• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    AMAROKHIFI & TOP AUDIO

    Jaké preferujete středy

    18 hlasy od 18 respondentů

      rozbalit záhlaví
      AMAROK
      AMAROK --- ---
      MATT: Ztrátová komprese zvuku se vůbec neměla týkat hudby. Měla zůstat v oborech jako je komunikace a věda. Toť můj názor.
      Bohužel jsem, jako většina z nás, tenkrát o jiné možnosti pro ukládání digitální hudby nevěděl. Navíc, pro 1,5 GB hdd byly mp3 ideální.
      Horší je, že spousta lidí nahrávala do mp3 hudbu z kazet nebo desek a ty nosiče už třeba dneska neexistují.
      MATT
      MATT --- ---
      It's Official: MP3s Are Bad For Your Health - Electronic Beats
      http://www.electronicbeats.net/the-feed/science-finds-mp3s-objectively-bad/

      a tady samotnej pejpr:
      The Effects of MP3 Compression on Perceived Emotional Characteristics in Musical Instruments
      RONALD MO, GA LAM CHOI, CHUNG LEE AND ANDREW HORNER
      http://www.aes.org/tmpFiles/elib/20161208/18523.pdf

      co na to zdejsi osazenstvo? ;)
      DOCKINEZ
      DOCKINEZ --- ---
      LULZ

      Federmann HQQF-55-507W-10P - Hi-Fi Voice - recenze audio-video techniky a chytrého bydlení
      http://hifi-voice.com/testy-a-recenze/zesilovace-vykonove/1092-federmann-hqqf-55-507w-10p
      ADAM
      ADAM --- ---
      Bez špuntů ani ránu...
      VOZKA
      VOZKA --- ---
      MATT: Přijde mi zajímavý, že se všechny tyhle kluby, o kterejch jsem zatím četl (tj. asi čtyři kluby v UK a US a pak ten článek o Tokyu) orientujou jenom na reprodukci. Osobně podobný mezery vidim i u živý hudby, kde často narážim na to, že zvukaři maj paradoxně extra daleko k audiofilii, a sice strašně řeší jestli je SM57čka lepší než její naprosto identicky znějící čínská kopie (a přitom je obojí lowend) a kterej kompresor k sobě líp slepí nástroje, ale zároveň hrajou z naprosto příšernejch reproduktorů, kde je to úplně jedno, a tlačí na takový hlasitosti, že je to taky úplně jedno.

      A o to víc frustrující je, když má klub poměrně slušnej soundsystem - třeba některý dnešní mini line arraye co v klubech sem tam bejvaj nejsou na dovnitř úplně špatnej koncept a poslouchat se daj - ale tlačí na takovou hlasitost, že bez špuntů v uších je z toho akorát slitej bordel a do zejtra pískání v uších. Máme tu v šalingradě metalovej klub Melodka, kterej má slušnej systém i akustiku a je dost velkej na to, aby bylo potřeba zesilovat i bicí soupravu (tj. bicí nelimitujou minimální celkovou hlasitost), ale jedinej případ kdy jsem si zvuku užil bylo, když bylo v sále na první kapelu asi deset lidí, takže to zvukař neměl potřebu hrotit. Jinak jsem v životě nebyl na metalovým koncertě kde bych si užil zvuk a přijde mi to úplně zbytečný, ta hudba si to často zaslouží. Ale paradoxně bejvá občas podobnej problém i u jazzu, není to moc žánrově omezený.
      MATT
      MATT --- ---
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      MATT
      MATT --- ---
      MACHALIK: hifisti nescratchujou? ;)
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      Kriste pane.
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      to je ale pro Dj ne?
      ENGUMAZ
      ENGUMAZ --- ---
      TEDDYBEDDY: direct drive
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      BIOH: DD?
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      DEIKSAC
      DEIKSAC --- ---
      MADCAT: něco do dílny by se tma vybrat dalo :-)
      MADCAT
      MADCAT --- ---
      Kúpím to všechno!

      Sbírka kolem 150 párů Hi-Fi reprobeden - Mladá Boleslav, prodám
      https://elektro.bazos.cz/inzerat/66268985/Sbirka-kolem-150-paru-Hi-Fi-reprobeden.php
      MACHALIK
      MACHALIK --- ---
      DEIKSAC
      DEIKSAC --- ---
      LOPIK: nesouhlasim s posledni vetou, nazor ma kazdej jouda :-) jak moc je relevantni je vec jina
      LOPIK
      LOPIK --- ---
      VOZKA: Bohužel... Praha je proti Tokyu samota u lesa a navíc tu lidi nemají prachy, nadšenec co by takovej podnik udělal, by to za pár měsíců zavřel - představ si kdo by tam chodil - z ulice nikdo a pak nějaký ultrablbci co dokola vypraví "máš to hezký, ale já mám doma bedny, co maj dvajkrát tolik watů, co mi převinul typ co to dělal padesát let v Tesle"..
      Sám občas muziku po různých podnicích pouštím a málo lidí vůbec zajímá co hraje.. to jak to hraje pak už skoro nikoho a z těch co jo, je to schopná posoudit zase jen malá menšina (i když tohle teda platí pro celou branži HiFi)
      VOZKA
      VOZKA --- ---
      RA: Inside Tokyo's audiophile venues
      https://www.residentadvisor.net/features/2724

      Výborná věc, zajímalo by mě jestli by něco takovýho mělo šanci i u nás.
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      You can now buy a £50 turntable from Lidl | What Hi-Fi?
      http://www.whathifi.com/news/you-can-now-buy-ps50-turntable-lidl
      AMAROK
      AMAROK --- ---
      MATT: ASUS Xonar (vsechny verze) ASIO driver obsahuje. Koho by to zajimalo, tady sem nasel navod na aktivaci ASIO driveru ve foobaru2000: http://www.asus.com/microsite/essence/cz/tutorialpage/Foobar2000-ASIO.html
      Zacal sem ho pouzivat a funguje, i kdyz lidi na webu hlasi pady. Zvyseni kvality vystupu je ale slysitelny a stoji za to.
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      What Hi-Fi? Awards 2016 | The best tech products of the year
      http://www.whathifi.com/awards/2016
      DEIKSAC
      DEIKSAC --- ---
      TOMATSU: vono jaksi jet na zdroji signalu na ctvrtinu vybuzeni mimojiny znamena, ze to podst podstatne definuje signal/sum, nad tim snad neni treba zdlouhave dumat
      TEDDYBEDDY
      TEDDYBEDDY --- ---
      Čímž se po cca 30 letech vracíme k fenoménu digitálního řízení hlasitosti variabilních výstupů cd přehrávačů. No way.
      TOMATSU
      TOMATSU --- ---
      AMAROK: Mam to stejne. Kdyz jako pre-amp pouziju variabilni vystup z Spaudio D1 rovnou do MF550K, tak se vytraci rozliseni, dynamika i prostor. Jakmile vypnu v D1 regulaci vystupu ( jede na 100% ) a jako pre-amp pouziju P1, tak je vse v poradku. Stejne se to chovalo, kdyz jsem pouzival Asus xonar essence stx ii.
      AMAROK
      AMAROK --- ---
      TOMATSU: Je to tak. Rozdíl v kvalitě reprodukované hudby slyším. Při nastavení volume na zvukovce na 25% je s méně detaily a vytratila se dynamika.
      TOMATSU
      TOMATSU --- ---
      AMAROK: Tady je o tom vlakno : http://hifi.slovanet.sk/...topic.php?t=16635&postdays=0&postorder=asc&highlight=zes%EDlen%ED&start=0 V podstate by zvukovka / DAC ( s moznosti regulace vystupniho signalu ) mely byt na max a regulaci provadet "analogove" v zesilovaci.
      MATT
      MATT --- ---
      AMAROK: je to nejaky dlouhy, ale udajne kuli prasarnam widli se pouzivaly asio drivery, ktery windows volume control obchazely.

      ja se snazim mit to v kompu na max a regulovat na zesiku... resp. si takhle stanovim nejaky maximalni maximum ;) a pak kvuli pohodli reguluju na zdroji (kompu)
      DOCKINEZ
      DOCKINEZ --- ---
      MAG-LEV Audio | The First Levitating Turntable by MAG-LEV Audio —Kickstarter
      https://www.kickstarter.com/projects/245727224/mag-lev-audio-the-first-levitating-turntable
      AMAROK
      AMAROK --- ---
      Našel jsem velice zajímavou diskuzi, když jsem řešil, jestli regulovat Volume na zvukovce, nebo na zesilovači. Vypadá to, že od Windows Vista by to mělo být teoreticky jedno, prakticky ale, kvůli hladině šumu při přenosu signálu, není.
      audio - From a quality perspective, what is better: turning volume up in the software, in the OS, or on the speakers? - Super User
      http://superuser.com/...rom-a-quality-perspective-what-is-better-turning-volume-up-in-the-software-i
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam