• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO

    Jaké preferujete středy

    18 hlasy od 18 respondentů

      rozbalit záhlaví
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Vkládat druhému do úst nesmyslné výroky je dost ubohé, nemyslíš?

      Zato tenhle výrok je originál, tak jak jsi ho napsal sám:
      "Podle mě je kupř. nejdůležitější zesilovač, pak bedny, pak zdroj a pak akustika, a přesně v tomto pořadí konstruuju svůj aparát."
      Mimochodem, nějak jsi se myšlenkově za ten rok posunul, nebo si stále myslíš, že akustika místnosti je v pořadí důležitosti poslední?

      Pokud je ti trapné odpovídat, tak to klidně zase zamluv nějakou pseudovtipnou hláškou...
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      DOCKINEZ: Z Prahy, je to kámoš, opravář reproduktorů a elektroniky, též dovozník starších hifi přístrojů a beden. Zajímavej borec, má doma absolutní top od Onkya, tj. Grand Integru M-510 (tu má dvakrát) a absolutně super raritní bedny Grand Scepter.

      Čímž chci i zároveň opravit svoje tvrzení o Japoncích z minula. Vlastně i těch Technicsů a podobnejch věcí tady pár bude, jen se o nich neví.

      Žvanc samozřejmě tomu ale rozumí a hifi bylo vynalezeno 24. 9. 1986 a od té doby šmytec.
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Nějaká souvislost (MACHALIK)? Zkus to raději jinde... :D
      DOCKINEZ
      DOCKINEZ --- ---
      MACHALIK: Diky za cislo, toho pana jsem neznal. Odkud je?

      Jeste jsem si vybavil mistra Husáka, ale ten je az nekde od Valmezu a delal mi vzdycky jenom muzikantsky repraky, tak jsem na nej s timhle moc nechtel chodit.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      DOCKINEZ: To v Evropě nebude, nechávali si to v Japonsku jako všechno podstatný, mizerové.

      Závěsy z PU ti vymění Holoubek (732 789 798), není to žádnej problém. Nejběžnější operace u repráků. A když ne on, tak kdokoli jinej. Důležitý je akorát sehnat ten správnej závěs a nalepit ho stejně jako byl ten předchozí.
      DOCKINEZ
      DOCKINEZ --- ---
      MACHALIK: Pekny kusy nabytku. Tak nejak ani nedoufam, ze by se SB-AFP1000 nekdy dala slyset/videt/ocuchat v Evrope...

      U ty SB-7 je navic nestastny, ze je zaves membrany basovyho reproduktoru z takovy cerny penoviny. A ta se po tech nez 30 letech pomalu zacina drolit. Nevim nevim, jestli mi to nekdo v CR bude schopnej opravit
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      SVANC: A zatepleno - máš?
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK: Co ty to pořád máš s tím sexem? Nejdřív vagíny, pak homosexualita, teď zase honění... To už vypadá na nějaký problém...

      A pokud jde o Absolute Audio, tak jsem vycházel z odkazu: http://www.volny.cz/vostry/mark_levinson_383.htm
      Hned první věta:
      "Brněnská firma Absolute Audio dováží higheng i těch nejproslulejších firem..."
      Ale jinak je mi úplně jedno, odkud ty žvásty pochází.

      Co se mi ale líbí, že tradičně nereaguješ na podstatu sdělení (popis nuancí zvuku zesíku vs. neschopnost odlišit 8 a 16 bitů), ale chytneš se nějaké jiné kraviny :)
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      DOCKINEZ: Když Technics, tak jedině SB-AFP1000 nebo SB-M10000, případně, pro chudé, SB-10000.

      SVANC: Honíš si pravou nebo levou? Absolute Audio je Praha a dělá to Straka.
      SVANC
      SVANC --- ---
      DOCKINEZ: Mě tam zase zaujala recenze zesíku Mark Levinson No.383 od pana Vostrého z brněnské firmy Absolute Audio. Následující řádky naznačují, že jde o odborníka a sluchaře na slovo vzatého:

      Také se stoupající hlasitostí ( pokud reprosoustavy netvoří limit) má většina zesilovačů problémy: jsou slyšet ( více či méně) tvrdé a zkreslené vysoké tóny, ztrácí se pevnost kontur v basových pasážích a střední pásmo nemá dřívější barevnost a vyrovnanost. Díky možnosti přesně a komfortně regulovat hlasitost reprodukce No.383 rozhodně nepatří k přístrojům typu "jen pro střední hlasitost". Prostor byl rekordně široký, neomezený roztečí soustav ( samozřejmě je řeč o dobrých nahrávkách). Samozřejmě byla dobře znázorněna ( jakoby osvětlena silnějším reflektorem) hloubka prostoru, kde se nahrávalo. Zobrazení velikosti akustických nástrojů bylo stabilní, při vyšších hlasitosti nijak nevznikl dojem, že přibývají na objemu.

      Pak ovšem přijde věta:

      Transparentnost a rozlišovací schopnosti dosahovaly maxima, například rozdíly mezi nahrávkami s 16 a 8 bitovým rozlišením na testovacím CD jsem dosud nikdy tak výrazně neslyšel (většinou, v 95 %, neslyšíte rozdíl vůbec žádný).

