• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • Přišli jste skrz odkaz na příspěvek, který již neexistuje.

  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    DON: a byla v ní taková ta strašná vrtačka ala vývrtka, která se ovládala jako když si honíš péro
    DON
    DON --- ---
    MARASAN: Lupínková pila byla v druhé sadě. Byly dvě dohromady v takovém kufříku... Rodiče mi to pořád kradli, aby se s tím mohli pokoušet o nějaké domácí kutilství...
    MARASAN
    MARASAN --- ---
    LIL_TOY: vcera jsem an to vzpominal, chybi ti sroubovak. Ja mel jeste sadu i s lupenkovou pilkou.
    LIL_TOY
    LIL_TOY --- ---
    RSZ
    RSZ --- ---
    ANNONKA: já, povídej
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    ANNONKA: ID MUCKER, má ikonku vlevo od názvu klubu.
    ANNONKA
    ANNONKA --- ---
    Kdo je "šéfem" tohoto klubu? Já bych se chtěla něco zeptat. Šeptem.
    RSZ
    RSZ --- ---
    SHIN: tak oni si tu sračku vypůjčili od ricchi e poveri - to vždy znamená ještě o něco blbější text, než by byl bez výpůjčky
    SHIN
    SHIN --- ---
    FJERTIL: nejlepší je v tom playbackovym fadeoutu ta problikávající zářivka ! :D
    jinak je to vlastně spousta krásných mladých lidí, kteří si zpívají... nevim o čem.
    FJERTIL
    FJERTIL --- ---
    Na YT na mě teď vyskočio tohle, tak se jdu podělit s traumatem:

    Balet ČST - Nejdřív je muzika (Magnifica serata) (1983)
    https://www.youtube.com/watch?v=dUZNVffC4Lg
    BLULAJTA
    BLULAJTA --- ---
    N_I: Já měl stejnýho, akorát rudýho...moje první auto.. :D Řazení pod volantem, spotřeba 15 na sto...
    ROMANET
    ROMANET --- ---
    CUSTOM1:
    scaldia vypadá jako belgická montáž...

    Export models (408E) had quadruple headlights. The car was sold in France as the Moskvitch 1300, as the Moskvitsh Elite (408)/Elite De Luxe (408E)/Elite 1300 in Finland and as the Moskvich Carat in Norway. It was powered, since 1966 by 1,357 cc (82.8 cu in) straight four petrol engine, producing 54 hp (40 kW).[3] It had a top speed of 80 mph (130 km/h), which was faster than the contemporary Volga.[3] "More worth than its price", was its slogan for export sales. It proved a good value in Britain, Finland, and Norway, for instance, and in 1968, 55 percent of production was for export.[8]

    It was also assembled by Scaldia-Volga SA in Brussels, Belgium. In Belgium the car was sold as the Scaldia 1300/1400,[1] although Scaldia also installed Perkins' 1.8-litre 4.108 engine in the Scaldia Diesel beginning in 1968. This model offered 52 hp (38 kW) SAE, but lacked the twin headlamps of the petrol-engined export 408.[9] It offered a 120 km/h (75 mph) top speed, not a dramatic change from the classic 408 engine, but offered better fuel economy. The 1.6-liter, 44 hp (32 kW) Perkins 4.99 engine was mounted between 1965 and early 1966, when it was replaced by the 1.8-liter version. This smaller engine was also mounted on the Moskvich 407.
    CUSTOM1
    CUSTOM1 --- ---
    PREDSEDA: A jmenovalo se to Scaldia...
    SALVATOR
    SALVATOR --- ---
    Tak k devizám je holt potřeba pomoct si jak jen to jde...
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    HNL: Jo no, vozilo se to do Francie, Belgie, Holandska, Británie, Německa, Finska, Řecka a někam do jižní Ameriky taky.
    HNL
    HNL --- ---
    PREDSEDA: O ladách nepochybuju, to bylo i tady něco lepšího, ale že se tam prodával tenhle vehikl:)
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    HNL: ofiko se tam prodávaly, i lady
    HNL
    HNL --- ---
    N_I: V dokumentu o pátrání po Yorhshirském rozparovači je záběr na nějakou kartotéku aut a zrovna byla vidět cedulka Moskvitch. Pro mě tedy docela překvapení, že se Leninovy saně dostaly až do Británie.
    N_I
    N_I --- ---
    ve vůni, jen už tehdy mě přišlo že to auto vůbec nejede a je to šílenej krám

    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam