• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    DASHALondýn - fotky, info, zajímavosti
    87HIGHFLYER
    87HIGHFLYER --- ---
    KLAIR: greenwich - market i celou čtvrť s poledníkem a pak i tržiště v camden town je dobrý...a RAF museum...teda pokud tě zajímaj letadla:)
    KLAIR
    KLAIR --- ---
    Před nedávnem jsem si tu vysloužila zřejmě trvalou nelibost snahou najít nějakou slevovou akci na ubytování v Londýně (jsem student, babička, se kterou jedu, důchodce).
    Ubytování nalezeno, teď už jen zábava :)

Takže zásadní otázka, co opravdu v Londýně neminout a co je jen nicneříkající lákadlo na turisty?

Máme 6 dní a zatím vím určitě, že chceme vidět

Tower
    Buckinghamský palác
    Oxford
    Bank of England

a dál hledám zajímavosti, ale rozhodně dám moc ráda na doporučení.
    SOLDIKASS
    SOLDIKASS --- ---
    CS PARTY @ 229 VENUE with CHINASKI, KNECHTOVA KATARINA, LE GRANDE HOUSE - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=WIZrMGar49A
    STORM2
    STORM2 --- ---
    SOWA_VYPALENA: moneybookers pokud vim zadny pobocky nema, je to jen online sluzba.
    LUCIIE
    LUCIIE --- ---
    RAJCHE: Byla jsem v HMV forum v listopadu... a ta show je absolutně jedinečná! Rozhodně nepropásni!!!!
    RAJCHE
    RAJCHE --- ---
    SOWA_VYPALENA: hod mi ho do schranky :)
    SOWA_VYPALENA
    SOWA_VYPALENA --- ---
    RAJCHE: jenze ja nemam ucet v uk, pracuju tu jako au-pair a potrebuju nekam jen dat kes...jako u western union..
    RAJCHE
    RAJCHE --- ---
    SOWA_VYPALENA: o pobockach jsem neslysel. Poslou ti na adresu overovaci kod, kterej pouzijes na svym profilu na netu. od zpusteni akce, az po pripluti penez na CZ ucet to zabere cca 8 pracovnich dni.
    SOWA_VYPALENA
    SOWA_VYPALENA --- ---