• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    MUCKERČESKOSLOVENSKÁ SOCIALISTICKÁ REPUBLIKA V OBRAZECH, ODKAZECH A VE VERŠÍCH
    NJAL
    NJAL --- ---
    XMEDA: V mem pripade to bylo naopak, Karosy kourily min.
    FOOTFAN: Ano ano, Ikarusy zprevodovane na ty madarsky placky byly v kopcich vzdy neco. Jednou jsem videl, jak se cestou do centra zimnich sportu na Donovalech Ikarus proste uvaril, bouchlo mu nekde chlazeni a v oblacich pary skonal. :-)
    XMEDA
    XMEDA --- ---
    NJAL: To jste meli nejaky rozhaseny. Ty Brnensky kourily min jak Karosy. A teda i uvnitr to bylo utulny. Velky kozeny sedacky..
    NJAL
    NJAL --- ---
    PREDSEDA: Oblaka koure z rozjizdejiciho se Ikarusu teda stala za to...
    FOOTFAN
    FOOTFAN --- ---
    JENIIK: A to se toho ještě spousta nestihla postavit. Pro zájemce doporučím kapitolu Na sklonku epochy — Praha v zajetí autostrád, zde v knize:

    http://www.architektura80.cz/files/books/nepostavena.pdf
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    PLOSTENKA: asi jsme se nepochopili, reagujes na neco úplně jinyho.
    MEJLA77
    MEJLA77 --- ---
    PREDSEDA: co vnímám poslední roky jako pokrok je menší smrad z komínů, spousta lidí asi má lepší kotle nebo přešli na jiný typ topení
    MEJLA77
    MEJLA77 --- ---
    PREDSEDA: Jo žil, ale taky ta doprava nebyla zas tak hustá, každopádně lidi blijící ze smradu nafty v autobusech nezapomenu a často jsem k tomu taky neměl daleko, ale dneska je hustší provoz a občas lidi jezdí na neuvěřitelné směsi, občas jim nefunguje katalyzátor, prostě jsou situace, kdy je to s těmi osmdesátkami srovnatelné... jako už není moc těch tater stavějících sídliště, to uznávám, ale občas prostě vidíš, že to auto nesplňuje emisní limity... často jsou to náklaďáky nebo dodávky, občas osobáky, obvykle překvapivě ty největší náklaďáky, tolik nesmrdí, asi jezdí mezinárodně a asi by je na hranicích mohli stopnout.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    MEJLA77: ano, kdyby všechna auta na světě mohla být elektrická včetně vyřešených všech těch problémů kolem, nebyl bych proti. Ale zase - žil jsi třeba v 80. letech? TO byl smrad, dneska proti tomu za výfuky dýcháme čistý vzduch.
    MEJLA77
    MEJLA77 --- ---
    PREDSEDA: dnes se opět brojí proti smradu z aut a začínají se propagovat nesmradlavá elektroauta - osobně jsem pro, mně auta fakt smrdí :(
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    DRAGON: no vona tam fakt nemusela bejt, kdyby nedojebali kapacitní dopravu při stavbě sídlišť a trošku mysleli. Ale to je už dneska jedno.
    JENIIK
    JENIIK --- ---
    XMEDA: jo. A pak po revoluci dělali modýlky děl a to snad bylo z těch děl, průměr 3mm, ale ohnout to nešlo. A mělo to na sobě tu matnou vojenskou barvu, fakt hezký kus kovu.
    PREDSEDA
    PREDSEDA --- ---
    PLOSTENKA: já si myslim, že si to trochu idealizuješ. Zrovna nějak loni jsem četl, jak šílený to bylo v Londýně za éry koňských bryček. Že nikdo neřešil hovna a ulice byly doslova jedno velký smradlavý sraniště plný much a nemocí. To je ve filmech jaksi opomenuto.
    PLOSTENKA
    PLOSTENKA --- ---
    DRAGON: Jo, to muselo bejt tak bozi, Praha jen s konma bez zkur***enych aut v t-100 let. A bez kamennych baraku, jen s roubenkama v t-1000 let. Proste trava byla zelenejsi a pera tvrdsi!
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NJAL: no ono je ve vysledku fuk, jestli je prazdna bez jedinyho auta nebo plna, visco :)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NJAL: zeptám se ho, až se uvidíme:)
    NJAL
    NJAL --- ---
    No a soudruzi samotni to se zachovanim historie nikdy moc neprehaneli, a jelikoz nepocitali, ze by kdy prazska delnicka trida a pracujici inteligence ziskala tolik aut do vlastnictvi, tak se rozhodli pro levnou povrchovou trasu. Vsak kdy by se ucpala, kdyz obcane CSSR sporadane budou (muset) preferovat hromadnou dopravu. ;-)
    NJAL
    NJAL --- ---
    DRAGON: Me se matne vybavuje, ze jsem to slysel od Hriba ted. Ale fakt to nedohledam. :-)
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    NJAL: to šlo i tehdy, vem si největší dopravní projekt v historii ČSSR: Strahovskej tunel. Jakej je rozdíl prokopat se Strahovem a Vinohradskejma terasama a okolím? Žádnej. Technologii měli, podzemni garáže žádný, metro mohli naprojektovat současně aby se nemlatilo s exitama a tunelem samotným. Spíš se na to bolševici vysrali, protože rudý svině nikdy nezajimala estetika veřejného prostoru.
    NJAL
    NJAL --- ---
    DRAGON: Udajne ted uz jo, s metrem.
    DRAGON
    DRAGON --- ---
    FRK_R23: tvl, to muselo byt tak bozi, ta Praha bez zkur**eny magistraly. Pritom zrovna v praze fakt neni problem ji poslat pod zem..
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam