TEDDYBEDDY: Jako takhle: mám zkušenosti s vlastněním čehosi vzdáleně podobnýho - Quadral Titan Mk V:
AURUM TITAN-STORY | TITAN V Technische Details
http://www.titanstory.de/titan/titan5/details/
Čtyřpásmo, pásky na vejškách a středech, konusy na středobasech a basech (tam 13 palec v transmissionu a aktivu). Nebyl tam problém s tím, co popisuješ.
Taky jsem měl ACR RP 300 a 400 Isostatic. Opět čtyřpásma, opět pásky nahoře a ve středu a basy dole (u 400 to mělo zdvojený středobasy a basy a ty byly navíc v band-passu) a opět v pohodě.
Živil jsem to kdečím, nejlíp se samo osvěčily silný a drahý konce, ale nebylo to tak, že by se středy a basy vlekly za vejškama. U ACR přiznám, že tam cosi úplně přesně nenavazovalo, ale že by mě to nějak extra sralo, to teda ne. U Titanů to bylo vyřešený.
Vlastně ten šev je nejvýraznější asi u těch Loganů, kde placka rovnou navazuje na 12 palec. I tak. Nepřišlo mi nikdy, že by ty Dalička měly v tomto zásadnější problém než jiný, srovnatelný konstrukce. Ok, není to třída Titanu 5, ale to takhle z těch našich krámů není vlastně nic. Každá bedna má nějaký problémy, ale prostě za pade (!!!!) mi přijde, že ty Skyline jsou jedno z nejlepších řešení. Fakt bych rád slyšel, jak je Novák provozoval, zkurvit se dá všechno.