úvod
témata
události
tržiště
Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.
diskuze
nástěnka
přihlásit
přezdívka
heslo
přihlásit
pamatuj si mě
registrace
ztracené heslo?
ČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
SALVATOR
---
---
16:53:10 30.1.2018
SATOO
: Tak to sorry za dezinformaci :)
JIMX
---
---
16:51:01 30.1.2018
1 odpověď
tyjo, já na tom byl jako dítě koukám dobře ... někdy v osmdesátejch letech jsem dostal od dědy rallyový audi, který bylo na skutečný dálkový ovládání, umělo zatáčet na obě strany a mělo dvě rychlosti ... nebyl problém s ním parkovat pozadu klidně i do úzké garáže z takovýho toho českýho lega :-)
SALVATOR
---
---
16:44:03 30.1.2018
SATOO
: Tak buď byly minimálně dva různý mechanismy, nebo si už pamatuju blbě, když sem to jako děcko rozebral.
L4MA
: Je to
tak
.
L4MA
---
---
16:42:26 30.1.2018
1 odpověď
SALVATOR
: bowden ovladal jen kola, ale pohon byl na baterky?
SALVATOR
---
---
16:34:46 30.1.2018
1 odpověď
+2
L4MA
: Pokud je lanko uvnitř bowdenu dost tuhý a bowden sám dost krátkej, přenáší rotační pohyb. Takže na jednom konci kabelu byla krabička s malým volantem a otáčení se přímo mechanicky přenášelo na kola.
L4MA
---
---
16:12:16 30.1.2018
1 odpověď
vysvetlite prosim nekdo, jak funguje auto ovladany bowdenem?
CUSTOM1
---
---
15:59:13 30.1.2018
RSZ
: Ne, jen a setrvák ne. Už vím, nebo tuším, jak to fungovalo:
Katalog - ITES
http://www.starehracky.cz/katalog_detail.php?&kategorie=ITES&hracka=209
RSZ
---
---
15:58:18 30.1.2018
1 odpověď
CUSTOM1
: nebylo to jen na setrvák?
RSZ
---
---
15:57:53 30.1.2018
+4
CUSTOM1
: to nevím, ale taková ta větší škodovka se dělala snad ve 4 verzích, ovládání bowdenem, "tyčkou" (na fotce), zvukem a nějakým světelným ovladačem (všechno fungovalo blbě)
CUSTOM1
---
---
15:49:02 30.1.2018
2 odpovědi
RSZ
: Existovala i verze bez bowdenu. Nevíte, jak to fungovalo?
CROSS
---
---
15:23:21 30.1.2018
+2
RSZ
: a na jednu stranu zatáčel líp (nicméně stejně blbě)
CUSTOM1
---
---
15:21:37 30.1.2018
MORIARTY
: Také jsem ho měl. Vyměnil jsem ho za model '70 Dodge Challenger. Dnes bych takových Challengerů mohl mít deset...
RSZ
---
---
14:43:24 30.1.2018
2 odpovědi
+2
MORIARTY
: máme ho doma po manželce, v krabici, jako novej.. Ale jako hračka to stálo za hovno, malej rejd, bovden to sotva utáhlo, špatný. Jakékoli z těch jugoslávských autíček "na bowden" bylo lepší, nebyl tam totiž bowden ale servo.
SALVATOR
---
---
14:06:21 30.1.2018
3 odpovědi
+7
Já měl jako malej ruskou kopii hračky BIG TRAK, ta věc dodneška funguje.
DZODZO
---
---
13:52:09 30.1.2018
-2
ja by som to teda z nostalgie nekupoval, jedine keby som nejaky zberatel, ale kupovat prehistoricku technologiu, ktora je uz davno prekonana je z praktickeho hladiska zbytocne :)
MORIARTY
---
---
13:43:40 30.1.2018
2 odpovědi
+9
Já teď koukal, že ten autobus na bowden, co se mi ještě válí na půdě, se prodává za 3 tisíce a víc. Kdybych ty hračky jako dítě tolik nerozebíral, tak jsem teď mohl bejt bohatej.
AIJA
---
---
13:35:42 30.1.2018
TAPINA
:
Retro věci jsou docela drahý:-)
TAPINA
---
---
13:24:13 30.1.2018
1 odpověď
FILIPSZ
: Přijde mi to dost za médium do prehistorické technologie, když dneska DVD s celovečerní pohádkou koupíš levněji. Nebo spíš, nečekala jsem, že se to vyloženě takhle prodává, spíš jsem čekala nabídky jako "nechcete si někdo odvézt krabici, co tu 30 let leží"?
AIJA
---
---
13:12:32 30.1.2018
TAPINA
:
Tu někde ještě snad máme, kouknu po tom.
SEDNA
---
---
12:02:22 30.1.2018
1 odpověď
+7
Po cestách jazdí žltá osobná škodovka ako prvý pojazdný autoservis Mototechny v našej republike. Člen posádky pojazdného servisu Tibor Szalaj opravuje na ceste do Zvolena škodovku autoturistu z BĽR. Foto: Archív TASR, autor T.Babjak, 8.augusta 1973.
<<
<
>
>>
Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam