• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    FJERTIL
    FJERTIL --- ---
    RSZ: RSZ: Jo, jo, pořád mám i s krabicí... jen jsem tomu dal před pár lety modelářskými barvičkami kvůli jedné akci steam-punkový nádech.
    RSZ
    RSZ --- ---
    Obě za 300 ve vetesnictvi, to jsem tam nemohl nechat

    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    VYHULENY_UFO: a dneska platíš zážitkový pobyty
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    PALEONTOLOG: tahani drivi a uhli a to je presne to, co si lidi jezdej uzivat na chalupy v ramci dovolenych a vikendu o cem matka rika, ze uz by tak zit nechtela, kazdou zimu, kazdej den kazdy rano, kazdou koupel v teply vode a kazdy prani pradla. a do toho seres dirou do suchace. :)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    VYHULENY_UFO: a prádlo v hrncích vyvářet a vodu a uhlí nosit, na trh ráno vstávat, auto klikou startovat :-)
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    PALEONTOLOG: babka pak od doktora zjistila az v 65, ze ma vrozenou vadu srdce a odesla na vecnost v krasnych 85. baraky bez vytahu (jo, tahej uhli ze sklepa az do bytu) a kola bez prehazovacek mely jisty zdravotne sportovni vyhody. :)
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    VYHULENY_UFO: jo to jsou tyhlety boomer vtipy o pošťákovi míjícím peleton :)
    VYHULENY_UFO
    VYHULENY_UFO --- ---
    PALEONTOLOG: ja kdyz byl malej, tak ukrajinu mela babka a dalsi babky na vesnici. ty zensky v taskach na riditkach a na nosici uvezly a uslapaly kopec nekopec s nakupama. to kolo bylo tezky jako tank, kam se hrabou dnesni takzvani sportovci se svejma odlehcejnema kolama z kompozitnich materialu :)
    KAEL
    KAEL --- ---
    KAEL: Na prvni pohled se to pozna, ze prehazovacka je na samostanym sroubu a ne na drzaku na spolu s osou zadniho kola.
    KAEL
    KAEL --- ---
    RSZ: MAm jednoho z r. 1954 zadna lestenka ale komplet. Jinak mas pravdu, ram krome F1 z bezesvejch reynolds trubrek to bylo blato. Jestli se nekomu stalo ze pri spurtu nebo pri vyhamtani kopce se zvejklo zadni kolo a udelala se osma jak krava. Tak to bylo mekkym ramem, kroutil se. Pak ty "lepsi"Favority lepili, ale byly tam lepsi (cizi) komponenty. dobrej Ram se dal poznat podle kovanejch patek pro zadni kolo, balto ma plechovy a hnusny mufny...
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    KROJC: traverzovani jisti kdejalej svah, at nahoru nebo dolu, nehlede na pojezd. snad jedine. u V3S je to jedno
    CHEVALIER
    CHEVALIER --- ---
    KIE: Přesně, já ho mám od 1993 a stále skoro denně používám. U něho je problém že má nedostatečně tuhé zadní vidlice. Když chceš zařadit pětku tak většinou řetěz vlítne "za" pětku. Seřizoval jsem to, a nakonec jsem to dal do opravny, kde mi řekli že je to měkkým rámem...
    KROJC
    KROJC --- ---
    PALEONTOLOG: Ta jezdila pekelně. Kopce sem šlapal takovým divným kličkováním. Jakoby jsi si ten úhel trochu narovnával. No a na FAVORIT F1 Speciál v prudký zatáčce zutá lepená galuska. Hm. Tak taky špatně. No a radči sem si koupil ve varský Lověně bílý RMX . Tři stanice vlakem s bednou? To dám. Dál už jela jen prázdná bedna. No a začal sem jezdil po kopcích. Horská kola ještě nebyla.
    KIE
    KIE --- ---
    RSZ: táta na favoritu najezdil tisíce a co vše jsem prováděl na tom Pionýru nebo na Essce, na tý jsme jezdili dokonce ve dvou na nosiči....
    Určitě to není duralový rám a kotoučový brzdy.....ale vydrželo to hodně.
    PALEONTOLOG
    PALEONTOLOG --- ---
    FRDK: ještě se říkalo, chceš-li poznat co je dřína, kup si kolo ukrajina. to totiž nemělo převod žádnej
    RSZ
    RSZ --- ---
    FRDK: bože, to jsou fakt bláboly, reálně to kolo je strašnej krám. Vše je z bláta a proti dnešním kolům to vydrží zlomky km. Jediný dobrý favority byly z anglických trubek s italským osazením.
    FRDK
    FRDK --- ---
    TOMBRIDER:
    Pardon, že trošku ukročím od tématu klubu, ale s těma kopcema na Favoritce jsi mi připomněl slova týpka, který na tomhle bicyklu dojel do Santiaga de Compostela:
    ...Mám za to, a nejen já, že Favorit předběhl svou dobu. Je to skvělé kolo, ať si říká kdo chce, co chce. Jeho jízda po rovině je bezkonkurenční a umí za to vzít. Denně jsem na něm celkem bez potíží urazil průměrně asi 120 kilometrů. Samozřejmě má i své nedostatky, na zadním kole najdete pouze pět převodů a je jasné, že do větších kopců to člověk dost pocítí. Nespočetněkrát jsem do stoupání musel slézt a kolo tlačit vedle sebe. A nemusely to být jen prudké kopce, často jsem zápasil i s těmi mírnějšími...

    ROZHOVOR (1/2): Na kole z Jihlavy až do slavného Santiaga. Jan Mráz urazil více než 3 tisíce kilometrů
    https://jihlavska.drbna.cz/drbna/zivot-a-styl/6523-rozhovor-1-2-na-kole-z-jihlavy-az-do-slavneho-santiaga-jan-mraz-urazil-vice-nez-3-tisice-kilometru.html
    TOMBRIDER
    TOMBRIDER --- ---
    RSZ: Mám taky, zahlédl jsem ho u zákazníka v garáži. A hodil řeč, kolo uplná funglovka. Pán v důchodu že to už dlouho chtěl hodit do sběru, ať si ho odvezu. Na tom kole prej ujel max 100km. Ale blbě se mu na něm šlapalo. Tak to hodil do garáže kde bylo přes 40let. Gumy jsem dofouknul. Umyl prach. A v taštičce favorit našel komplet nářadí i s návodem a olejíčkem...
    No mám ho v garáži. Najel jsem na tom taky tak těch 100km. V kopcovitém terénu je to na tomhle kole utrpení... :)
    KIE
    KIE --- ---
    KIE: mám to i s bednou :)
    KIE
    KIE --- ---
    KIE
    KIE --- ---
    RSZ: favorit je docela cennej - tyhle relikvie šli neuvěřitelně do ceny - proto taky schovávám na půdě komplet kolo-park mládí - Pionýra 22, Esku a Favorita.....
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam