Vážený pane nasak,
zasílám Vám vyjádření k reklamaci, se kterou jste se obrátil na Klientské centrum České spořitelny, a.s. Dne 8. 8. 2008 jsme přijali Vaši připomínku, týkající se služby Servis 24.
Na základě Vaší žádosti jsem prověřila datové záznamy, které mapují Vaše užívání služby Servis 24. Ověřila jsem, že nové bezpečnostní údaje byly dne 25. 7. 2008 vygenerovány a odeslány jako doporučená poštovní zásilka na adresu, kterou máte uvednu pro elektronické bankovnictví - xxxx.
Je mi velmi líto, že jste měl potíže při zádávání příkazů k úhradě z důvodu vymazání šablon příjemců. Bohužel zpětně je již nelze nastavit.
Vážený pane nasak, jménem České spořitelny, a. s. se Vám omlouvám za problémy, které Vám byly způsobeny. V rámci klientského přístupu jsem požádala pracovníky účtárny o provedení storna poplatku za vedení služby Servis 24 ve výši Kč 25,--.
Věřím, že vyjádření přijmete jako dostatečné a že tato skutečnost nebude příčinou negativního pohledu na naši banku.
S pozdravem
------
loool
skoro mesic jim trvalo rozchodit mi el. bankovnictvi, kreteni na telefonu mi nekolikrat zvedli ze zidle (doslova, protze mi nebyli schopni rict, ze nektery veci musim udelat na pobocce a tam mi no take nerekli...
parchanti, za 25 kc jim ale asi odpoustim a budu dale doporucovat :-))