• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    Hráli jste někdy nějakou webovku a napadlo Vás někdy udělat si nějako vlastní?
    Máte nějaký nápad na bezva hru a neumíte ho realizovat?
    Nebo umíte skvěle programovat webové aplikace, ale nemáte nápad na dobrou hru?
    Nebo namáte ani jedno a umíte cokoliv jiného, co by mohlo při tvorbě hry pomoct (malovat, dělat hezky vylížející html stránky, jakoukoli grafiku, nebo jste matematický génius, prostě COKOLI)
    Pokud Vám vyšla alespoň jedna kladná odpověď, jste tu správně!

    domenu radeji stylem

    17 hlasy od 17 respondentů

      rozbalit záhlaví
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      JONKA3: No dopadlo to bidne:( Nicmene jeste neni vsem dnum konec a treba se mi to jednou podari vzkrisit.

      Pokud jde o workshop, je to bezva napad - dokonce to byl i jeden z cilu tohohle tematu. Ted jde o to jak to rozjet.
      MICTECH
      MICTECH --- ---
      JONKA3: sam mam napad na webovky, ale nikdo by je nehral, i kdyz jejich myslenka je genialni
      CHARLEZ
      CHARLEZ --- ---
      JONKA3: s tim workshopem bych byl i pro, i kdyz moje napady uz mi byly natolik zkritizovany, ze sem je malem zahodil :)

      BTW na jekem principu tedy funguji ty webovky, ktere nejsou o hamouneni a pouziti ....
      JONKA3
      JONKA3 --- ---
      CYBERWOLF: to zas podle me takovy problem neni. v soucasnosti uz existuje spousta her ktere tenhle princip uspesne ignoruji a pritom jsou zabavne. Sice cil hry ("nahamounit co nejvice") zustava povetsinou stejny, ale vedou k nemu jine cesty.

      Abych se trosku vratil k topicu. Koukal jsem ze tady byla snaha rozjet nejakou konkretni webovku (cyberwolf), jak si dopadl?
      Co takhle rozjet nejaky workshop myslenek a napadu, ze by kdokoliv sem mohl nahodit svuj napad a ostatni mu to "zdrbli", a treba by se ten colek dostal dal.. Muze to byt cokoliv od puvodniho nametu prez mechanismus hry az treba cile hry.
      My jsme se znamyma taky pred par mesici neco zacali, ale zatim jsme se neshodli na nekterych principech, krom toho mam trosku odlisny pohled na vec, me by se treba nejaky workshop hodil, pac momentalne jsem ve sve myslence nejak zatuhl.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      j, bohuzel spousta webovek - alespon pokud se jedna o strategie - je o tom nahamounit, nazbrojit, valcit, opravit a znova. Chtelo by to nejak rozbit tenhle zacarovany kruh
      JONKA3
      JONKA3 --- ---
      CHARLEZ: zajimave.. i kdyz barevne by to mohlo byt odladene lepe ,)
      CHARLEZ
      CHARLEZ --- ---
      JONKA3: svym zpusobem je to vzdycky ziskani materialu a jeho vyuziti .... i kdyz je to magic (prvne musis mit karticky nez je muzes pouzit)
      nicmene zkus se kouknout treba na tohle: www.gothador.com, osobne to nepovazuju za nijak vyvazeny, vlastne skoro vubec, ale funguje to trosku jinak nez takovy RDcko
      JONKA3
      JONKA3 --- ---
      ja jsem z webovek zkousel akorat Evolution a teda nic xtra. O RD nebo Meliorannis sem akorat slysel z doslechu, ze zahranicnich se mi docela libilo Fall of Rome. Jestli jsou ale vsecky webovky postavene na principu vyharvesti, nakup, postav a znic (jako Evo) tak jsem o moc neprisel :) Budu rad kdyz me uvedete v omyl ,)

      CYBERWOLF: taky si myslim. Jeste lepe by to pak mohlo byt omezeno hraci nebo rozumnym casem, neco jako Diplomacie.
      CYBERWOLF
      CYBERWOLF --- ---
      ja si myslim, ze webovka by mela chytit co nejdriv, protoze vetsina lidi na to vleze v praci (ve skole, nebo jinde) z nudy a pokud se k tomu ma vratit, tak by to melo necim zaujmout uz od zacatku.
      Hrat nejakou "sberatelskou karetni hru" po webu by nemuselo byt nezajimave, ale nedokazu si predstavit, jak to udelat
      JONKA3
      JONKA3 --- ---
      CHARLEZ: kdybych si mel vybrat do hry nejaky princip z Magicu tak by to spis bylo to, ze nenajdes zadnou univerzalni vyhravaci strategii a zalezi na tom jak tu svou strategii dokazes hrat. A i pak se najde nekdo jiny se svoji strategii, ktery tu tvou muze porazit.
      Jak rikas, magic musis hrat, hrat a hrat aby ses nekam vyse dostal a trva to cca 3 az 12 mesicu podle jedince. Pro ucely webovky by bylo dobre kdyby dany jedinec dokazal hru ovladat a vytvaret vlastni strategie nejpozdeji tak po 2.-4. hre.
      CHARLEZ
      CHARLEZ --- ---
      JONKA3: takze neco jako magic? hrat se to da po 20 minutach, ale byt mistm az po kdovi jak dlouhe dobe?
      JONKA3
      JONKA3 --- ---
      i kdyz ona intuitivnost je taky relativni pojem. Treba takovy Magic:tG jsem se ucil (z pravidel) vic nez pul roku a neprijde mi ze by byl neintuitivni. Zas kdyz udelas priliz ituitivni respektive jednoduchou zalezitost, tak se ti muze stat ze po x hrach najdes nejvodnejsi strategii, postupy pripadne uz se ztrati prostor pro vytvareni novych hernich situaci.
      MICTECH
      MICTECH --- ---
      CHARLEZ: podle me je dulezity aby jsi nemusel cist 100 strankovej manual o zakladnich principech hry
      JONKA3
      JONKA3 --- ---
      CHARLEZ: intuitivni je spravne slovo :)
      CHARLEZ
      CHARLEZ --- ---
      JONKA3: neslozity system, znamena ze nemusis sedet hodinu u excelu nez zalozis postavicku? nebo ti jde o intuitivnost?
      JONKA3
      JONKA3 --- ---
      CHARLEZ: jedno poradi podle me je
      - strategie / rpg / adventura

      druhe poradi je
      - fantasy nebo stredovek / space / cyber a darkworld temata

      jak bych sel (tvoril / hral) do cehokoliv, na zanru mi ani tak nesejde, ale hlavne aby to melo dobry herni system, ktery by byl neslozity, kombinacni a zabavny
      CHARLEZ
      CHARLEZ --- ---
      MICTECH: mas pravdu a nemas pravdu
      da se udelat poutava strategie, stejne jako rpg; ale ne kazdej kdo hraje strategie pujde hrat rpg a naopak
      slo mi spis o to jake je podle vas rozlozeni sil mezi hraci jednotlivych zanru (tedy tech co hraji nebo jsou ochotni hrat webovky)
      MICTECH
      MICTECH --- ---
      CHARLEZ: ozivit by to rozhodne chtelo...

      podle me ani tak nejde co to bude za typ hry, ale o to jak bude pro hrace srozumitelnej interface a jaka bude hratelnost
      co mam zkusenosti
      www.meliorannis.cz je asi jedna z nejlepsich
      webgame.cz je dobra, ma spousty dobry veci, ale interface je silenej a pro me desne neprehlednej
      thecrims.com ze zacatku vypada dobre, ale stava se z toho velice rychli stereotyp...
      CHARLEZ
      CHARLEZ --- ---
      bude nejaka snaha o oziveni tohoto klubu? je to neco prez rok mrtve ...

      a abych jen nerejpal :)
      zajimal by me vas nazor, jake webovky maji podle vas nejvetsi sanci na uspesnost (uspesnosti mysleno spousty hracu, a pripadne i platicich hracu)

      strategie?
      advenura?
      rpg?
      nebo neco jineho?

      samozrejme myslim v multiplayer vydani :)
      NECROHEALER
      NECROHEALER --- ---
      H_LECTER
      H_LECTER --- ---
      VIRTUAL
      VIRTUAL --- ---
      nevím jestli tady byla zmíněna, ale nějak jsem ji nezahlíd...
      http://www.monarchia.cz
      -fakt výborna onlinovka ve flashi a ve webovym zazemi...
      NAVARA
      NAVARA --- ---
      Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam