• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    TRITONDISTRIBUTOŘI, PRODEJCI A PRODEJNY HW - Vaše zkušenosti s nákupem, reklamací, cenou, akcí a pod.


    JAK DŮVĚRYHODNÍ JSOU VAŠI PRODEJCI V OBLASTI KOMPONENTŮ PC ?
    VYŠLI VÁM VŽDYCKY V OBCHODĚ VSTŘÍC NEBO RADĚJI OBJEDNÁVÁTE ČÁSTI SVÝCH MILÁČKŮ PŘES INTERNET ?
    BYLA VAŠE REKLAMACE ZBOŽÍ VŽDY VYŘEŠENA KE SPOKOJENOSTI ?
    CENOVÉ AKCE, NOVINKY V NABÍDCE, JEDNÁNÍ OBCHODNÍKŮ.
    DOSTÁVÁTE VŠUDE ZA STEJNÉ PENÍZE, TO CO U KONKURENCE ?

    POJĎME SPOLU Z VAŠICH NÁZORŮ VYTVOŘIT PŘEHLEDNOU INFORMACI O PRODEJCÍCH !

    ČÁST PRODEJCŮ JE JIŽ NA NÁSTĚNCE.

    rozbalit záhlaví
    VOJTAM
    VOJTAM --- ---
    Jen pro pobavení - nevím zda by tuto knihu měli čist děti :D
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    NELDE
    NELDE --- ---
    THE_MIRACLE: Ale to platí jen, pokud mají zavřeno, ne? Ono stačí dojít ráno, protože ten zpětný svoz bude až někdy během dne.
    KEJML
    KEJML --- ---
    PRAASHEK: Mám stejnou zkušenost s CZC, 30. den poslali automaticky dobropis, i když má jsem předpokládal, opravu. Šlo asi o rok a půl starý notebook, tak jsem se nezlobil :)
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    NELDE: bacha na to. Pokud je poslední den neděle nebo svátek, tak se to prodlužuje na první další pracovní den. Nevěřil jsem tomu, ale byl jsem zde na Nyxu poučen. Naštěstí to nikdo moc neví.
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    NELDE:
    KID_MCHUTT: právě mi přišly dva emaily s dobropisy
    NELDE
    NELDE --- ---
    PRAASHEK: Nečekej, jdi tam D+30. Realita je taková, že obchodníci mají servisní smlouvy, kde je rovněž D+30. Ale protože to nedojde do servisu hned po reklamaci, ale jen několikrát za týden, tak se celkem často stane, že se to nestihne a pak ti musí vrátit peníze nebo dát nový produkt i když už je to vlastně "opravené". Optimálně reklamovat v pátek večer, protože D+30 je neděle a tím má obchodník vlastně ještě o pár dní méně.
    Moje zkušenost je taková (ne u czc), že většinou je to vyřízeno do 10 dnů nebo až po delší době.
    Jenom bacha na "pojištění prodloužené záruky", tam to není D+30, ale D+90
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    PRAASHEK: většinou jim to netrvalo. Počkal bych do pondělka a pak se zeptal, kde jsou moje peníze :) teda tvoje
    PRAASHEK
    PRAASHEK --- ---
    21. 6. jsem dal (osobně) k reklamaci dvě věci (dva SSD v piči) na pobočku czc (způsob řešení reklamace: vrácení peněz).
    6. 7. mi přišla sms, "je nam lito, že reklamace xxx neni vyrizena. Servis potrebuje jeste par dni na dokonceni (...)"

    Dnes je 20. 7. (cpt obvious), zítra by mi teda měli vrátit prachy, ne? Nebo jaké máte zkušenosti s czc v podobných případech? Mám nějak urgovat?
    JEREMIUS
    JEREMIUS --- ---
    VOJTAM: Aha, takže to, co mají dražší, dají do "akce" a vyřešeno 🤦‍♂️😂
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    VOJTAM: to ja nevim jestli je to dobry napad, ale bylo by to urcite zajimave :-D
    VOJTAM
    VOJTAM --- ---
    ZVIRATKO: FB nevedu :) a nevím zda jim to jde anonymně ? a pod ETN DPL nevím zda je to dobrý nápad..
    ZVIRATKO
    ZVIRATKO --- ---
    VOJTAM: to je dobry. Takze nejlepsi cenu negarantuji ani u zbozi, ktere je i ve sleve drazsi? :-D To jim postni na Facebooky...
    VOJTAM
    VOJTAM --- ---
    Jak funguje "Garance nejlepší ceny" z nejmenovaného zeleného eshopu...
    Produkt tam je teď o 200 dražší než u konkurence - odpověď po vyplnění formuláře této garance:
    "Dobrý den, píšeme Vám v návaznosti na Váš požadavek o úpravu ceny u produktu. Bohužel cenu produktu nemůžeme dorovnat z důvodu, že produkt na našich webových stránkách je zařazen do probíhající slevové akce, což nelze sloučit s využitím Garance nejlepší ceny. Děkuji za pochopení."
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    NELDE: souhlas - alza jenom přehodí vidlemi reklamované zboží pryč, vůbec je nezajímá, co reklamuješ. A když jim to výrobce vrátí, nevědí, co s tím a jsou arogantní, že je otravuješ s nějakým problémem.
    NELDE
    NELDE --- ---
    Moje zkušenost s Alzou je, že záleží na výrobci resp. jeho autorizovaném servisu. Při těch nízkých maržích, které eshopy mají, musí reklamace řešit výrobce.
    VLASTIS
    VLASTIS --- ---
    já se také musím Alzy zastat - odešly mi smartwatch.
    doklad ztracen, nákup nebyl přes registrovaný účet, v krámu se zeptali jaký mám email, dohledali nákup, vyměnili. netrvalo to ani deset minut

    to jsem tedy přátelé nečekal..

    je to asi rok a půl stará zkušenost.
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    Vidíte, já mámnaprosto opačnou zkušenost. Koupili jsme sušičku na prádlo,bylo uvedeno, že má samočištění, až po instalaci jsem zjistil, že nemá. Napsal jsem jim, že to mají na webu špatně a nabídli mi vrácení výrobku (už to bylo po 14 dnech, protože to byl dárek k Vánocům) a nebo slevu 2000,-. Chybu opravili. Slevu proplatili. Vše vyřízeno asi ve třech mailech.
    KID_MCHUTT
    KID_MCHUTT --- ---
    KORAL: pošli tam tu ČOI, pokud ti fakt budou zadržovat peníze dýl než do zítra. Čím víc různých pokut, tím líp.
    KORAL
    KORAL --- ---
    Hm ... tak já to po dnešku s Alzou také balím.
    Na to, že jsem premium zákazník(platící), tak jejich systém a přístup je dost na houby. Předobjednávka Stab S8+, dneska jim měly dorazit a Samsung referoval prodej 25 Února. No dnes mi datum doručení změnili na 10.3.. Tak jsem se podíval na konkurenci CZC a jéje datum dodání 1.3. a dokonce některé kusy skladem. Na podpoře mi řekli, že jim to dodavatel nedodal, a proto tam mají nové datum.
    vzhledem k tomu, že mi už jednou něco podobného udělali a pak zdražili a mou objednávku stále posouvali, aby neprodělali, tak podruhé už jim na to neskočím. Storno předobjednávky a nákup u CZC. Holt se vracím zpět ke kořenum a zase budu věrní CZC, jako před mnoha lety, kdy Alza tyhle prasárny dělala na běžícím páse.
    A stejně jako já se vracím k CZC a kořenům, tak Alza se vrací zpět k podrazům a prasáctví :)
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam