libi se mi styl a anglictina zvlast, tohodle novinare:

http://www.chinasmack.com/author/maxiewawa
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    prave jsem prijela...
    okamzite se chci vratit nazpatek!
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    co mi teda ale vubec nevadi je, ze google adwords se mi zobrazuji temer vyhradne v hebrejstine, kterou zatim neovladam jaksi, plynule ;)
    (nadavky v reklamach nejsou, ze:D
    SHASHA_KRASTY
    SHASHA_KRASTY --- ---
    tak na papiru me casto nerozumneli ani cesky barmani .. :o)))
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    Moje prvni financni transakce v Tel Avivu byla na papiru v klubu a tak, ze jsem si ani neumela obejdnat, resp. ta cubka nerozumela rum & coke :DD
    wickeed;))
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    You're in love with something bigger than love
    You believe in something stronger than trust
    Wanderlust
    Wanderlust

;)
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    Ignorance is bliss; And bliss is your birth right.
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    sly, james bond movie like villain, wow, zacinam byt fascinovana timto Basarem Assadem, kterej se tvari s klidem anglickeho kolonialisty, ze je schopen vseho, jako vysoce funkcni psychopat.
    Jeho americke protejsky jsou pouze psychopati..;)) (neb jakou jinou osobnost lze cekat ve vysoke politice)

Assad: US ‘should expect everything’ if it strikes Syria — RT News
    http://rt.com/news/assad-syria-strike-interview-610/
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    If I could, I will take a tree branch, and ram it inside you.
    But it`s already been done.
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    This week I sat with our three year old while he worked long and hard on building block towers. He had to come to grips with the laws of physics, that you can’t put a huge block on a tiny foundation and expect it to stand. Each tower crashed and the blocks rattled on the same ancient floors. I held him while he cried and then watched as he bravely tried again.

This is the sum of what I hope he learns about loving another person. Before you can make high towers, it’s best to build a good strong base. It comes from laughter, empathy, forgiveness, accepting the other person’s struggle, and knowing yourself.

But sometimes without knowing it, you build too high and too fast. Things get shaky and start to wobble.

There is alway a way to rebuild if you’re willing. Always new and different blocks to try, always time to take a few steps back and build the bottom stronger.
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    In Why I Do Not Attend Case Conferences[7] (1973), psychologist Paul Meehl discusses several fallacies that can arise in case conferences that are primarily held to diagnose patients. These fallacies can also be considered more general errors of thinking that all individuals (not just psychologists) are prone to making.

Barnum effect: Making a statement that is trivial, and true of everyone, or (in case conferences) of all patients, and is thus useless for discussion. Everyone will agree on it, but it will not provide any incremental help in diagnosis.

sick-sick fallacy ("pathological set"): The tendency to have our own stereotypes of what is "healthy", based on our own experiences and ways of being, and identifying others who are different from ourselves as "sick". Meehl emphasizes that though psychologists claim to know about this tendency, most are not very good at correcting it in their own thinking.

"me too" fallacy: The opposite of sick-sick, thinking that "anybody would do this". Minimizing a symptom without considering the objective probability that a mentally healthy person would experience it. Is this really a "normal" characteristic?

Uncle George's pancake fallacy: A variation of "me too", this refers to minimizing a symptom by calling to mind a friend/relative who exhibited a similar symptom, thereby implying that it is normal and common. Meehl points out that the proper conclusion in this comparison is not that the patient is healthy by comparison, but that your friend/relative is unhealthy by comparison.

Multiple Napoleon's fallacy: "It's not real to us, but it's 'real' to him." A theoretical turn that Meehl sees as a waste of time. There is a distinction between reality and delusion, and it is important to make this distinction when assessing the patient. Pondering the patient's reality can be misleading and distracting from the importance of their delusion in making a diagnostic decision.

hidden decisions: Meehl identifies the decisions we make about patients that we do not explicitly own up to and do not often challenge. For example, placing middle- and upper-class patients in long term therapy, while lower-class patients are more likely to be medicated. This is related to the implicit ideal patient—young, attractive, verbal, intelligent, and successful (termed YAVIS)—that we would much rather have in psychotherapy, in part because they can pay for it long term and in part because they are potentially more enjoyable to interact with.

the spun-glass theory of the mind: The belief that the human organism is so fragile that minor negative events, such as criticism, rejection, or failure, are bound to cause major trauma to the system. Essentially not giving humans, and sometimes patients, enough credit for their resilience and ability to recover.[7]
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    Jsem hluboce přesvědčen, že člověk v postavení ústředního dramaturga velkého evropského studia nemůže se chovat jako domkař, který (...) má právo odvolat, zapřít a popřít cokoliv, neboť povinností domkařů je přežít a dočkat se vnoučat. Ale dělat film není totéž, co pěstovat králíky, a kdo jej dělá, měl by vědět, že mazanost je ctností malých lidí, zatímco mazaný intelektuál je buď zbabělec, nebo svině.
    Abych se dobral konce, hledal jsem příklad, napadl mě jen jeden, a ten je příliš patetický; nechci se však zdržovat pátráním po vhodnějším…
    Chci tedy říci – kdyby Taras Bulba měl za to, že v zájmu rodiny mohou mu být Tataři i Poláci ukradení, nebyl by atamanem, ale mužikem. Že však byl atamanem, nezbylo mu než Andrije zastřelit a na popravu Ostapovu zírat bezmocně a mlčky…
    Pavel Juracek

„Nyní jsme tedy na řadě my“ (16 citátů z Deníku Pavla Juráčka) | Revolver Revue
    http://www.revolverrevue.cz/...ie-pokorna-nyni-jsme-tedy-na-rade-my-16-citatu-z-deniku-pavla-juracka
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    Narativ, ty zkurvena devko.
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    tesat.

An Emotional Survival Guide to Burning Man | Chip Conley
    http://www.huffingtonpost.com/chip-conley/burning-man-survival-guide_b_3769346.html
    TRUCE
    TRUCE --- ---
    Vít Klusák:
    Nejvíc práce udělám, když už musím jít. Začnu odpovídat na 3 maily najednou, zalejvat kytky, třídit vypsaný propisky a střižnu opouštím o hodinu pozdějc, než jsem si předsevzal. V téhle horečce probuzené pracovitosti jsem vytočil Mariku, že už jsem na dohled od auta, ať skočí do plavek, že ji hned vyzvednu. Byla hodná, vyhnula se výčitce, že takhle ten bazén opět stihneme tak tak.
    Ta bílá šmouha mi byla jasná hned, ale ještě chvíli jsem se konejšil, že je to nějak divně nalepená reklama. Milosrdný sebeklam, byl to pochopitelně líbesbríf od městské policie. Vytočil jsem Mariku: „Prosimtě, tak ty plavky si zase sundej, dali mi botičku. Promiň...“
    Unavený policejní hlas na druhém drátě zadrmolil: „Do půl hodiny nás tam máte.“ Fůra času si přehrát, jak bych se rád choval. Řeknu jim, že za buzeraci si jich nemůžu vážit. Celý odpoledne bylo zaplacený, zbývala blbá hodina... Budu vostrej. Ne, budu otrávenej. Nejlíp asi lhostejnej. Je jedno, jakej budu, hlavně, aby to netrvalo!
    Už jsou tady. Zdlouhavě parkujou, teď si předpisově nasazují čepice, ulice se mění v buzerplac. Vysokej originálně: „Tak jestlipak, pane řidiči, víte, co jste provedl?“ - Odbojně vracím: „Prosimvás, pojďme tu předehru přeskočit. Blbě parkuju, kolik chcete?“ - „No, tady se pohybujeme až do dvou tisíc. Kolik byste si dal vy?“ - Zachrčím: „Sto.“ - Vysokej se zasměje: „Tak jo.“ - Překvapeně na něj zvednu oči. Hledám peníze, než si to rozmyslí a v tom se to stane. Policajt dlouhán mi podává tabulku oříškové čokolády. „Co to je,“ ptám se ho jak idiot. A on nezaváhá: „Čokoláda. Vemte si to.“ Pak na sebe chvíli mlčky koukáme a je to okamžik, co nikdy nezapomenu.
    Následuje pointa. Marika se stihla obléct a seběhnout na ulici. V tom jsem jí znovu volal. Na rohu stáli policajti. „Nejedete do Holešovic odemknout stříbrnej Passat?“ - „Jedeme.“ - „Tak chvilku počkejte.“ Vběhla do cukrárny, uprosila frontu, koupila dvě čokolády. „Jedna je pro vás, druhá pro toho zločince a buďte na něj hodný.“
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam