• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    FRK_R23
    FRK_R23 --- ---
    Tehdejší Kalininova, dnes Seifertova ústící do křižovatky U Bulhara. Praha, rok 1968. Foto O. Řepka

    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    VOYAGER: no tak s roundapem máš pravdu, glyfosát je svinstvo, ale spíš než o ovlivnění vodních zdrojů jde o kontaminaci půd a podzemních vod
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    monsanto jede porad .. vetsina vodnich zdroju je znecistena uz nejaky patek
    MAR_TINA
    MAR_TINA --- ---
    DZODZO: hodně se ubralo. Ta tehdejší chemizace zemědělství byla ekonomicky neúnosná, tak i majitel s nejnižší ekologickou snahou dnes stříká méně.
    DZODZO
    DZODZO --- ---
    XMEDA: sranda ako uz v roku 1989 vedeli, ze nie je dobre tolko chemky na poli a stejne to dodnes tak pouzivaju
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Škoda Favorit 18/27 - Vypredané za pár hodín (18. február 1989)
    https://www.youtube.com/watch?v=KFSsWAUGALw
    BIO23
    BIO23 --- ---
    GANDHI: naši š120 v roce 1980 rodiče kupovali za 60k
    GOR
    GOR --- ---
    VOYAGER: IMO 1984, ale jinak souhlas :-)
    VOYAGER
    VOYAGER --- ---
    nadčasový
    Krteček 1974
    https://youtu.be/g0RRXt1duR4
    GANDHI
    GANDHI --- ---
    ja si pamatuju, ze zacatkem osumdesatek byla nova stodvaca za 49k
    THE_MIRACLE
    THE_MIRACLE --- ---
    TOFI: Děda kupoval Favorita 136L 88/89 a dával za něj 82.000,-. Takže to docela skočilo...
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    NOIK: on už veterána nejspíš má, limit je 30 let.
    NOIK
    NOIK --- ---
    XMEDA: jojo welcome ..ještě tak 10 let a z roztomilýho exota se rázem staneš zasloužilým panem veteránistou:)
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    NJAL: Otec mival sluzebni Š105s. Jednou stal na krizovatce a zezadu se mu do te Škodovky nainstaloval Moskvič. Š105 mela motor v miste zadnich sedadel a nemelo smysl to opravovat i kdyz to v te dobe jeste bylo relativne mlady auto. Moskvič po nehode odjel do opravny po svych. Kdyby se mi chtelo prehrabovat nekolik krabic veci, tak bych mozna nasel i dve fotky od prislusniku. Melo to jen trochu dokroucenou masku a naraznik.


    NYKRUK: welcome [Skoda FAVORIT (Forman, Š. Pickup).. poslední Škodovky (+Metalex Roadster) - Klub majitelů nejlepších vozidel ČSSR]
    NJAL
    NJAL --- ---
    NYKRUK: někdo se tam opřel o kapotu, která se trochu promáčkla (aby ne, když je plochá) a padla hláška, že je to z tenkého plechu :) - asi majitel Moskvice, kteremu se zase pro zmenu prezdivalo "ingot".
    NYKRUK
    NYKRUK --- ---
    JIMX: Mě a bratranci bylo tenkrát asi 10 let a když s ním poprvé přijeli, tak prohlásil: Dva roky jsme nejedli a koupili si Favorita.
    Musím říct, že jako děcko mě tenkrát tohle auto fascinovalo hlavně zevnitř. Hlavně sklon bočních oken mi přišel zajímavý.

    Taky vzpomínám na předváděčku na náměstí. Byl podzim, asi rok 87, kolem auta celý město, někdo se tam opřel o kapotu, která se trochu promáčkla (aby ne, když je plochá) a padla hláška, že je to z tenkého plechu :)

    Do budoucna má Favorit sběratelský potenciál, je to revoluční auto v historii Škodovky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam