• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    NJAL: No zrovna Favorit se komunistum povedl naramne. Predelali kvuli nemu celou fabriku, stalo to pres ctyri miliardy tehdejsich korun, design delala tlupa italu, na motoru vypomohli nemci, na ulozeni porsche a cely se to vesele vyrabelo do 2001 v podobe Felicie. No a v dobe prevzeti hotovej nastupce Favorita a varianta s 1.6L celohlinikovym motorem dostaly od nemcu presdrzku a nabehly golfoktavky. Pak se skodovaci jeste snazili u Fabie z Pola vykresat maly cesky Volvo, ale tam to z matky taky zarizli a dvojka uz byla ozebrana na kost.


    NJAL
    NJAL --- ---
    XMEDA: Jo, v leccems jsme chvili byli prvni, nez to komunisticky marasmus cely znehodnotil.

    Pripominam stary vtip: Jak se vyvijela postupem casu hesla k soutezi s kapitalismem?
    1. faze: Dohnat a predehnat!
    2. faze: Udrzet krok.
    3. faze: Neztratit stopu...
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    PALEONTOLOG: Kdyby misto klacku pod nohy pomohla tehdejsi vlada investici, byla by z toho slusna automobilka. Takhle je z toho nemeckej majetek, kde se akorat tak kosmeticky upravuji koncernovy wageny a vyvoj sel uz kompletne do prdele. Doporucuju rozhovor s lidma z vyvoje. Ne z PR ale z vyvoje.



    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    mj. skoda ma prvenstvi na svete v inovacich
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    otazkou je kde by bylo vw bez skodovky !!!!
    a hlavne bez tatry .. to byla prvni kradez kterou u nas zacali
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    XMEDA: kdo vi, kde by byla dnes skodovka bez VW
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    PALEONTOLOG: No pak to s posvecenim statu hodili nemcum za pusu


    A LIAZ delal i tohle:

    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    XMEDA: protoze je to naucili burzoazni tatrovaci, cela mb1000 je strasne smutnej pribeh o tom, jak jedna automobilka vykrade druhou, s posvecenim statu
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    120 let motorů z Mladé Boleslavi – nepřerušená tradice | Automobil Revue
    https://www.automobilrevue.cz/rubriky/clanky/historie/120-let-motoru-z-mlade-boleslavi-neprerusena-tradice_47641.html
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    ENDER: Neplacej, ta Skodovka mela uz tri dekady celohlinikovy motory kdyz VW jeste vsude cpal litinovy ingoty.
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    A tady prijizdi palejontológ .)


    ENDER
    ENDER --- ---
    VOYAGER: muzes k tomuhle dat vic informací? Myslim si, ze to byla stejna sracka jako vetsina vyroby v postkomunistickych zemich... Podobne jako boleslavska skodovka, bez vw by zkrachovala taky..
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    dnesni jezdi jen v lete a za sucha, to da rozum.
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    CROSS: nejvic jsem jezdil RTO a jel bych zase hned
    takhle ti to reknu .. ten maxi motor vedle tebe a startovat to kladivem je fakt zazitek k nezaplaceni :)
    trambusem to znam vetsinou na pole ke kombajnu a zpatky .. tyhle auta jezdily vsude a za kazdeho pocasi a pritom jsou tak jednoduche
    CROSS
    CROSS --- ---
    XMEDA: Pěkná sérka těch trambusů, ale trávit v tom víc času bych teda nechtěl. :-]
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    VOYAGER: tos mi to nandal, musim se s tvym pokroucenym uvazovanim nejak vyrovnat, boli me z tvych uvah mozek. a udelat si z tebe prdel mi schvalil muj vnitrni terapeut. bohuzel znam hodne stary lidi a dokazou me zaujmout, takze vekem to urcite nebude.
    kdyz ja jsem prudic, tak ty jsi zcestnej zvanil, asi nejakej klon rolanda
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam