• úvod
  • témata
  • události
  • tržiště
  • diskuze
  • nástěnka
  • přihlásit
    registrace
    ztracené heslo?
    CYBERWOLFOn-line WebBased hry kreativně - udělejte si vlastní webovku!
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    dik.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Spravne bys tu byl, kdybys takovou hru chtel delat, ale kdyz uz jsi tu...

    Na hrani v praci jsou nejlepsi takove hry, kde staci parkrat kliknout a neni treba moc premyslet. Takze ja bych doporucil neco z produkce http://www.redmoonstudios.de/ nebo http://www.zynga.com/

    Jelikoz si je vetsina her od techto spolecnosti vzajeme dost podobna, tak v zasade staci zvolit si zanr:) S cestinou je to horsi, protoze sice tam nejaka byva, ale tak nejak sporadicka (prekladacova). Ale jelikoz neni potreba toho moc cist, tak to ani nevadi.

    Pro narocnejsi (ale zajimavejsi) hry bych doporucil se podivat v tomhle klubu [ Online hry - TinyWarz, Estiah ]
    LOJZEE
    LOJZEE --- ---
    dobry den, dostanu zde tip na nejakou podarenou webhru, kterou bych si mohl kratit cas v praci? nejlepe v cestine. zkousel jsem zatim jen travian. jestli jsem tu spatne, tak me smazte.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Nasel jsem jednu evidentne mrtvou hru - Zivot, vesmir a vubec:
    http://www.zvav.cz/

    presto ze neni hra samotna nikterak uchvatna, je minimalne zajimave si procist nejake napady, ktere tvurci planovali implementovat:
    http://wiki.zvav.cz/zvav_koncepty:index
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    jeden znamy me zavlekl do takove hry, sice neni nijak uchvatna, je ve stadiu rozpracovanosti a nejspis se z nej nikdy nevyhrabe, ale prijde mi precijen zajimava. V podstate jde o variaci na stolni hru RISK. Hraje se pomoci flashe na tahy a v momente, kdy vsichni odtahnou, odeslou se maily s upozornenim, ze zacalo dalsi kolo.

    http://thunman.net/cygames/

    Pokud si budete chtit zahrat, vite pod jakym nickem me najit ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Tak jsem si udělal takový seznam toho, co mám a nemám hotové z toho, co jsem chtěl do první hratelné verze (která byla, jak si možná vzpomenete, plánovaná na 9.9.09). Jak už to tak ale bývá, během vývoje jsem se na pár věcech trochu zasekl, sem tam jsem dostal nápad jak to nebo ono udělat jinak a lépe (v některých případech to přišlo i několikrát), no a výsledek je takový, že stav bych ohodnotil tak <50%.

    Pro zajímavost přikládám seznam s aktuálním stavem. "+" znamená hotovo, "-" znamená že to není vůbec, nebo to jednoduše není použitelné, "*" znamená, že to nějak funguje, ale mělo by to fungovat jinak, nebo je to skoro hotové a podob.

    alfaverze:
    + systém konfigurace a bonusů hráčů
    + systém map
    + získávání základních surovin
    + náklad
    + konzumace
    + zvyšování úrovně jednotek
    + systém provádění úkolů
    + získávání zkušeností
    * vyzbrojování oddílů
    * hráčské profily
    * hráčské postavy
    * registrace
    * pohyb
    * komunikace
    * spolky
    * přístup k informacím
    * nedostatek zásob
    * základní špionáž
    * data surovin
    * základní vzhled
    * průzkum oblasti
    * vytváření jednotek
    * správa skupin
    * správa oddílů
    * vývoj jednotek
    * vliv specializace na provádění úkolů (akcí)
    - akce hráčských postav
    - práva a role uvnitř spolku
    - města
    - obchod
    - příslušnost
    - data zbraní
    - data jednotek
    - data mapy
    - ilustrace
    - útok
    - obrana
    - vybavování oddílů
    - zvláštní objekty (na mapě)
    - vytváření objektů (na mapě)
    - systém boje
    - strategie skupin
    - statistiky
    TOMG
    TOMG --- ---
    No ja databáze mám na serveru od známého a ten dělá zálohy db a kódu každý den.
    Jak mi teď klekla flashka, tak sem přijel jen o něco málo.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    jo, asi si taky budu muset neco takovyho poridit. Jsem si rikal, ze to za to nestoji, kdyz do databaze saham tak jednou mesicne a stejne to po kazde dokoncene veci zazalohuju. No a ono si to zdechne par hodin pred tim, nez je to hotove, mrcha:)
    WEWERKA
    WEWERKA --- ---
    a) vymenit db :)
    b) mam skript na zalohovani kazdou noc, rotuje cely tyden
    c) kdyz je neco spatne, dostanu to rano hlaskou do emailu

