uvedomila jsem si jakou delam chybu v praci:
opet zklouzavam ke znamemu technickemu zazemi a nezbyva mi cas na rozvoj,
na nove veci.
mela bych si rozdelit svuj cas poradne.
tohle je dobre:
http://vsemiosmi.blogspot.com/2007/10/getting-things-done.html
# Vše, na co musíte či chcete myslet, vhoďte do nějaké krabice. V GTD se jí vznešeně říká inbox. Inboxů můžete mít víc, vůbec nemusí vypadat jako skutečné krabice a nemusí být ani moc in. Může jít o zápisník, PDA, textový soubor, hlasový záznamník apod. Některé inboxy jsou jimi tak nějak od přírody a nic do nich nemusíte házet, protože to tam padá samo -- třeba složka došlé pošty e-mailového klienta.
# Když zrovna nemáte co na práci, projděte jednotlivé položky ve všech krabicích (nebo si je před tím sesypejte do jedné) a s každou proveďte jeden z následujících úkonů:
* Pokud vyžaduje práci, která zabere méně než dvě minuty, udělejte ji.
* Pokud vyžaduje práci, kterou může udělat někdo jiný, přehoďte ji na něj.
* Ostatní položky vyžadující nějakou práci odložte do jiné krabice.
* Položky nevyžadující práci buď zahrabejte do speciální krabice, jejíž obsah nikdy neprocházíte, nebo je prostě zahoďte.
- a dal na linku vyse.