CHARLEZ: takovou by prave chtelo vytvorit :)) mozna takova je, ale jak jsem rek prima na poli webovek se moc nepohybuju takze zadnou neznam. Ty herni principy jsem myslel z ruznych karetnich a deskovek (bang!, carcassone, atd) a rpgcek a jde o urcite herni mechanismy, ktere se daji zobecnit v podstate do jakekoliv hry.
super 4 temata to je dost dobry zaklad
Mictech: tvorba do supliku je taky tvorba ,)
Rozjet to neni tezke, spis bude problem vyrovnat se s mensim prostorem auditka, ale zvladnem to. Takze kdo bude chtit prihodit nejaky ten svuj napad do workshopu tak napise WORKSHOP: ... a kdo mu bude chtit odpovedet tak klasicky treba
JONKA3 (Workshop): ...
Do popisu workshopovaneho dilka pak napiste o co se jedna, uvodni zapletku/namet, konkretni vec co chcete oworkshopovat s cim chcete poradit, smer kterym by se to melo ubirat, pripadne predpokladane dalsi reseni. Cim budete konkretnejsi tim se vam muzete dostat drive k jadru veci nebo se posunout dal. Nemusi tam byt samozrejme vsecko, staci treba hodit nejaky uvodni namet a rict 'nevim co s tim' ,)
Kdyz budete komentovat tak muzete kritizovat, chvalit, rozebrat moznosti pripadne navrhnout svuj smer kam by se to dalo rozvijet, porovnat s jinymi hrami/systemy. Co by bylo dobre aby to bylo vecne a vyvaroval bych se flejmovani a kdyz uz kritizujete nebo zavrhujete tak navrhnout k tomu i vlastni nahradni reseni.
Jinak si myslim ze 2-4 workshopy najednou i s diskuzi tady zvladnem ,)
Uf. Tak ring volny :)