    A to nemam super dulezita data, jen soukroma vyvojova.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Tak se mi postestilo prijit o databazi. Ackoliv jsem si ji zalohoval 12.9., tak jsem stejne prisel o 9 tabulek a zmeny na dalsich asi 5. Posledni dva tydny jsem se totiz hrabal hlavne s databazi a vetsinu zmen jsem delal behem tohoto prodlouzeneho vikendu. Nasledujicich nekolik tydnu tedy stravim tim, ze se pokusim rekonstruovat tabulky. Jenze kdyz MySQL spadne pokazde, kdyz se pokusi udelat cokoliv s databazi (vsetne dumpu), tak co se da delat?

    V praci se mi neco takoveho nestane. Ne ze bych po tom touzil... Proste takovahle radost dokaze zkazit den...
    ETHAN
    ETHAN --- ---
    Z pohledu hráče World of Warcraft mohu říct, že někteří lidé udělají prakticky cokoliv, aby měli víc achievementů než ostatní, aby byli v něčem první nebo aby měli co nejvíc odměn (které ani neznamenají výhodu ve hře). Ideální věc pro udržení lidí u hry.
    TOMG
    TOMG --- ---
    Z pohledu vývojáře, který je dost odlišný od typického hráče. To jsou skutečně spíš jen takové kravinky/hovadinky. Z pohledu hráče, jsou právě tyhle prkotinky, často motivace, která nutí hráče u toho častěji a déle sedět. Pže pokud se mu to pak zobrazí ve veřejném profilu, tak má o to větší důvod se snažit, aby se tím mohl chlubit, že je eliťák. Stejně tak různé dostupné statistiky podle kde čeho a následně toho definované ranky.
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    CYBERWOLF: Vyhada je jiste taky to, ze na to nepotrebujes prilis uprav ve hre, vsechno delas defakto statistikama nad databazi.
    MICTECH
    MICTECH --- ---
    CYBERWOLF: Achievementy jsou jako bobriky, osobne si myslim, ze je to urcite prinos pro hrace.
    Dokazu si je predstavit i ve webovce, urcitym prikladem muzou bejt badge ze StackOverflow - http://stackoverflow.com/badges

    Par navrhu, ktery bych si asi dokazal predstavit v nejaky webovce.

    - Ucast v beta verzi.
    - Vytezeno prvnich 1 000 000 kusu nejaky suroviny
    - Navsteva hry kazdy den poslednich 30 dni
    - Zabito 1 000 000 vojaku nepritele
    atd...

    Asi by toho slo vymyslet spousta.
    TOMAS3333
    TOMAS3333 --- ---
    CYBERWOLF: achievmenty su v poslednom case vsade a imho to su take male kravinky; nechapem, co na nich vsetci vidia. Niekedy vsak mozu motivovat k splneniu nejakej ulohy.
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Jak to tak posledni dobou vypada, zacinaji se do webovych her dostavat achivementy. Zkratka za dosazeni nejake mety, nebo delanim nejake nesmyslnne cinnosti dostanete nejakou formalni odmenu (treba obrazek viditelny v profilu, medaile, moznost dat si nejaky titul a podob). Nekdy z toho kapne i neco uzitecneho (treba v MafiaWars je za kazdy achivement skillpoint).

    Osobne mi to prijde jako uplne zbytecna vec, ale na druhou stranu, je to celkem sranda:) Co si o achivementech myslite vy?
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    diky za tip
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    Pokud nekdo vite o nejakem dostupnem zdroji, ze ktereho lze ziskat infromace o terenu (stacila by i jenom nadmorska vyska) Zeme, Marsu nebo Mesice (nebo cehokoliv z toho) s rozlisenim na 1 stupen (tohle je spis prani, nez podminka), dejte prosim vedet :)

    Jeste doplnim, ze jako dostupny zdroj si predstavuji neco, kde se daji vzit data, nejak schroustat a nasypat do databaze, ne google earth ;)
    CYBERWOLF
    CYBERWOLF --- ---
    SYLVAEN: do konceptu to docela zapada a je to rozhodne zajimave. diky.
    Kliknutím sem můžete změnit nastavení reklam