      A teď ať mi někdo vysvětlí, jak je možné, že chlapík, který slyší takové jemné nuance zvuku zesilovače, v 95 % případů nepozná rozdíl mezi 16 a 8 bitovým rozlišením? Že by těch 24 bitů/192 kHz bylo doopravdy zbytečných? :)
      DOCKINEZ
      DOCKINEZ --- ---
      MADCAT: lol, to jsem nevedel, ze kdyz mam doma Technics SB-7, mam doma "LEGENDARNI High End REPROSOUSTAVY" :)

      Nehrajou vylozene spatne, ale jsou dost sterilni a hodne smerovy. A to rikam ja, kterej k nim mam nostalgickej vztah :) High End ani omylem, a za 14 litru? Tak leda pro silenyho sberatele/fetisistu na koukani.
      SVANC
      SVANC --- ---
      A ty reprosoustavy - hotová hrůza. Vždyť jsou postavený z materiálu, který je znalci tady v auditku běžně označován jako dřevotříska popř. papundekl... ;)
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Jenom ty monobloky od Marka, zbytek je víceméně šrot.
      MADCAT
      MADCAT --- ---
      pán má celkem pěkný věci na prodej

      Předměty uživatele - Aukro - největší obchodní portál
      http://aukro.cz/listing/user.php?us_id=3425566
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      TEDDYBEDDY: Tak tak. Kudosy byly na Naimu a byla to jedna z nejpekelnějších expozic.
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      Esi dobře rozumím předváděl Kalina Kudos a Quad tam nebyly žádný?
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Ty byly fajn, ackoli jsem presvedcen, ze oproti T7 je to krok zpet (viz T6); o T5 nemluve. Nicmene vystavovatel byl prijemnej a velkej profik.
      NECRON
      NECRON --- ---
      me na highendu bavily hodne Titan T88:
      Kudos Audio - Titan T88 Floorstanding Speaker
      http://www.kudosaudio.com/en/loudspeakers/titan/

      ADM
      ADM --- ---
      tak ted zase jednou k tematu a pro odlehceni. ja jsem celkem skromny, me se na high-end-praha nejvic libila sestava audio-note. jeste loewe hralo podle gusta, a neco co meli u zak audio, to uz jsem byl ale unaveny a nevim co to bylo.
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Fascinujici.
      SVANC
      SVANC --- ---
      MACHALIK MACHALIK: "onanii jednoho borca / s takovým debilem o něčem diskutovat"
      Příležitostí dokázat mé případné omyly (je zjevné koho myslíš) jsi měl víc než dost. Vždycky skončíš u subjektivních výlevů a nakonec ti nezůstane nic jiného, než zas jen ta silná slova. Koneckonců je známou věcí, že k urážení se zpravidla uchylují ti, kterým chybí argumenty.

      "jedina dulezita v automobilismu je karoserie a tudiz aerodynamika a spotreba a vse ostatni bud zanedbame"
      I automobilista začátečník pozná rozdíl např. mezi akcelerací, kterou umožní motor Fabie nebo Ferrari. Dokonce ani není nutné se ve Ferrari svézt, aby bylo jasné, že tomu tak je. Ani zkušený hifista ale od sebe nerozezná dva zesíky či CD mechaniky zcela odlišných cenových tříd, o kabelech ani nemluvě. Nejsem jediný, kdo ti napsal, že tvá srovnání s auty jsou zcela mimo místu. Přesto v nich stále pokračuješ.

      Z podobného soudku je i příměr s bicyklem. Podívej se, kolik vážilo závodní kolo na konci 80. let a kolik váží dnes. Ostatně kdyby u bicyklů panovaly stejné poměry jako v hi-endu, musela by existovat kola s prakticky stejnou hmotností a dalšími parametry jako jiná, ale stokrát (u kol "kabelů" klidně i tisíckrát) dražší, protože např. "s ložisky lapovanými nejmodernější přísně utajovanou technologií" nebo s čímkoli podobným, co by si marketingoví mágové dokázali vymyslet. Nic takového ale v žádném jiném oboru než hi-endu pozorovat nelze. Ale vlastně všechny tyhle příměry a jejich vyvracení jsou zcela zbytečné, spíš jsou to takové lekce z demagogie.
      Stačí jednoduché otázky: Jaký má smysl (čistě z hlediska zvuku) utratit za zesilovač půl mega, když nikdo na Zemi není schopný jej zvukově odlišit od přístroje za nepatrný zlomek této ceny? A jak může někdo tvrdit, že zesilovač hraje jak z prdele a zároveň připouštět, že při přepnutí naslepo na ten kvalitní by žádný rozdíl nepoznal?

      "nazor "nic neexistuje, vse je hotovo, pokroku bylo dosazeno a JA ho mam doma" inherentne a nevyhnutelne nespravny."
      Nic takového tady nikdo netvrdí. Pouze to, že pokrok v elektronice už dávno umožnil konstruovat prvky řetězce, které jsou do té míry "dokonalé", že jejich nedostatky nelze lidským uchem zjistit. Důkazů o tom je spousta, stačí nebýt totální ignorant.

      "kam az se da v absurdite zajit" tady předvádíš především ty a to způsobem, jakým trvale zesměšňuješ názory oponentů, aniž bys jako protiargument předložil cokoliv jiného než obecné tlachy, subjektivní dojmy, osobní útoky a urážení.
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam