• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    FJERTIL
    FJERTIL --- ---
    Na YT na mě teď vyskočio tohle, tak se jdu podělit s traumatem:

    Balet ČST - Nejdřív je muzika (Magnifica serata) (1983)
    https://www.youtube.com/watch?v=dUZNVffC4Lg
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    N_I: Já měl stejnýho, akorát rudýho...moje první auto.. :D Řazení pod volantem, spotřeba 15 na sto...
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    CUSTOM1:
    scaldia vypadá jako belgická montáž...

    Export models (408E) had quadruple headlights. The car was sold in France as the Moskvitch 1300, as the Moskvitsh Elite (408)/Elite De Luxe (408E)/Elite 1300 in Finland and as the Moskvich Carat in Norway. It was powered, since 1966 by 1,357 cc (82.8 cu in) straight four petrol engine, producing 54 hp (40 kW).[3] It had a top speed of 80 mph (130 km/h), which was faster than the contemporary Volga.[3] "More worth than its price", was its slogan for export sales. It proved a good value in Britain, Finland, and Norway, for instance, and in 1968, 55 percent of production was for export.[8]

    It was also assembled by Scaldia-Volga SA in Brussels, Belgium. In Belgium the car was sold as the Scaldia 1300/1400,[1] although Scaldia also installed Perkins' 1.8-litre 4.108 engine in the Scaldia Diesel beginning in 1968. This model offered 52 hp (38 kW) SAE, but lacked the twin headlamps of the petrol-engined export 408.[9] It offered a 120 km/h (75 mph) top speed, not a dramatic change from the classic 408 engine, but offered better fuel economy. The 1.6-liter, 44 hp (32 kW) Perkins 4.99 engine was mounted between 1965 and early 1966, when it was replaced by the 1.8-liter version. This smaller engine was also mounted on the Moskvich 407.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    PREDSEDA: A jmenovalo se to Scaldia...
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    Tak k devizám je holt potřeba pomoct si jak jen to jde...
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    HNL: Jo no, vozilo se to do Francie, Belgie, Holandska, Británie, Německa, Finska, Řecka a někam do jižní Ameriky taky.
    HNL
    HNL --- ---
    PREDSEDA: O ladách nepochybuju, to bylo i tady něco lepšího, ale že se tam prodával tenhle vehikl:)
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    HNL: ofiko se tam prodávaly, i lady
    HNL
    HNL --- ---
    N_I: V dokumentu o pátrání po Yorhshirském rozparovači je záběr na nějakou kartotéku aut a zrovna byla vidět cedulka Moskvitch. Pro mě tedy docela překvapení, že se Leninovy saně dostaly až do Británie.
    N_I
    N_I --- ---
    ve vůni, jen už tehdy mě přišlo že to auto vůbec nejede a je to šílenej krám

    GANBOY
    GANBOY --- ---
    N_I: ja teda pivo moc nepoju, lentady ty roztočený co čekaj až padne pěna, to bolí i mě.
    DELIRIUM
    DELIRIUM --- ---
    FRENNET
    FRENNET --- ---
    TAPINA: Ja zelenou a pamatuju, ze se cely komplet fasoval ve sportovnich potrebach. Jakoze i spodni pradlo.
    Nakonec jsme to predvadeli nekde na mistnich dnech cehosi ve vedlejsi vesnici a pak sna i na okresnim stadionu.
    YOT
    YOT --- ---
    N_I: A pak že fotografie nedokážou přenášet prachové informace.
    N_I
    N_I --- ---
    CUNESK8
    CUNESK8 --- ---
    FRDK: dikes! :)
    FRDK
    FRDK --- ---
    CUNESK8:
    ?
    Hvězda neni :-/

    XMEDA
    XMEDA --- ---
    Spoluprací k blahobytu (1949)
    https://www.youtube.com/watch?v=V-UTwuWjAxo
    CUNESK8
    CUNESK8 --- ---
    Hledám obal a nazev jedné cukrovinky. Krabicka byla velikostne podobna s rumovymi pralinkami, obal byl zluty s fialovym napisem a hvezdou? Uvnitr byly male cokoladove spicky s naplni. Pamatujete to nekdo?
    ELIZHANNAH
    ELIZHANNAH --- ---
    PALEONTOLOG: dtto, taky druhá třída. Ale teda já a ještě jedna spolužačka jsme nenacvičovaly s ostatníma, nehodilo se jim, že jsme jedna daleko větší než ostatní a druhá zase daleko menší.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam