• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    GUMAGUARmoderní :: postmoderní :: současné umění
    SEEKER
    SEEKER --- ---
    MATHEW: chudáčku a nezanechalo to na tobě následky? No třeba s tou fotkou, to je mi nezodpovědnost: přijde sem nepřipravená elita a zažije kulturní šok naruby....
    MATHEW
    MATHEW --- ---
    DANCHEZ: jojo, četl jsem životopisnou knížku pavla horvátha a ten píše, že má občas pocit, jakoby malíř upustil paletu na plátno..přesně ti rozumim.

    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    PASHWAKA: a nemusis me urazet kdyz tomu nerozumim:]
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    PASHWAKA: nevim no, tupost je to pro tech par vyvolenych,
    ja mam treba z vetsiny "umeni" pocit ze ten clovek splacal nakou picovinu a pak k tomu vypoti naky referakt ktery tomu dava jakoby smysl.
    PASHWAKA
    PASHWAKA --- ---
    DANCHEZ: no flame., ale "neomezenych" je mnohem vic., jsou to pouze jedinci, kteri se tomu aktivne venuji i po teoreticky strance., umeni je disciplina jako kazda jina a aby si ji rozumel, musis pro to holt neco udelat., predpokladat, ze umeni ma bejt jasny masam, je naprtosta tupost... coz v konecnym hledisku vytvari dojem elitarnosti, kterej je prirozenej
    MATHEW
    MATHEW --- ---
    DANCHEZ: aha, tak to asi často měníš ikonku :D
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    MATHEW: to sem vzdycky ja.)
    MATHEW
    MATHEW --- ---
    to se vždycky cca jednou za měsíc objeví nějakej takovej človíček..čím to je?.)
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    to smrdi flejmem.) hele za chvili se maznu
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    PASHWAKA: no to je asi pravda, jenze v tedle branzi je "neomezenych" par vyvolenych a to jsou ke vsemu autori umeni nebo kuratori.)
    PASHWAKA
    PASHWAKA --- ---
    DANCHEZ: no spis pokudze podle tebe vymezuje kvalitu jen to, co nepotrebuje vic informaci, nez ty, ktery sou prenositelny ve vizualni slozce dany veci... tak nemluvis o obecnejch pravidlech toho, co urcuje kvalitu, ale pouze o tom, co za ni si schopnej / ochotnej povazovat... takze nemluvis o omezenosti "tech ostatnich veci" ale pouze o omezenosti vlastni ;]
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    PASHWAKA: pravda, by artists for artists uz je z mody
    MATHEW
    MATHEW --- ---
    PASHWAKA: já s ním souhlasím - tohle bych si klidně pověsil na zeď
    PASHWAKA
    PASHWAKA --- ---
    DANCHEZ: lidova kriteria., to jede
    DANCHEZ
    DANCHEZ --- ---
    Daniel Lefcourt - po dlouhy dobe neco na co se da koukat a neporebujes k tomu pet stran obhajoby
    Pierre Labat - taky moc zajimavy
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    In response to the emptiness of his subject matter, Lefcourt says he sees his paintings as tragedies. Titling his work to refer to structural elements of tragedy or allegory, Lefcourt aims to create a serious body of work, but not at the expense of the important quality of absurd humor. 'It's always when my thoughts turn to Sisyphus that I start realizing how silly I've gotten.' They are, after all, sumptuously painted and scrupulously conceived, funny pictures of rocks.

    tohle je podle mě "prázdnota" s vysokým rozlišením, s mystickou váhou enigmatických černých objektů... chtěl bych to vidět na vlastní oči
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    DKULHANEK: j, podle popisu je k té instalace s uhlím patří ještě video, ale obrazy fungují samy za sebe
    DKULHANEK
    DKULHANEK --- ---
    oni některý věci bez komentáře (tj. významu) těžko něco řeknou ...
    KHALAVERA
    KHALAVERA --- ---
    PASHWAKA
    PASHWAKA --- ---
    Coolhunting interview with Olaf Breuning

    In honor of Swiss artist Olaf Breuning's inclusion in the 2008 Whitney Biennial, this video visits his Manhattan studio. In the midst of working on his two-part installation for the show, Olaf takes the time to explain his inspiration and thinking behind his mini army made of readymade objects and a recreation of a 1932 photograph. There's also plenty of examples of his other playfully absurd photographs, videos and sculptures as well as a few comments about how materials spark his creativity, pop culture and the differences of working out of a place of pleasure vs. struggle.

    YT: http://www.youtube.com/watch?v=UoznQFHJSqk
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam