• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    KERRAYoO( ) psychedelické memy ( )O๑.. ॐ ..๑O( ) psychedelic memes ( )Oo
    TENCOKACISTROMY
    TENCOKACISTROMY --- ---
    Vykradeno z meho infa: Jistota je neodolatelna vira.
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    ALBERTO: no me uz se nekolikrat stalo, ze jsem prestal citit smysl v tom co jsem delal. neco mi pripadalo hrozne dulezity a pak se ukazalo, ze je to stejne zbytecny jako vsechno ostatni. a ty opravdu dulezity veci nemusi bejt vzdycky snadny i treba jenom zacit delat, tudiz ta jistota je dost nejista tak jako tak.
    JUNIOR
    JUNIOR --- ---

    ALBERTO
    ALBERTO --- ---
    SCHWEPS: Když děláš něco v čem cítíš smysl, tak v tom jistota je, to ti nikdo vzít nemůže.
    ZURG
    ZURG --- ---
    SCHWEPZ, SINECURVE: Kdyby tam bylo "víra", sedělo by mi to, pravda, také víc :-)
    NYA
    NYA --- ---


    :))
    SCHWEPZ
    SCHWEPZ --- ---
    "Naděje není to přesvědčení, že něco dobře dopadne,
    ale jistota, že má něco smysl - bez ohledu na to, jak to dopadne."
    (V.Havel)
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    PETJULE
    PETJULE --- ---
    Robíte to čo vás naozaj baví? - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=CveStdybPac
    ALBERTO
    ALBERTO --- ---
    Eckhart Tolle: Krátkozrakost vědy. Hawking vs Einstein.
    Krátkozrakost vědy - Eckhart Tolle - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=CylEC7iIcbI
    MONKEYFIGHTER
    MONKEYFIGHTER --- ---
    snad nebylo, text v obrazku se blbe filtruje.]

    DIMZI
    DIMZI --- ---
    HARVIE
    HARVIE --- ---
    Český rozhlas Leonardo (archiv - Vstupte!)
    http://prehravac.rozhlas.cz/audio/2761609
    AIM_FREEMAN
    AIM_FREEMAN --- ---
    KUKIDE
    KUKIDE --- ---
    myslím, že tohle sem patří
    Overpopulation is a Myth - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=OiVrYLQXsUk
    BOS
    BOS --- ---
    jeden tématický ET:
    Eckhart Tolle o konci světa - YouTube
    http://www.youtube.com/watch?v=b2N5nA-6MUM&feature=related
    KAMAHL
    KAMAHL --- ---
    F0N
    F0N --- ---
    KERRAY
    KERRAY --- ---
    Testování reality | Psychoanalýza
    http://psychoanalyza.com/testovani-reality/
    "Podstatou schizoidnosti je nezapojenost do světa. Člověk může chápat cokoliv chce, ale když odmítá být toho všeho součástí a odmítá se podílet na chodu reality, je veškeré uvědomění k ničemu. Bohužel odmalička jsme programování za tu práci na světě něco očekávat. Bouříme se a trucujeme, pokud odměna nepřichází hned, po první odpracované hodině. Ještě horší je tu odměnu vidět kdesi v dálce a neustále se po ní dychtivě natahovat. Celý život se pak díváme za obzor, do budoucnosti. Ale jen málokdy pomyslíme na to, co je teď. Přitom když se člověk uklidní a zapomene na všechny ty věci, které od života čeká, tak teprve tehdy může vidět, kde zrovna v životě je a může rozeznat dobré od špatného, smysluplnou cestu od té klamné.

    Celé je to totiž o vnímání přítomnosti a o tom žít tady a teď. Naše schopnost předjímat budoucnost nás akorát ruší v soustředění. Nic není důležitější, než tenhle okamžik."
    MUTEK
    MUTEK --- ---
    In our urban world, in the streets where we walk, in the buses we take, in the magazines we read, on walls, on screens, we are surrounded by images of an alternative way of life. We may remember or forget these images, but briefly, we take them in, and for a moment they stimulate our imagination, either by way of memory, or anticipation. But where is this other way of life? It's a language of words and images which calls out to us wherever we go, wherever we are. Where do they exist, these fabulous rewards and objects and people? Where do they belong to? Here? There? or Nowhere? They come with us everywhere. We take them away in our minds. We see them in our dreams.

    Advertising appeals to a way of life we aspire to but have not yet achieved. A publicity picture suggests that if we buy what it is offering, our life will be different from what it is. Not only will our home be different, but all our relationships will become radiant because of our new possessions; but we can only achieve such radiance if we have money. And so publicity also works on our anxieties about money, urging each of us to scramble competitively to get more. Making money appears as if it were itself magical. According to the rules of the dream, those who do not have this power, and those who lack glamour, become faceless, almost non-existent. Publicity both promises and threatens this play upon fear; often the fear of not being desirable, and of being unenviable. It suggests that you are inadequate as you are and consoles you with a promise of a dream.

    — John Berger, Ways of Seeing, 1972
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam