UF0UN: třeba to je focené ve 4 ráno... to asi nebude zrovna
prime-time, z hlediska placené reklamy, ne ? nebo dostal nějaké imprese jako barter za nějaký kšeft pro tu reklamku.. já to takhle pár let měl s Rádiem 1 - trochu mě ochcalo jisté občanské sdružení, které to vědělo, a propagaci jisté demonstrace za legalizaci konopí na R1 (před dvěma lety) bez mého vědomí nechalo strhnout z tohohle mého kreditu :-) no ... divil bych se, kdyby to s těmi digitálními billboardy fungovalo výrazně jinak, než se reklamními spoty na soudobých FM rádiích nebo s bannery.. charakterem jsou tahle digitální média velice podobná... např. neplatíte nikoho se štaflema a kýblem lepidla, ani poslíčka na kole s masterem toho spotu, ani dodávkáře, který zajede do tiskárny vyzvednout ten billboard... jaksi to celé čím dál více začíná být jen halucinace.
Nepřejte si vědět, jaké nápady mě napadají ohledně zneužitelnosti těhle soudobých digitálních reklamních systémů :-) kdyby se to profláklo, zničím reklamní průmysl i jeho inzerenty, a přivedu je všechny na psychiatrii :-)