• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    JIKEKlavir, dospeli zacatecnici
    JIKE
    JIKE --- ---
    tady se můžete mrknout na nějakou mou tvorbu.

    https://www.facebook.com/pages/Jike-Mogatto/255998987772025?ref=hl
    NIMUI
    NIMUI --- ---
    MEDVED007: Jo, takhle jsem začínala i já - ale potom jsem změnila učitele - mnohem důslednější mladá paní, byla tam i děcka, která cvičila a já najednou měl důvod taky trochu zabrat... povedlo se :-)
    Jenom na klavíru se sluchátky (tedy předpokládám digitální klavinova nebo něco takového) se moc nebude věnovat úhozům a poslouchání kvality tvořeného tónu :-))) škoda, ale také mám takové žáky, a něco se z nich v tom směru na hodině také dá vymáčknout.
    RAVENIUZ
    RAVENIUZ --- ---
    FURYAN: z tejto ponuky treba brat p95. inak tato tema sa tu vynara pravidelne, pre viac info staci zalistovat par stran dozadu.
    FURYAN
    FURYAN --- ---
    ROBIN_SNNS: Je to uplny zacatek, k hudbe tihne, ale nevim, jestli ho nakonec bude bavit klavir, kytara, nebo v patnacti treba buben :) Takze 13k je urcite strop. Jedna se mi hlavne o to, abych mu nezkazil ruce pokud by uz u toho klaviru treba zustal a bavil ho...
    ROBIN_SNNS
    ROBIN_SNNS --- ---
    FURYAN: Je to jen dočasný zájem, nebo už stálejší? Návštěvuje ZUŠ? Pokud jde vážný zájem, tak zapřemýšlet o kategorii 20 - 43k., tyto modely už obecně mají lepší mechaniky zvládající i rychlejší skladby. Z výrobců je v téhle kategorii velmi dobrá Yamaha. Za stejnou cenu se už ale ovšem dá pořidit i starší akustické pianino. Další alternativou je pak pronájem nástroje, což výjde docela levně, ale je to minimálně na 6 měsíců a dopravu si platí zákazník.
    FURYAN
    FURYAN --- ---
    Zdravim vespolek,
    prosim o radu - syn (10) zacne chodit na hodiny klaviru, a ja bych mu rad poridil nastroj na "takovy to domaci cviceni", no a protoze tomu prd rozumim, nasel jsem treba toto: