• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    RSZ
    RSZ --- ---
    tohle rádio se jmenovalo "Mír Super", super ne?:)

    DIVER
    DIVER --- ---
    RSZ: "takovej ten bordel komunistický fabriky"

    přesný shrnující označení :)
    RSZ
    RSZ --- ---
    KINGRICHARD: nevím, je to let, nedaleko ostravy
    KEB: nový auta na hlíně a takovej ten bordel komunistický fabriky
    KEB
    KEB --- ---
    RSZ: bordel v jakým smyslu?
    KINGRICHARD
    KINGRICHARD --- ---
    RSZ: To jsou Tychy? Odtamtud mám auto. Dělaj se tam Fiat500 a Ford Ka mk2
    RSZ
    RSZ --- ---
    QUAACA: fabryka samochodów małolitrażowych, byl jsem tam někdy v 90s a byl tam nechutnej bordel;)
    TALAGE
    TALAGE --- ---
    KUBIIK: Jste slusny maser pane! Kvalitni reserse :)
    IDENTITY
    IDENTITY --- ---
    IDENTITY: Aha, tak v týhle jsem neúčinkovala :D Teď na to koukám.
    KEB
    KEB --- ---
    TALAGE: první blok 40. minuta je super reklama na termofony :D
    IDENTITY
    IDENTITY --- ---
    V reklame na slusovicke pocitace jsem ucinkovala :) Akorat ze k ty serii, v ktery IQ 151 je, jsem se zatim neprokousala. Dala jsem ten prvni ranec (odkaz nejniz) a pripomnela si, ze Vinnetou a Pramen jedno jsou!
    KUBIIK
    KUBIIK --- ---
    TALAGE:
    Jak to bylo s reklamou 1:
    15:23 Josef Hlinomaz v černobílém skeči
    19:13 Jak mi dupou králíci ve verzi pro taneční orchestr a smíšený sbor
    19:59 Vtipná reklama beze slov
    23:31 Mladičký David Vávra jako atlet
    26:54 Píseň Ivana Mládka v reklamě na salámy
    36:45 Stella Zázvorková a Lubomír Lipský v dosti pitomé scénce
    41:23 Průmyslová UHO mňamka
    46:17 Slušovické počítače s hudbou seriálu Návštěvníci
    57:51 Animovaná Hana Hegerová, ale nic moc
    1:09:20: Martin Růžek v nekončící esenci trapnosti
    1:16:47 V+W podobně jako ta Hegerová
    1:34:39 Sámoška v celé kráse

    Víc už toho dneska nedám.
    To UHO je skutečně brutální.
    TALAGE
    TALAGE --- ---
    neco pro masochisty, par hodin zaznamu soc. reklam :)
    (pokud uz slo, tak sorry a mazu se)


    Jak to bylo s reklamou 1 (50.-80. léta)
    http://www.youtube.com/watch?v=T4NtkH6wZ54


    Jak to bylo s reklamou 2 (50.-80. léta)
    http://www.youtube.com/watch?v=YdZg178awDs


    Jak to bylo s reklamou 3 (50.-80. léta)
    http://www.youtube.com/watch?v=gATULUnLLhI
    SKA_P
    SKA_P --- ---
    IDENTITY: naprostej souhlas, já to zažil sice jako relativně malý dítě, ale i tak jsem to intenzivně vnímal, hlavně proto, že se nám podařilo vyjet za příbuznejma na západ a návrat po dvou týdnech do tý šedi a tuposti, která tu panovala byl šok i pro páťáka jako jsem byl já
    BLACKHEAD
    BLACKHEAD --- ---
    BURKHAR: Neni to videt verejne...
    AIJA
    AIJA --- ---
    IDENTITY:
    Fakt to bylo peklo;-)
    IDENTITY
    IDENTITY --- ---
    RSZ: Právě. Jsi mladší než já a v týhle souvislosti to hraje poměrně důležitou roli. Věřím, že druhá půlka sedmdesátek byla pro lidi, kteří byli teenageři právě tehdy, mnohem horší než ty osmdeástky pro mě. Ale v první půli sedmdesátek jsem zase já byla ta, kterou rodiče milovali, chránili, která měla osvícenou učitelku a žádnou soudružku. Jako po Chartě to muselo bejt dost peklo, ale vůbec si nepamatuju, že by se mě to nějak dotklo, ba dokonce ke mně doneslo.
    RSZ
    RSZ --- ---
    IDENTITY: musím říct, že jako dítěte se mě to zas tak moc nedotýkalo - pamatuju si třeba ze zpráv víc írácko-íránskou válku, než komunistický sračky. Možná snad věčný kreslení aurory a partizánů ve škole. Ale byl jsem tedy ve věku, kdy jsem netušil co je ssm.
    IDENTITY
    IDENTITY --- ---
    BURKHAR: Druhá půlka osmdesátek bylo nejodpornější období, jaký jsem kdy zažila. Asi že jsem byla v tom iniciačním, nejvíc vnímavým věku. A kolem mě Michal David, nejoportunističtější možný projevy úplně všude, ekl prostě. Ne, ani trochu to nevyvažuje takový to, že jsem byla mládě a "tehdá byla tráva zelenější". Hnus, kdy v drtivý většině vstupovali do SSM lidi bez špetky přesvědčení, že to má jakejkoli jinej význam než si kádrově pomoct. Mladý lidi, co maj mít touhu změnit svět.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam