Komerční banka má nové internetové bankovnictví, na které mě včera s velkou slávou (zasekl se převod online s poradkyní na uchu, takže jsem tam musel osobně) převedla. Tak se tím probírám. Je to nědodělaný paskvil, chybí tam zásadní funkce z jejich dosavadního bankingu. Zejména ale zmizela možnost dobití kreditu mobilního telefonu. Tak tam píšu a odpověď je:

    "Děkujeme za vaši zprávu ohledně dobití kreditu.

    Funkčnost dobíjení kreditu mobilním operátorům je ve vývoji a v aplikaci KB+ zatím není implementována. Dle odhadu kolegů z vývoje, by mohla být k dispozici v průběhu tohoho roku.

    Zatím pro dobití doporučujeme zvolit jiný způsob, jako jsou například webové služby dobití platební kartou od jednotlivých operátorů"


    Jako že jim není hamba.
    PATRIKCHRZ
    PATRIKCHRZ --- ---
    MMORT7: jediný háček je v tom, že se to nevztahuje na některé tarify, např. předplacenky. Na mobilmanii jsem nedávno četl o nějakých nových tarifech, na které se to také nevztahuje.

    Další Kulišárna je, že hodně tarifů je za 299 Kč, tedy těsně pod. Někteří to řeší jedním placeným hovorem (např. na zahraniční číslo) měsíčně :D
    MMORT7
    MMORT7 --- ---
    BUNDA
    BUNDA --- ---
    MMORT7: já jsem kvůli tomu začal platit rychlejší internet, abych na něm vlastně ušetřil. uvidím jak dlouho jim to vydrží, ale je to imho jedna skupina a třeba to pro ně bude výhodné dlouho.
    PETER_PAN
    PETER_PAN --- ---
    MMORT7: Jsem u O2 jenom kvuli tomu. Ve chvily kdy to zrusi jdu jinam.
    AirBank mam jako primarni banku normalne, to je banka s funkcnim internetovym bankovnictvim a normalnima sluzbama. Ale hypo jsem mel jinde (AirBank neni schopna vubec individualizovat podminky nebo pristup, spadnes do kolonky a nejde s tim hnout).
    SKORZ
    SKORZ --- ---
    MMORT7: Využívám od začátku, zatím se nezdá, že by byl nějaký háček krom pravidel :) časové omezení není, ale dříve nebo později to zruší.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam