• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Co se týče těch sluchátek, nevím proč by si to dotyčný vymýšlel. Prostě se došel podívat, nebo se podíval na fotku. Je ale docela možné, že výrobce ten konektor dává různý.
    SPEEDI
    SPEEDI --- ---
    MCKIDNEY: V alze to tak je, v mironetu sem delal jenom 14dni tak tam nevim..
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Mironet má produktovou podporu dělanou prodejci co sedí v centrále za pokladnama.

    Proto taky ty Low-Life nudisti mají 2/3 věcí špatně. Technická podpora je u nich o něco lepší., ale o moc zase ne.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    a myslíte, že je pan štádler placenej od písmenka? nebo proč to tam ten člověk vůbec psal? to mi vrtá hlavou :)
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    SPEEDI: ach jo :)
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    SPEEDI: Vím, že to nejsou ty samý lidi v mironetu...
    SPEEDI
    SPEEDI --- ---
    PRAASHEK: Ok. Ja mam proste s alzou spatny zkusenosti. Verim ze se najde dalsich 100lidi co reknou opak :P Zazil sem tam zakaznika kterymu poslaly spatny cartridge (konkretne mu poslaly hlavy namisto cart.) a on mel objednavku v poradku. Asi chyba skladu nebo co. Kazdopadne prisel po 30dnech a alza mu to odmitla vratit. Rekli mu ze si to mel zkontrolovat hned po prevzeti. Bohuzel na prvni pohled to ma stejny krabicky a i stejny HP cislo.. Jenom na nich neni uvedenej pocet ml.

    MCKIDNEY: A vis ze ty samy lidi co resej reklamace pisou tyhle odpovedi na webu?

    Me je to jedno, klido nakupujte v alze :P Muj dedecek na to mel krasnou vetu.. "Nemam na to abych si kupoval levne veci" a tak si radeji priplatim nakej ten drobak navic a kupuju zbozi od firem, ktery mi uznavaj reklamace at uz je kvuli vadnymu zbozi ci spatnymu popisku. Nehlede na to ze kdyz mi treba konkretne odesel monitor tak mi po dobu reklamace zapujcili jinej.. Tomu rikam servis a hejckani zakaznika..
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    prostě když nevím, tak tam nic nepíšu. nebo si věc opravdu ověřím (což byla součást mého dotazu). a ne, jako pan štádler
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Ono to chce klid, někdo prostě nemá nadhled nad věcí a srovnává reklamace s podporou, která sedí navíc ještě za pokladnou a vyžaduje pouze Základní vzdělání a neustále je málo lidí pro ni ;)
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    SPEEDI: ale já řeším jenom to, že mi tam ten člověk napsal to, co napsal. nic víc. žádnou reklamaci neřeším.
    SPEEDI
    SPEEDI --- ---
    PRAASHEK: :) Kamo ja tam delal tak vim svy.. Kecy to fakt nejsou. Reklamoval si nekdy neco v alze? Konkretne po delsi dobe nez mesic?
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    MCKIDNEY: kdybych byl v praze, tak to samozřejmě udělám
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    Oni ti je vymění, pokud dojdeš na centrálu v Praze za jiné...

    Divit by se člověk neměl. Měl by se ozvat a konstatovat to.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    SPEEDI: a proč bychom se nemohli divit? co to je za kecy? hele dát za poštovné a balné ke mě + poštovné a balné směrem k nim polovinu ceny těch sluchátek fakt nemíním
    SPEEDI
    SPEEDI --- ---
    PRAASHEK: vzhledem k tomu ze ti napsal ze je "L"kovej a neni je to rozhodne duvod na vraceni penez.. Zas na druhou stranu nemuzete se divit kdyz nakupujete u molochu typu alza a mironet...
    MCKIDNEY
    MCKIDNEY --- ---
    PRAASHEK: Mironet.cz - Nevěřit rozsáhlým specifikacím, Komentářům, Odkazům na stránky výrobce.
    Dlouhodobé pozorování jako pravidelný zákazník. Nicméně platí to o všech EShopech
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    jedna zkušenost s mironet.cz: http://www.mironet.cz/akg-sluchatka-pro-domaci-poslech-k403--cerna+dp108841/

    jack u sluchátek je samozřejmě rovný. to je fakt na facku
    FEMUR
    FEMUR --- ---
    zdravim,

    mam takovej dotaz,

    shanim Kindle 2, ma tu nekdo anung kdo je tu zastupuje ?( amazon?) treba mironet to prodava, ale jestli nevite kdo je vyhradni velkodistro.. mozna se mi dostane do pracek rozbitej .- prasklej displej tak chci vedet jaka je sance na opravu tady ( mimo zaruku)
    BREBER
    BREBER --- ---
    FAJL: zkousel jsi e-support? jsou v Praze na Konevce...a tam jsem sehnal, ikdyz jinde se nedalo
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam