po letech praxe, kdyz se uz nejak orientujes v harmonii to rozhodne stoji za to, pamatovat si to po logickejch bodech. nechavat nejaky pasaze jenom na prstech je hroznej risk a mnohokrat se mi to vymstilo. driv sem se to vzdycky vsechno naucila jenom mechanicky - a pak sem jednou hrala na dost podstatnym koncerte v sukovce a mela sem strasnou tremu -prakticky kdykoliv jsem se podivala na svoje ruce, citila sem, jak mi to z tech prstu vypadava a ze to "absolutni okno" je naspadnuti. nakonec sem to teda nastesti dohrala, ale jedine diky tomu, ze sem se na ty ruce proste nekoukala a nechala je, at hrajou, co si pamatujou. ovsem u rychlejch pasazi to neni jaksi prilis vhod.. od ty doby si davam velmi dobry pozor, abych tu skladbu mela v pameti i v ty teoreticky verzi. kdyz na me behem hrani zase prijde takova ta nejistota - sakra je to tu od a nebo od g..? - je to jedinej fungujici zpusob, jak tem pripadnym vypadkum a preklepum zabranit.
no doporucuju tu skladbu hrat co nejvic zpameti a mit tu vec ve vlastni hlave. aby pro tebe prestala existovat jako "neco v notach", ale byla tim, co mas v hlave, v uchu, v prstech. tim dobre znamym, cim se tak hluboce a dlouho zabejvas 8)