• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    SATOO: Tak to sorry za dezinformaci :)
    JIMX
    JIMX --- ---
    tyjo, já na tom byl jako dítě koukám dobře ... někdy v osmdesátejch letech jsem dostal od dědy rallyový audi, který bylo na skutečný dálkový ovládání, umělo zatáčet na obě strany a mělo dvě rychlosti ... nebyl problém s ním parkovat pozadu klidně i do úzké garáže z takovýho toho českýho lega :-)
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    SATOO: Tak buď byly minimálně dva různý mechanismy, nebo si už pamatuju blbě, když sem to jako děcko rozebral.
    L4MA: Je to tak.
    L4MA
    L4MA --- ---
    SALVATOR: bowden ovladal jen kola, ale pohon byl na baterky?
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    L4MA: Pokud je lanko uvnitř bowdenu dost tuhý a bowden sám dost krátkej, přenáší rotační pohyb. Takže na jednom konci kabelu byla krabička s malým volantem a otáčení se přímo mechanicky přenášelo na kola.
    L4MA
    L4MA --- ---
    vysvetlite prosim nekdo, jak funguje auto ovladany bowdenem?
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    RSZ: Ne, jen a setrvák ne. Už vím, nebo tuším, jak to fungovalo:
    Katalog - ITES
    http://www.starehracky.cz/katalog_detail.php?&kategorie=ITES&hracka=209
    RSZ
    RSZ --- ---
    CUSTOM1: nebylo to jen na setrvák?
    RSZ
    RSZ --- ---
    CUSTOM1: to nevím, ale taková ta větší škodovka se dělala snad ve 4 verzích, ovládání bowdenem, "tyčkou" (na fotce), zvukem a nějakým světelným ovladačem (všechno fungovalo blbě)

    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    RSZ: Existovala i verze bez bowdenu. Nevíte, jak to fungovalo?
    CROSS
    CROSS --- ---
    RSZ: a na jednu stranu zatáčel líp (nicméně stejně blbě)
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    MORIARTY: Také jsem ho měl. Vyměnil jsem ho za model '70 Dodge Challenger. Dnes bych takových Challengerů mohl mít deset...
    RSZ
    RSZ --- ---
    MORIARTY: máme ho doma po manželce, v krabici, jako novej.. Ale jako hračka to stálo za hovno, malej rejd, bovden to sotva utáhlo, špatný. Jakékoli z těch jugoslávských autíček "na bowden" bylo lepší, nebyl tam totiž bowden ale servo.
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    Já měl jako malej ruskou kopii hračky BIG TRAK, ta věc dodneška funguje.

    DZODZO
    DZODZO --- ---
    ja by som to teda z nostalgie nekupoval, jedine keby som nejaky zberatel, ale kupovat prehistoricku technologiu, ktora je uz davno prekonana je z praktickeho hladiska zbytocne :)
    MORIARTY
    MORIARTY --- ---
    Já teď koukal, že ten autobus na bowden, co se mi ještě válí na půdě, se prodává za 3 tisíce a víc. Kdybych ty hračky jako dítě tolik nerozebíral, tak jsem teď mohl bejt bohatej.

    AIJA
    AIJA --- ---
    TAPINA:
    Retro věci jsou docela drahý:-)
    TAPINA
    TAPINA --- ---
    FILIPSZ: Přijde mi to dost za médium do prehistorické technologie, když dneska DVD s celovečerní pohádkou koupíš levněji. Nebo spíš, nečekala jsem, že se to vyloženě takhle prodává, spíš jsem čekala nabídky jako "nechcete si někdo odvézt krabici, co tu 30 let leží"?
    AIJA
    AIJA --- ---
    TAPINA:
    Tu někde ještě snad máme, kouknu po tom.
    SEDNA
    SEDNA --- ---
    Po cestách jazdí žltá osobná škodovka ako prvý pojazdný autoservis Mototechny v našej republike. Člen posádky pojazdného servisu Tibor Szalaj opravuje na ceste do Zvolena škodovku autoturistu z BĽR. Foto: Archív TASR, autor T.Babjak, 8.augusta 1973.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam